Přejít na obsah

Zasyčení při prudším přidání plynu - podezření


meda45

Doporučené příspěvky

Zdravím, 

obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Všimnul jsem si, že pokud přidám prudce plyn, na 0,5 vteřiny něco zasyčí. 

 

Mám svoje podezření, před týdnem jsem měnil cívku a při tom jsem musel demontovat kryt motoru (mám 1.2 47kW), a teď mám podezření na těsnění mezi krytem motoru (respektive airboxu) a škrtící klapkou. Zdá se mi jako by to bylo přilepený ke klapce a nyní se to "odtrhlo" a při dalším nasazení krytu už těsnění tak dobře nětěsní.

 

Otázky tedy zní?

1. je toto těsnění k škrtící klapce nějak přilepeno nebo jenom např teplem se na to nalípne?

2. je možný, že se to gumový těsnění vytahalo nebo časem ztratilo pevnost?

3. netušíte číslo nebo název dílu?

4.je možný, že to syčení je ještě něco jiného?

 

Jinak žádné problémy nepozoruji, auto jede a žere normálně. Možná mě trochu zaskočil malinko zvláštní zvuk motoru, tak jsem přišel na to syčení.

 

Děkuji za odpovědi a názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těsnění je nasazené dobře, měl jsem ho nakonec i venku a dal jsem ho tam zpátky a zkontroloval.

 

Jinak tu hadici jsem neměl ani odpojenou, protože tam byl takový zvláštní konektor, se kterým jsem si něvěděl rady:) ale musím se teda kouknout jestli se nějak nepovolil.

 

Měl jsem akorát odpojenou ještě jednu hadičku ( do krytu jsou zapojený dvě) ale tu jsem měl nasazenou zpátky.

 

Takže zítra za světla ještě asi zkusím kouknout na filtr, jestli se tam nějak blbě nehnul, kouknu na ty spoje různý a uvidí se. Ještě mě napadlo ty těsnění "zabezpečit" těma elektrikářskýma páskama ať se postupně vyloučí všechny těsnění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při prudkém přidání plynu je normální že to zasyčí. Ten zvuk je nasátí vzduchu přes klapku. Je to normální vlastnost HTP. Schválně sundej plastovej kryt motoru, řekni někomu aby ti šlápnul na plyn a ty si poslechni zvuk z motoru, uvidiš že to bude z klapky. Pozor at ti tam nic nespadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při prudkém přidání plynu je normální že to zasyčí. Ten zvuk je nasátí vzduchu přes klapku. Je to normální vlastnost HTP. Schválně sundej plastovej kryt motoru, řekni někomu aby ti šlápnul na plyn a ty si poslechni zvuk z motoru, uvidiš že to bude z klapky. Pozor at ti tam nic nespadne.

Fakt? Je zajímavý že jsem si toho ještě nevšimnul (fabii mám od června), jinak tátovi to nedělá, má taky HTP ale 40kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem se zprve když jsem si toho všimnul leknul, myslel jsem že se mi někde přisává falešný vzduch. Ale po detailnějším prozkoumání to udělá škrtícví klapka po prudkém sešlápnutí pedálu (rychle se nasaje vzduch). Už se to tady řešilo.

Tak máš pravdu ;) demontoval jsem ten kryt s airboxem a poslochal samotnou klapku a dělá to ona, při jemnějším přidání to neudělá - nemusí nasát tolik vzduchu, jenom mě napadlo ještě, že jsem měl odpojenou baterku cca před 200km, tak až se klapka srovná třeba to přestane. Řešit to jinak už nebudu, kdyaž to jinak jezdí normálně. Šlo mi jenom o to aby to nepřisávalo někde jinde mimo filtr aby tam nešel bordel. Díky všem za postřehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...