suri. Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 maximálne sa objedná shortmotor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 27. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2014 No to dakujem, az tak daleko zajst nechcem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 podľa mňa najlepšie čo môžeš dostať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 27. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Asi ano ale nie dva mesiace po skonceni zaruky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 však uvidíš , pokiaľ to netreba platiť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 27. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2014 No neviem, myslis ze skoda to meni zadarmo po skonceni zaruky? Co som pozeral tak ten ventil cca 10 eur a ak cele cerpadlo tak to neviem, nenasiel som ho nikde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Olejové čerpadlo je v Etce za 4891 Kč. A který ventil máš na mysli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 27. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Neviem, nezapamatal som si. Nieco s tlakom oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 A jak tedy víš, že stojí 10 eur? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 27. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Kolega to pozeral na nejakych weboch cez den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 9. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Tak auto je stale v servise, minuly tyzden vo stvrtok prislo konecne objednane cerpadlo. Volali ze mame prist pozriet na auto, ze je olejova vana a cerpadlo silno zakarbonizovane, ze to musime vidiet. Po prichode nam mechanik ukazal ciastocky karbonu na filtry na olejovom cerpadle, pricom nove cerpadlo prislo bez filtra, takze by nan musel namontovat ten stary. Nedokazali nam povedat co moze byt pricinou toho ze je motor taky zasraty. Takze sa dohodlo len vycistenie tych zakarbonovanych casti, poskladanie auta dokopy, potom tam vraj naleju nejake aditivum na cistenie, prebehnu motor a budu musiet vymenit komplet olej aj filter. Ci to pomoze povodnej chybe, ani srnky netusia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandys88 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Zdravím, mám úplně ten samý problém. Problém se objevil v 60009 km. Teda 9 km po skončení záruky. Auto je teď v servise a budou ho rozebírat. Můžu se zeptat, jak vám to dopadlo? Na co se mám připravit Jestli je problém vyřešen? Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 24. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 No auto odvtedy chodi ok, momentalne 161000 km a zacal sa ozyvat zvuk z prevodovky, asi nejake loziska odchadzaju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandys88 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Díky za odpověď. V servise nad tím stáli a nevěděli si rady, zkoušely měnit filtry.. Můžu se ještě zeptat na kolik výměna čerpadla vyšla? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 24. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Ak si dobre pamatam tak okolo 250 eur aj s pracou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andy94 Vloženo 20. Duben 2018 Sdílet Vloženo 20. Duben 2018 Zdravím všetkých, na začiatok by som chcel poďakovať za cenné rady, na ktoré som v tomto článku natrafil. Chcel by som sa tiež podeliť s Vami o moju čerstvú skúsenosť. Na fabii 2 combi mám aktuálne 108k km. Motor 1.2 TSI CBZB (04/2012) . Samozrejme o problémoch s rozvodami - reťazou som mal načítané dosť. Tiež mi rachotila / chrastila ca. pri každom 3. studenom štarte, najmä ak auto nebolo zaparkované na rovnom teréne (napr. na obrubníku, atď). Výmena bola naplánovaná 115k pri ďalšom servise - nevydalo. - Na úvod: Sobota -> výlet 180km, Nedeľa výlet -> 200 km - cesta späť cez pezinskú babu (dejisko častých automobilových pretekov do kopca a z kopca - legálnych aj nie). Max.teplota oleja 96° - zvyčajne býva okolo 85-88 v lete. - K veci - Po "babe" v rýchlosti ca. 50km/h sa mi rozsvietila červená kontrolka oleja - Nízky tlak oleja, okamžite zastavte vozidlo. Zastavil som na krajnici, motor začal dával zvuky ako slávne 1.4 TDI. Okamžite som auto vypol. Pozrel som olej - bolo ho tam dosť (o mm viac, ako keď som ho po výmene kontroloval-menil som pred mesiacom). Nikde nič nekvapkalo, nevedel som čo s tým je. O 5 min som naštartoval, samozrejme sa ozval zvuk 1.4 TDI. - Nasledoval telefonát kamarátovi mechanikovi - podľa symptómov mal podozrenie na preskočenie reťaze, alebo na benzín v oleji. No nič, nechcel som riskovať zadretie motora, nasledoval odťah domov. - V pondelok ráno odťah ku mechanikovi - benzin v oleji nie je resp. olej bol v poriadku. Vyzeralo to na preskočenú reťaz. Prvé odhady výmena rozvodovej sady + dodatočne uvidíme po rozobratí motoru. - 3dni na to mi volá kamarát-mechanik, že sa mám dojsť pozrieť, ževraj na tomto motore to ešte nevidel: 1. rozvody relatívne v poriadku (nevyťahané - ale preventívne sa to dalo vymeniť) 2. Čerpadlo v poriadku. 3. Na vine bola reťaz olejového čerpadla, ktorá bola vyťahaná ako 20 ročná reťaz starého bycikla. (viď GIF) Bola taká vyťahaná, že začala drať ozubené koleso (cez ktoré je napojená na čerpadlo) a pravdepodobne keď mi vtedy motor 3x pípol a ukázal červený znak oleja, sa tá reťaz točila naprázdno resp. nepoháňala čerpadlo! 4. Dodatočné náklady: olej, filter, silikónové tesnenie, prípravok na výplach motora (keďže bol zanesený úlomkami z kolieska a karbónom), simering hriadeľa, chladiaca kvapalina atď. Materiál v cene 280 € . Po víkende bude auto hotové, ozvem sa ako to dopadlo, ak bude záujem. Radím všetkým majiteľom hore uvedeného motora (1.2 TSI CBZB 04/2012), aby neignorovali zvuky vychádzajúce spod kapoty, lebo sa im to nemusí v budúcnosti vyplatiť. Andy, čerstvý člen fórumu skodahome Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.