Březen 14, 20232 r Podle dílenské učební příručky je vysokotlaké CNG vedení v OCT3 z nerezu (ušlechtilé oceli).
Březen 14, 20232 r Ahoj, dnes me v servisu namerili malou netesnost a unik cng u regulatoru tlaku (u priruby rikal servisni technik). Udajne je treba vymenit cely regulacni ventil (netesnost nejde opravit). Je to pravda, ze nelze netesnost opravit? Regulator tlaku mam naceneny na 20 000 Kc. U regulatoru nic citit nejde (auto jede normalne), tak nevim... servis ofocialni Skoda (nikam jinam nejezdim). Auto po zaruce.
Duben 2, 20232 r Dobrý den, premýšlím nad koupí této motorizace s DSG zhruba v nájezdu okolo 100 tis.km. Je tu někdo, kdo tu má takový nájezd či vyšší? Zajímala by mě spolehlivost motoru, zda jste někdo řešil něco mimo servisní prohlídku, kolik vlastně vychází servis ve Škodě, zda rozvody opravdu vydrží těch 210000/240000 km nebo se musí dělat dříve jako u 2.0 tdi atd. Třeba jak jste spokojeni s DSG a co vás napadne. Jinak témata zde jsem pročetl komplet, mám něco najeto se Scalou 1.5 tsi DSG a napíšu podobný dotaz jestě do tématu 1.5 tsi g-tec, protože nejsem rozhodnut, který z těchto motorů na CNG (info pro místního moderátora). Děkuji všem za případné odpovědi.
Duben 2, 20232 r No nechci být poslem špatných zpráv , ale jestli jsi ve správném tématu o motorizaci 1.4tsi CNG, tak těch aut s reálným nájezdem kolem 100tis. moc extra teda nebude. My ho máme jako druhé auto do rodiny, kupováno 2018 s nájezdem 70tis., najeto pár dovolených, nějaký hory a pak už s ním jezdila žena do práce a služebně. Teď má cca 125tis. Není to teda DSG. Jinak já k tomu autu, co se motoru týče, nemám výhrady. Ale máme rok konec 2014 a cca do 2 měsíců bude obměna (nejspíš zůstaneme u značky a koukáme po Karoqu). Motor je kultivovaný, až tak tichý, že člověk přemýšlí, jestli to nezdechlo. Výkon relativně dostatečný, reálně bude mít o něco víc, než papírových 81kW. Ale nejsou nějaký extra fanda a znalec, spíš uživatel.
Duben 2, 20232 r Treba si uvedomiť, že DSG pre tento motor bude DQ200 so suchými spojkami. Jazdiť to jazdí dobre, ale má to svoje muchy a treba mať bokom nejaké peniaze na prípadnú výmenu spojkovej sady, dvojhmoty alebo repas mechatroniky.
Duben 2, 20232 r A pro toto téma platí to stejné: Jenom poznámka - DSG má svoje témata, sem tedy debata o ní nepatří!
Duben 2, 20232 r Nějaké ročníky 2018 s 1.4 ještě jsou a převodovku znám, jde mi jen o info ve spojení s tím to motorem.
Duben 2, 20232 r Mám 230 tis., manuál, motor bez problémů, měněny ložiska v diferenciálu a jedno přední ložisko. Rozvody stále původní a servis se zatím nezmiňoval o výměně. Servis stále ve značce, není důvod kvůli cenám jezdit jinam. (Nebo jsem prostě líný, nechávám si od nich dělat i STK).
Červenec 4, 20232 r Zdravím Vás všechny, doufám, že se mi zde najde nějaké odpovědi. Nebo spíše rady, jelikož je to věc, která se mi nedaří nijak projevit přímo v servise. Když jezdím na CNG, ujedu treba 20km - to znamená, motor je zahřátý, a venku jsou teploty 20st+ vypnu motor, vběhnu do obchodu a za cca 15min přijdu, už jsem naučen, po otočení klíčku, vypínám start-stop systém a když tedy po těch 15ti min nastartuju, tak to hned zhasne... Napíše hlášku, nastartujte motor ručně.. samozřejmě ( vtipná hláška...jako klikou??? ) Ne, ale nastartuju, a někdy to chcípne i po druhé. Stává se mi to teď poměrně dost často v letních horkých dnech. Docela me to štve. Jenže, nikde žádná chyba a nic.. co to může dělat? OC 3 FL 2018, 1.4 Gtec. 7st.DSG. DĚKUJU za každý postřeh. Dnes sem vyjel CNG a budu v letních dnech jezdit na benzín a budu pozorovat. Zda to je problém jen CNG.
Červenec 6, 20232 r No nejspíš budeš muset jezdit a čekat až se nějaká chyba propíše. Mimochodem mě auto zhasínalo, když bylo ještě studené (zhaslo hned po prvním startu) - odcházela lambda za katem. Ve výpisu se ale chyba ukazovala.
Červenec 6, 20232 r Lambdu za katem mam měněnou teď asi půl roku zpátky. Už hlásila na CNG chybu motoru, pak klesala kvalita CNG a tím jsem jel do autorizaku a tam hned zjistili, lambda za katem. Výměna a od te doby klid. Ale až teď v létě zas tyto problémy. Motor běží krásně, jen prostě zahřátý motor, když ho pak vypnu... Přijdu po par minutách k autu a nastartuju, tak to nastartuje a chcípne. A někdy i dvakrát po sobě. Až to pak chytne normálně, tak auto se chová úplně zase v pořádku.
Červenec 31, 20232 r Ahojte, dnes kontrolka chladiacej kvapaliny a vidim, ze okolo pumpy je mokro + prazdna nadrzka. Mali ste niekto takuto zavadu? Aut. servis kam som bezne chodil mi ani nespravil cenovu ponuku, ze pokial je to CNG tak to robit nesmu. Je naozaj potrebne pri vymene pumpy robit nieco s CNG a teda nema ani vyznam skusat neautorizovany servis alebo je to blbost?
Červenec 31, 20232 r No myslím, že si s tím má autorizovaný servis poradit a ne ti oznámit, že to nesmú. Nejde o to zda něco robí s CNG, ale zda je jejich servis připraven přijmout auto na CNG (vybavení servisu ohledně zabezpečení) a to by autorizovaný servis být "měl". Budeš se muset obrátit na importéra Škoda Auto na Slovensku ať ti zajistí vhodný servis. Je jejich povinost zajistit servis vozidla, které na Slovensku prodávají.
Srpen 1, 20232 r Ano najst autorizovany servis nie je problem - ide mi o to, ci ma vyznam ist do neautorizovaneho servisu alebo je pri vymene vodnej pumpy potrebne robit aj nieco s CNG a moze nastat problem..
Červenec 25, 20241 r Dobrý den, škoda octavia III 2016 GTEC. Potýkám se s problémem, se kterým si servis už neví rady. Auto mám od března, takže naštěstí řešeno v rámci reklamace. Občas se mi stane, že když stojím na místě, tak dojde k přepnutí na benzín. Jev je doprovázen zablikáním kontrolky motoru a zpět na plyn se to přepne až při dalším startu. Dříve zůstávala kontrolka svítit a po diagnostice servis vyměnil plynové i benzínové vstřiky, svíčky, kabely a obou lambda sond. Pak bylo ještě podezření na váhu vzduchu, ale to bylo měřením vyloučeno. Nyní kontrolka pouze zabliká a dále nesvítí, avšak stále přepíná z cng na benzín. V servisu mi řekli, že už s tím nejsou schopni nic dělat (Louda Auto) Nesetkali jste se s něčím podobným? Děkuji Upraveno Červenec 25, 20241 r od klimki
Leden 13Led 13 Ahoj @klimki Nejak si vyriešil ten problém? Mám niečo podobné. Stalo sa mi to zatiaľ 2 krát, ale rád by som to vyriešil. Ďakujem.
Leden 27Led 27 Nasbíral už někdo pozitivní zkušenost někde, kde mu vyřešili problémy se startováním na CNG? Výměna plynových vstřiků / cokoli, servis autorizovaný nebo specializovaný nebo prostě machr, co ví, kudy běží zajíc? Momentálně řeším velice neochotné startování v chladnu na CNG (teploty kolem nuly, kdy do cca -10 se to o přímý start na BA nepokouší), na plyn to se strašným škubáním několikrát chcípne, než se to teda rozhodne, že BA bude asi řešení a naskočí to na benzín. Bez plynu v nádržích to na benzín startuje na první dobrou, pocitově to i lépe táhne. Ve svém dlouholetém autorizovaném servisu jsem s tímto narazil na nějakou komunikační bariéru a furt je to táhne k benzínovým vstřikům. Chybu v diagnostice žádnou nenašli.
Únor 3Úno 3 V 6. 7. 2023 na 21:05, Yofresh25 napsal: Lambdu za katem mam měněnou teď asi půl roku zpátky. Už hlásila na CNG chybu motoru, pak klesala kvalita CNG a tím jsem jel do autorizaku a tam hned zjistili, lambda za katem. Výměna a od te doby klid. Ale až teď v létě zas tyto problémy. Motor běží krásně, jen prostě zahřátý motor, když ho pak vypnu... Přijdu po par minutách k autu a nastartuju, tak to nastartuje a chcípne. A někdy i dvakrát po sobě. Až to pak chytne normálně, tak auto se chová úplně zase v pořádku. Vyřešil jste to nějak? Mám stejný problém. Studený start nic, po teplem startu zakolisaji otáčky 2 vteřiny po startu. Když přidám hned plyn, tak je to v pohodě. Občas to klidně chcipne... na benzín vše v pohodě a studený start na cng v pohodě. Jen při zahratem motoru to udělá na cng problém. Jinak motor běží normálně...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.