electron Vloženo 22. Prosinec 2013 Vloženo 22. Prosinec 2013 Nepatrim medzi "pravych autickarov", ale vzhladom tomu,ze mi vadili niektore detaily /porovnaval som z Fabiou I. / rozhodol som ze si Rapida "vylepsim" - pridal som obal baterie /aj ked neparkujem casto vonku,predsa len je to ochrana pred vysokymi mrazmi na lyzovacke/ - kryt masky,kus gumy /pouzivam pri teplote menej ako -5 C / - Fabia I. mala zakryty drziak /ulozenie/ tlmica ,pri Rapide mi to chybalo.Voda /soľ/ sa dostavala aj za plastovy kryt kolesa ,tak som tento "otvor" opat kusom gumy zakryl Ak niekto nieco podobne riesil na svojom Rapide,budem rad ak sa o "vylepsenia" podeli 1 Citovat
MBDusan Vloženo 16. Únor 2014 Vloženo 16. Únor 2014 Myslím že různá ucpání větrání masek jsou zbytečná ... Citovat
vikyviky Vloženo 5. Březen 2014 Vloženo 5. Březen 2014 (editace) nic proti, ale mám takový dojem že ten obal baterky, dvají od vyroby aspon ja ho tam mněl , už ho tam nemám mám větší batrku Pokud jsem to pochopil tak si zakryl "tlumič" podle fotky , což je špatně , zaprvé se ti tam voda-sul- maras z cesty stejně dostanou ! a za druhé to tam prostě dík tomu zakrytí zustane dyl ! a navíc se to špatně umívat tedy ten binec co tam naleze takže jako vylepšíní bych to až tak mocc neviděl další věc co tam máš za motor ? jako TSI to nevypadá moje doporučení , je pro ty co mají TSI 1.2 / 1.4 moc nedoporučuji zakrývat přední masku , jelikož před motorem jsou umístěné svody a katalizator ! a fakt hodně hřejí ! a pak hrozí přehřáti katalizatoru ! a defakto jeho poškození ! připadně poškození jiných součástí které nejsou tak odolně proti teploptě Editováno: 5. Březen 2014, autor: vikyviky Citovat
Pawouk Vloženo 5. Březen 2014 Vloženo 5. Březen 2014 další věc co tam máš za motor ? jako TSI to nevypadá moje doporučení , je pro ty co mají TSI 1.2 / 1.4 moc nedoporučuji zakrývat přední masku , jelikož před motorem jsou umístěné svody a katalizator ! a fakt hodně hřejí ! a pak hrozí přehřáti katalizatoru ! a defakto jeho poškození ! připadně poškození jiných součástí které nejsou tak odolně proti teploptě Má to v podpisu, takže 1.2 MPI. No a ten má také před motorem svody a katalyzátor. Citovat
runner Vloženo 12. Březen 2014 Vloženo 12. Březen 2014 Moc autum nerozumim, ale proc tam dodelavas tyto veci ? Citovat
vormen Vloženo 12. Březen 2014 Vloženo 12. Březen 2014 no aby motor nechytl průvan a nepos.al se z toho :-D Citovat
d.novakd Vloženo 12. Březen 2014 Vloženo 12. Březen 2014 Nechci bejt rejpal, ale vše co si zadělal, tam má asi nějakej důvod ne?, jinak by to zadělala už fabrika. Každopádně příště by to chtělo si dát práci aspoň stím ať to vypadá . Samo 100lidí 100 chutí Citovat
LiverHIKE Vloženo 22. Srpen 2014 Vloženo 22. Srpen 2014 Tak v zimě, jestli bude auto stát v garáži, tak je to bez efektu, auto bude v teple a nebude se muset tolik ohřát. Jinak u toho MPIčka (kór na krátkých vzdálenostech) to asi cenu má. přeci jen je to atmosféra starší technologie. Na jedničkovejch Fábíích to u nás má kde kdo (někteří frajeři i v létě , ale to už je i jiná kapitola ) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.