Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Menili niekomu aj chladenie?! Lebo v Škode tvrdia, že dostali prípis. U Octavie III pri montáži ťažného zariadenia treba vymeniť chladenie za výkonnejšie. Je to pravda?! 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahojte. Ťažné namontované zn. Galia, bajonetové prevedenie. Cena s montážou 226,-EUR. Veľká spokojnosť. Chladenie som nemenil, ostalo to pôvodné. Podľa technika skôr majú problém s 1.6 TDi že pri väčších záťažiach nestíha dochladzovať motor. Aj tu som čítal, že dosť často beží ďalej ventilátor po odstavení auta u 1.6 TDi. U mojej 1.4 TSi som nepočul zvuk ventilátora ani raz po odstavení auta. 

Vloženo

cena super , za tie peniaze je to skoro neuveriteľné lebo odnímateľná Galia + can bus elektrika stojí cca 200€ , buď máš prácu zdarma alebo si fakt top zákazník 

 

 

škoda tej gálie že trčí pod auto a na Octavii , hlavne OII človek večne chytá o zem , k prevedeniu elektriky sa vyjadrovať nebudem , ale za tie peniaze to poslúži 

Vloženo

Nie nebol to sponzorsky dar. Mal som 2 ponuky a u oboch bola cena za montaz 35,-Eur. Za necele 2 hod. bolo vsetko hotove. Elektrika nie je origo, ale u nas v Skodovke montuju tu istu elektriku s taznym Galia (okrem originalu). Vopred som mal vsetko preverene. A netaham vozik denno denne....

  • o 1 rok později...
Vloženo

Koupil jsem 8 měsíců starou O3 combi 1.6TDi. Je na ní prodloužená záruka 4roky/120tis km. Chtěl bych domontovat tažné zařízení, dnes mi v autorizovaném servise Škoda řekli, za 17tis, což mi přijde hodně přemrštená cena, když na netu http://taznazarizeni...product_id=3222 to dělá s montáží za 8tis.  Je možné ho namontovat a neztratím záruku? Nebo musím u autorizovaného servisu? Dík za odpověd.

Vloženo

jj , origo canbus modul kde je dnu 6 relátok , nefungujú hmlovky , spiatočky a sú s tým večne problémy ... :D

 

treba tam jednoznačne originál elektriku , všetko ostatné je poukážka na prúser

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Problémové ? No nesvietia a nefungujú ako majú , nevie o nich alarm , kontrola žiaroviek , ESP ani celá palubná sieť , po vyhodení smerovky cvakajú ako sprosté , nevedia svietiť cúvačkami , prípadne obomi hmlovkami a celkove tie 7pin zásuvky majú nevalnú životnosť .. o spracovaní železa samotného , trčania pod nárazníka , neodnímateľnosti a nemožnosti odložiť guľu ani nehovorím ... jediné seriozne aj seriozna elektrika okrem originálu je Westfalia , akurát tam je cena väčšinou úplne rovnaká ako za originál diely ... 

Vloženo (editace)

No, moc hezký :kol-18:  Já nechápu, co má kdo potřebu pořád něco vymejšlet... Koupím origo tažné i s origo elektrikou za 8.200Kč, např. tady 

http://www.cc-autodily.cz/tazne-zarizeni-8

http://www.cc-autodily.cz/instalace-elektricka-11

 

Montáž zvládne i cvičená opice, jen to finální zapojení elektriky je trochu oříšek, ale na to se vždycky najde nějaký odborník v okolí, příp. 1 hodina práce v autorizáku a mám po starostech, vše origo a hlavně 100% funkční. Nechápu proč si tam někdo cpe vyfikundace buď o 2.000 levnější nebo dokonce i dražší,  se sotva čtvrtinovou funkčností  :kol-32:  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:  :kol-44:  :kol-44:  :kol-44:

Editováno: , autor: maverick1
Vloženo

kačer přesně do tohodle VAPOSu půjdu, nechám instalaci někdy na podzim. 

 

Tu hodinu v autorizaku na napojení elektřiny bych teda chtěl vidět :-D

Vloženo

A jak dlouho bys chtěl cca 10 pinů zapojovat??? Dělal jsem před 2 týdny a bylo to na hodinu a půl přesně. A to si na tom Ferda25 dal extra záležet a dělal pár věcí navíc. Bavím se o tom, že si člověk sám provede komplet montáž, což opravdu není nic těžkého, je k tomu super návod a nechá si jen udělat zapojení elektriky do palubní sítě. Pokud se na to necítí. Montáž tažného a natažení elektriky jsem si dělal sám a za max 5 hodin hotovo. V životě jsem žádné tažné nedělal, Octavii jsem žádnou nikdy nerozebíral a mechanik nejsem, ani rukama se neživím. Takže 100% amatér...

  • o 2 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Už vidím, jak se jednoduše zapojují vodiče do BCM, tak jak se to má. I s nátáhnutím vodičů od zadu. To je ten největší pakec.  železo dá člověk do hodiny, ale zbytek se táhne. Nakodovat všechny jednotky, motorovou,  ABS,  couvací, BCM, tažnou,-to u origo. Neorigo je jednodušší, ale auto v nedostatečném kodování přichází o určité funkce.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...