Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nepatrim medzi "pravych autickarov", ale vzhladom tomu,ze mi vadili niektore detaily /porovnaval som z Fabiou I. / rozhodol som  ze si Rapida "vylepsim"  :kol-28: 

 

- pridal som obal baterie /aj ked neparkujem casto vonku,predsa len je to ochrana pred vysokymi mrazmi na lyzovacke/

- kryt masky,kus gumy  /pouzivam pri teplote menej ako -5 C /

- Fabia I.  mala zakryty drziak /ulozenie/ tlmica ,pri Rapide mi to chybalo.Voda /soľ/ sa dostavala aj za plastovy kryt kolesa ,tak som tento "otvor" opat kusom gumy zakryl  

 

Ak niekto nieco podobne riesil na svojom Rapide,budem rad ak sa o "vylepsenia"  podeli   :)

 

post-11591-0-37084000-1387706041_thumb.j

post-11591-0-05990100-1387706066_thumb.j

post-11591-0-85203300-1387706091_thumb.j

post-11591-0-25879400-1387706111_thumb.j

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

nic proti, ale mám takový dojem že ten obal baterky, dvají od vyroby aspon ja ho tam mněl , už ho tam nemám mám větší batrku

 

Pokud jsem to pochopil tak si zakryl "tlumič" podle fotky , což je špatně , zaprvé se ti tam voda-sul- maras z cesty stejně dostanou ! a za druhé to tam prostě dík tomu zakrytí zustane dyl ! a navíc se to špatně umívat tedy ten binec co tam naleze

 

takže jako vylepšíní bych to až tak mocc neviděl :kol-32:

 

další věc co tam máš za motor ?  jako TSI to nevypadá

 

moje doporučení , je pro ty co mají TSI 1.2 / 1.4 moc nedoporučuji zakrývat přední masku , jelikož před motorem  jsou umístěné svody a katalizator ! a  fakt hodně hřejí ! a pak hrozí přehřáti katalizatoru ! a defakto jeho poškození ! připadně poškození jiných součástí které nejsou tak odolně proti teploptě

Editováno: , autor: vikyviky
Vloženo

 

další věc co tam máš za motor ?  jako TSI to nevypadá

moje doporučení , je pro ty co mají TSI 1.2 / 1.4 moc nedoporučuji zakrývat přední masku , jelikož před motorem  jsou umístěné svody a katalizator ! a  fakt hodně hřejí ! a pak hrozí přehřáti katalizatoru ! a defakto jeho poškození ! připadně poškození jiných součástí které nejsou tak odolně proti teploptě

Má to v podpisu, takže 1.2 MPI. ;)  No a ten má také před motorem svody a katalyzátor. :rolleyes:

Vloženo

Nechci bejt rejpal, ale vše co si zadělal, tam má asi nějakej důvod ne?, jinak by to zadělala už fabrika. Každopádně příště by to chtělo si dát práci aspoň stím ať to vypadá :) .

Samo 100lidí 100 chutí :)

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Tak v zimě, jestli bude auto stát v garáži, tak je to bez efektu, auto bude v teple a nebude se muset tolik ohřát. Jinak u toho MPIčka (kór na krátkých vzdálenostech) to asi cenu má. přeci jen je to atmosféra starší technologie. Na jedničkovejch Fábíích to u nás má kde kdo  :kol-28: (někteří frajeři i v létě  :kol-31:, ale to už je i jiná kapitola  :kol-33:  )

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...