Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

klasika...pokud ti to nebude klepat tak pockej do podzimu ;) zaruku jeste budes mit...

 

Jinakna ty fotce je super ta zkřivena pružina...kdo ví k čemu tam je? :D

Záruku mám 4/60000km takže mě čekají ještě 3 zimy. Třeba bide příští rok příznivější situace co se týče přístupu ŠA...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakoob, zkus vytáhnout z technika jestli je nějaká informace v TPI.

Zkusím, ale nebude to hned, s autem jezdí moje polovička, ale jak se tam dostanu třeba s Yetim na servis nebo pojedu okolo tak se zastavím a zkusím z něj něco vyrazit...

Editováno: , autor: Jakoob
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najeto 2300 km. Vyrobeno na konci unora 2014.

Prakticky od zacatku co auto mame se pri prejeti nerovnosti ozyve klepnuti v prave predni casti. To mi az tak nevadi

Dnes rano cestou do prace se mi pri prida ni a obrani plynu zacalo ozyvat klepnuti z prave predni casti. Dela to kdyz je raz od motoru.

 

Jeste zacal cvakat brzovy pedal a z loziska u tyce od rizeni vytekla nejaka mastnota. Blbe nalicovany tapecir beru jako ulet z vyroby.

 

Auto je super ale tyhle blbosti dokazou zkazit dojem. Beru, neni to Octavka na pul mega ale od nemecke Skodovky jsem ocekaval vyssi kvalitu.

 

V patek jsem objednany do servisu tak jsem zvedavy jak dopadnu.

 

OT: soubezne reklamuju Octavii - vrzani tlumice nebo napravnice. Technik samozrejme nic neslysi. Tak jim to tam necham stat tak dlouho az uslysi:)

Editováno: , autor: acom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám F2 benzín 1.6, koupenou ojetou před půl rokem. Najeto 98 tkm, výroba 12/2009. Při rozhoupání auta zleva doprava tam mám také tento zvuk, ale nejde jen o klepání, ale už dosti nepřeslechnutelný zvuk, podobný tření dvou materiálu o sebe. Silentblok jsem zkoušel namazat, ale neúspěšně. Už jsem si říkal, že to bude spíš něco kolem tlumiče... Tak hoši děkuji. Z výroby tam je díl 6Q0 199 555 AS. Kouknu do Etky jestli je H nyní i pro můj motor. A v létě bych to vyměnil.

Na předchozí F1 HTP 2005 mi tento silentblok také klepal (hlavně v zimě). Dokonce jsem ho i měnil, ale jak se ochladilo, tak klepání bylo zpět. Ale na této F2 je to o dost hlasitější.

Takže s tím má koncern problém už dlouho. Snad to bude finální řešení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje modrá limuzína už se zrovna dělá. Ten technik garanční se divil kde všechny ty informace beru, chudák pochopil, že jsem měl prozatím vždy pravdu co se hlavně toho silentbloku týče. když mi ho měnili před 4 měsíci poprvé  a když jsem mu povídal o inovovaným dílu, myslel si svý a nyní zjistil, že vše co jsem říkal je pravda. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi Rapid klepe v lp casti, dela to prakticky od zacatku.

Jen se chci zeptat, auto bylo vyrobeno v 7. tydnu 2014. Muze jit o stejny problem se silenblokem? Nebyly rapidy vyrobene letos uz s jinym silenblokem?

Editováno: , autor: acom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel může.

Nejlepší by bylo se kouknout na ten silentblok pod filtrboxem a zjistit co tam máš. na 99% to bude ale 6RF199555D. A to i když máš auto vyrobeno KT7/2014. Máš-li možnost se pod ten filtr kouknout, bylo by to dobré i pro ostatní. Aspoň budeme mít tu neblahou jistotu, že v klidu nemůže být nikdo, leda úplně noví RAPIDáci, co maj vyrobeno od března (to se H-čko objevilo v ETCE jako  jediný ND od počátku výroby).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuju za reakci.

Ziju v panelaku:) Kuchat filtrbox nemam kde a nemam cim:)

Servis jsem musel z organizacnich duvodu odlozit na utery.

 

Kazdopadne kdyz jsem klepani hlasil vcetne podezreni na silentblok, tak chlapik v sevisu rika: "No tohle komentovat radeji nebudu."

Ptal jsem se jestli mam "D" silenblok v aute vyrobenem v 7. tydnu 2014, tak rikal ze nejspis ano.

 

Podle toho jak se tvaril a reagoval tak mi prislo, ze jsem asi tak 150ty clovek co tohle s Rapidem resi v temto tydnu a Skodovka sevisum asi hodne "pomaha". No proste pusobil trosku zoufale.

Editováno: , autor: acom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otevřeš kapotu, odsroubujes jeden sroub (torx 30) vemes za plastovou krabici - odklopis, mrknes, nasadis zpet, zasroubujes, zavres kapotu, taky jsem to delal na ulici:)

Sadu torxů si porid, budou se ti hodit taky az ti zacne klepat viko kufru :D

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otevřeš kapotu, odsroubujes jeden sroub (torx 30) vemes za plastovou krabici - odklopis, mrknes, nasadis zpet, zasroubujes, zavres kapotu, taky jsem to delal na ulici:)

Sadu torxů si porid, budou se ti hodit taky az ti zacne klepat viko kufru :D

Dekuju, uz jsem to studoval, ze to drzi jen jeden sroub. Torx jsem doma taky nasel, zitra to kuchnu a dam vedet Editováno: , autor: acom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasny, furt to vyjde levneji, kolik procent lidi se ozve kolika to pak ve skutecnosti vymeni a kolik aut precka s timto sracem 2 letou zaruku kdyz to klepe jen za urcitych podminek. Navic stejne jinej silent k dispozici nemeli tak co jim taky zbyvalo.

Přesně řečeno. Navíc bych řekl, že se klepání projeví hlavně na našich východoevropských tankodromech, na hlaďoučkých západoevropských se to ani nemusí projevit.

 

H-čko bylo k dispozici od 5.10.2013 na indický Pola. Spíš bych řekl, že z mnoha verzí silenbloků, co mají, museli vybrat ten, co tam prostě bude pasovat nejlíp a bude výrobně nejlevnější. A někde jsem četl, že první várka H-čka šla na opravy do Německa už v tom říjnu. A to, že se až do března 2014 dávalo to D-čko svědčí o tom, že jima měli narvaný sklady, jako měli kdysi 2mil znaků se starým logem se ŠKODA AUTO a s vavřínem a dávali je třeba na nový CITIGO, ačkoliv bylo venku už nové simply logo. Takže zpracovat zásoby D-čko se prostě musely, ač je na tom bit zákazník, vědomě mu takto prodávají auto s vadou. Sice neohrožuje život, nebrání užívání, ale vada to nesporně je.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dávám k předchozímu příspěvku "líbí se", ale moc se mi to nelíbí. Nelíbí se mi přístup ŠA a koncernu k tomuto problému o kterém se ví nejmíň půl roku. Je to nesolidní vůči zákazníkům. A otázka medializace je problematická, protože si nedělám iluze, že autonovináři by to rozmázli, nezávislost je prázdné slovo v této branži.

A to jsem si bláhově myslel, že H-čko pro opravy není dostupné kvůli tomu, že všechny zásoby nových dílů jdou na linku. Nejspíš se jim zpozdila loď z Číny nebo měli problémy u dodavatele a díly šly letecky. Moje H-čko vyrobeno 5.3.2014 a namontováno 25.3.2014.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako sa dá hovoriť o tom že Dčko je skrytá vada pokiaľ s tým väčšina áut nemala problém ? ona to Škodovka berie s trošku dlhodobejšieho hladiska a s pohľadu koľko kusov sa "pokazilo" ... Predalo sa tu hodne rapidov a viem prakticky o dvoch týchto silentblokoch a to jeden majiteľ pri púšťaní spojky a rozbiehaní vie urobiť krásne prískoky vpred a šklbanie kde sa nečudujem ničomu .... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...