Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zdravím Vás pánové a dávám zde info ze servisní prohlídky. Byl jsem po 2 letech , stav tachometru 27 500km.

Provedena výměna oleje, filtru, kontrola potrubí CNG, nechal jsem si vyměnit i kabinový filtr(MSkraj) a vyčistit klimu. To vše za 3800Kč.  Olej 5W40.

Žádné výrazné závady se neobjevují, trvalo to i s papírováním 1:56min.

Auto bez závad, akorát teď párkrát nahlásil infotainment, že akumulátor je slabý. V servisu mi naměřili 10,7V. Jezdím krátké 9km tratě, takže to s tím spojuji, nevím zda máte podobnou zkušenost s akumulátorem....?

 

Zdar

Jezdim trate dlouhe 7 km a hodne popojizdeni do 1km a zadne problemy s baterii jsem zatim nezaznamenal a mam najeto 42t. Start stop zasadne vypinam.

před 3 hodinami, RadimX11 napsal:

JirkaBrno:   znát v autě to není, pokud si s tím jel, tak to víš... a na novou verzi bych také nečekal, jedinou výhodou je více CNG

Znát to rozhodně je. Jak na dynamice, tak na jízdních vlastnostech, kdy především na sněhu, ale i za mokra, je velký problém s trakcí na předku.

No a ta "jediná výhoda" je právě asi největší nevýhoda starší generace, tedy malé nádrže na plyn. Co já bych dal za 21Kg nádrže....

Upraveno od guam

před 9 hodinami, Marty81 napsal:

Zdravím Vás pánové a dávám zde info ze servisní prohlídky. Byl jsem po 2 letech , stav tachometru 27 500km.

Provedena výměna oleje, filtru, kontrola potrubí CNG, nechal jsem si vyměnit i kabinový filtr(MSkraj) a vyčistit klimu. To vše za 3800Kč.  Olej 5W40.

Žádné výrazné závady se neobjevují, trvalo to i s papírováním 1:56min.

Auto bez závad, akorát teď párkrát nahlásil infotainment, že akumulátor je slabý. V servisu mi naměřili 10,7V. Jezdím krátké 9km tratě, takže to s tím spojuji, nevím zda máte podobnou zkušenost s akumulátorem....?

 

Zdar

Ahoj, olej si měl vlastní? Nebo jejich? Já byl na servisce minulý týden, stav 26700km, výměna oleje, filtru, kontrola CNG potrubí, ale nečistil jsem klimu a cena 4700kč . Do jakého servisu jezdíš?.. Jinak potíže s baterkou taky nic a to jezdím cca 8km trasy BEZ start/stop.

Upraveno od Cocka

Cocka: vse dali oni.

A který servis? díky

 

V 18. 2. 2018 na 14:11, TraCker napsal:

Ahoj. Chystam se koupit lehce jetou o3. Rok dva starou. Uvazuji taky o CNG verzi. Jak je na tom s vykonem? Samozrejme kazdy ma predstavu jinou. Ale courak to snad nebude coz? Da se pripadne udelat chip na vyssi vykon? 

 

Jede to prakticky stejně jako 1.2TSI/81kW. Sice je vykon totozny a auto s sebou taha obrovska kvanta balastu, ale ta 1.4TSI EA211 je dobry motor a mam takove podezreni, ze deklarovany vykon 81kW je obdobne jako tomu byvalo v minulosti pomerne dost "podceneny".

 

U dieselu je to trochu jinak, auto tak "nekope". Ac turbo, tak to ma vice linearni prubeh.

uz jen to, že je menší kufr, že se víc sjíždí gumy a váha +140 kilo je znát jak sviňa..

Motor, Jirko, motor. To ostatní je omílané na milionu příspěvků, na milionu článků.

Nejvestsi nevyhoda na tom aute je ta trakce. V zime navic jeste horsi, je treba davat obrovsky pozor v kazdem kopecku po zastaveni je konec. Gumy se sjizdi hodne. 

Planuju na pristi zimu koupit automaticke retezy od IPG protoze je to fakt masakr. Manzelka si ze 4kolky tezko zvyka... :-)

před 2 hodinami, bojler napsal:

 

Jede to prakticky stejně jako 1.2TSI/81kW. Sice je vykon totozny a auto s sebou taha obrovska kvanta balastu, ale ta 1.4TSI EA211 je dobry motor a mam takove podezreni, ze deklarovany vykon 81kW je obdobne jako tomu byvalo v minulosti pomerne dost "podceneny".

V jednom testu SM to mělo na brzdě na benzín 96 kW / 215 Nm s tím, že na CNG byly tyto hodnoty obdobné.

Budu se opakovat, ale aktualne uzivany kus na plyn jede citelne lip nez na benzin. Nevim, jestli to muze byt starim paliva.

To nevím, ale já nic takového nepozoruji. Naopak to jede lépe na benzín. Nepatrně. Ale na benzín to teda žere jako prokopnutý. Asi tím, že je to nějak primárně upravený na plyn, tak na benzín to bere tak o litr a půl víc než čistě benzínová OIII 1.4 TSI. Svoje asi taky dělá ta hmotnost, kterou si to sebou tahá neustále.

Jezdím s G-TECem už třetí zimu a pohoda. 6e se sjíždějí více přední gumy? No u mě a mých kolegů nic nepozoruji.

Ano v zimě je trakce horší, ale nic co by nešlo překousnout.

 

 

Přešel jsem z BMW X1 135 kW xdrive, tam se dal plyn zarazit do podlahy a problém s trakcí nebyl. Nicméně u Octávky nepozoruju nějaké výrazné potíže s prokluzem, chce to prostě jen trochu víc citu při rozjezdu a nezašlapávat to na jedničku do podlahy, prostě to auto je vzadu těžké a má tendenci sedat na zadek.

řada lidí v dnešní době přestává umět řídit na sněhu. Takže jak je auto trochu náročnější na řízení je hned problém.

Včera trasa po I. třídě dle běžných zvyklostí a na benzin jsem jel za 6l. Jindy to bylo většinou kolem 8,5-9ti. Asi nějaká citlivější noha, nebo co.

Nerekl bych ze je to o rizeni. Ale je to o terenu ve kterem se pohybujes. V horach na ujezdenem snehu s novyma gumama se muzes rozkrajet a neujedes. Tam je ta 4kolka nenahraditelna. Nadruhou stranu kvuli par tydnum kdy je snih je zas ta 4kolka zbytecny prepych. Je to otazkou priorit ovsem o3gtec je znacne horsi trakcne nez o3 1.4 110kw mam to vyzkousene na sve Beskydske  kopcovite trase, ale to se vseobecne vi. Ja jen potvrzuju raktickou zkusenost.

Jo no, zrovna včera, blbá křižovatka s hustým provozem, dávám přednost, otevře se kratičké okno, tak vyrazím, s citem ale svižně, no hrabačka a kdyby na hlavní nebrzdil, tak jsem to dostal do boku. To se mi s benzínovou služební OIII 1.4 TSI nikdy nestalo, ten rozdíl v trakci je velký a právě toho, co se mi stalo včera, se strašně bojím a dávám si na to pozor a přesto se stalo, tentokrát asi nejhůř za celou dobu:huh:

Upraveno od guam

guam: a to jako vubec nezasahne protiprokluz?

Ten samozřejmě bliká, ale to není věc, která by zlepšila odpich, leckdy spíše naopak.

Jezdím s touto Octávií od listopadu a nebýt sněhu, tak je to super auto (dlouhodobý palubní průměr 3,8kg/100km).

Bohužel, co jsem na loňském sněhu s Octávií 1,9TDI vyjel bez zaváhání, letos s G-tecem nevyjedu (obé Combi předokolky).

Také v ostřejších zatáčkách na sněhu, nebo na mokru je G-tec oproti bývalé 1,9TDI nesrovnatelně horší, neřku-li až nebezpečný.

V kopcích také občas slyším "řehtání ventilů" (nejedná se o podtáčení), po podřazení řehtání neustane, přestane až dám nohu z plynu a pak opět silně přidám.

 

PS: z neověřeného zdroje - Škoda prý zvažuje po Octávii a Citigo úpravu dalšího modelu na CNG+BA.

Ano, zažije, údajně by se mělo jednat o Rapid (resp. nástupce v podobě SB).

 

 

 

 

Dnešní ranní rekordní tankování. Venkovní teplota -17°C

20180301_073346.jpg

Taky se vám při silnější akceleraci v daném počasí přepíná pohon na benzin (i u zahřátého motoru)?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.