michal2009 Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 jirko ale stejně vypadá tvoje CC parádně. Máš někde vlákno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 Je to odpadlík a má ho ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 diky chlape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 já taky díky chlape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKo Vloženo 25. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2013 Publikováno Dnes, 15:35 Zdravim panove, v praci me ceka vymena sluzebniho auta a vybirat muzu z nasledujicich moznost: 1) octavia elegance, 110 kw, automat, plus akcni paket c. 2 (cca 720 tis) 2) superb active, 103 kw, manual, plus paket active (cca 660 tis) 3) golf highline, 103 kw nebo 110, manual (cca 600 tis) Do golfa nejdu, uvazuju o tom superbu - preferuji manual a v paketu dostane xenony, ktere ve zbylych dvou konfiguracich nejsou. Trosku me mrzi pouze kola 16 vs. 17 u oktavie a pak slabsi motor. Konfigurace jsou pevne dane, nelze je menit. Co myslite, je to spravna volba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 25. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2013 jasně, že Superb. Jestli to můžeš ovlivnit, tak vůbec neváhej. Jen holt ten motor s tím nebude tolik hýbat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKo Vloženo 25. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2013 (editace) Tak nejsem zavodnik, doted jsem mel scouta se stejnym motorem a stacilo to, tak snad to bude v pohode i tady :-) Editováno: 25. Prosinec 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 26. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 ten CC mně nahlodává ale přišel pozdě no, kdyby byl o rok dřív, asi bych o něm uvažoval... Sice vypadam blbě s ti S2 Combi, když jsem v něm furt sám, ale občas se to hodí, když někoho svezu, nebo vezu kolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 já bych zase klidně bral ten FL v combi. Všechno má holt svoje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 26. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 bych po přečtení Tvýho vlákna Jirko skoro řek, že bys neměnil. Mě jen nejvíc mrzí ta nádrž, když čerpáš kvaltní a levnejší naftu a pak musíš buď u Plzně nebo Berouna brát znova, tak to fakt nepotěší.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 tak každý to auto má svoje přednosti, ale ta nádrž u Supa je fakt trochu handycap. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Největší problém je, že CC má kufr do kterého nic nedáš. Každý velký předmět je problém. Vstupní díra je malá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 no vstupní otvor není zrovna na převážení lednice, to je fakt, ale litráž kufru je obrovská. Ale neřešme CC. Mě se na Supu vždycky líbil ten twindoor. To je úžasná věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 (editace) Taky si myslím. Přijedu a chci si dát jen malou tašku do kufru, otevřu malý víko a pak na velký nákup otevřu celý kufr a můžu stěhovat. Editováno: 26. Prosinec 2013, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 26. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 ....já mam MR2013 kombi, do kufru jsem pořídil 20l kanystr a gumicuk (to je v kufru legální) a uvažuju někdy na jaře u Ferdy udělat nový MF volant. Přemýšlím o hotswap Comlumbovi. Víc se v tom vrtat nebudu, přijde mi to už zbytečné. Auto mi dělá zatím radost. Uvidíme co přinesou příští dva roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Dle mého s manuálem nic. Někdo sice řekne, že to řazení není komfortní, ale zase je to skoro nezničitelná kombinace na dlouhé cesty a to potřebuješ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Twindor je pecka, navíc parádička jak se to na malé víko při použití dálky otevře samo Akorát bych potřeboval tlačítko na otevření kufru zevnitř, samozřejmě toho malého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 26. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 (editace) já ani DSG nechtěl, v práci máme 3 DSG, O2 1.6 - smrtelná kombinace, a S2 1.8TSI - jede pěkně, ale tak 2-3 litry víc, a S2 TDI 103kW - přijde mi to slabý, kor s tim TDI to řadí na muj vkus nevhodně - tedy chuděru furt cpe k 1500 obrátkám, spíš 1200-1500 a nejen že to nejede, ale má to děsný prodlevy než DSG pochopí že chci jet jinak, pádla jsou fajn, ale je to takový neohrabaný. S tim manuálem jezdim jak jsem se naučil ve Ventu s prvním TDI 1.9 co jsem kdy řídil a dodnes si myslim, že prostě technologie TDI pod 1500 obrátek nejede, netáhne, nechce tam bejt, blbost tam ten motor nutit. Navíc těch 25kW je znát v tom, že 3ka, 4ka střílí dobře do otáček a zrychluje a 5ka, 6ka táhne solidně i když je auto naložený, nebo se jede do kopce. Na tý 103 je znát, jak nejedu sám a max. bunda v zadu, tak se ji už nechce, DSG furt trapčí, ale zátah chybí.... Editováno: 26. Prosinec 2013, autor: Kazimir80 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 ....já mam MR2013 kombi, do kufru jsem pořídil 20l kanystr a gumicuk (to je v kufru legální) a uvažuju někdy na jaře u Ferdy udělat nový MF volant. Přemýšlím o hotswap Comlumbovi. Víc se v tom vrtat nebudu, přijde mi to už zbytečné. Auto mi dělá zatím radost. Uvidíme co přinesou příští dva roky. mě se opravdu hrozně líbí ten facelift. Ty světla jsou prostě pecka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Twindor je pecka, navíc parádička jak se to na malé víko při použití dálky otevře samo Akorát bych potřeboval tlačítko na otevření kufru zevnitř, samozřejmě toho malého. stejně jsem tu koncernovou politiku moc nepochopil. CC el. zavírání víka kufru vůbec nemá a myslím, že Passaty taky ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 To máš jednoduchý po CC určitě nebudeš zklamaný, ale když někdo má S2 a řeší co dál tak je to trochu problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 26. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 to je poslední MR předFL FL je myslím MR2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 já ani DSG nechtěl, v práci máme 3 DSG, O2 1.6 - smrtelná kombinace, a S2 1.8TSI - jede pěkně, ale tak 2-3 litry víc, a S2 TDI 103kW - přijde mi to slabý, kor s tim TDI to řadí na muj vkus nevhodně - tedy chuděru furt cpe k 1500 obrátkám, spíš 1200-1500 a nejen že to nejede, ale má to děsný prodlevy než DSG pochopí že chci jet jinak, pádla jsou fajn, ale je to takový neohrabaný. S tim manuálem jezdim jak jsem se naučil ve Ventu s prvním TDI 1.9 co jsem kdy řídil a dodnes si myslim, že prostě technologie TDI pod 1500 obrátek nejede, netáhne, nechce tam bejt, blbost tam ten motor nutit. Navíc těch 25kW je znát v tom, že 3ka, 4ka střílí dobře do otáček a zrychluje a 5ka, 6ka táhne solidně i když je auto naložený, nebo se jede do kopce. Na tý 103 je znát, jak nejedu sám a max. bunda v zadu, tak se ji už nechce, DSG furt trapčí, ale zátah chybí.... já bych naopak manuál asi nechtěl. Rychle jsem si na DSG zvyknul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 stejně jsem tu koncernovou politiku moc nepochopil. CC el. zavírání víka kufru vůbec nemá a myslím, že Passaty taky ne. Ale SII Lift nemá el. otvírání kufru. Jen jsou tam pružiny, které to při použití dálky, kdy se aktivuje odskok víka, samy otevřou. Nefunguje to moc dobře v zimě, kdy to ty pružiny neutáhnou. Zavřít musíš sám, velké víko je taky ručně. komplet el. otvírání má jen combi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 aha, tak já mám to samý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.