alarm se safe systémem - Stránka 4 - Elektrika - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

alarm se safe systémem


jindrous

Doporučené příspěvky

tak jsem našel ještě jednu věc....

 

ochrana pro odcizení se týká řídících jednotek verze: BOSCH MED 17.5.21 - motory EA211 (1,2 a 1,4 TSI) motory EA888 III. mají ŘJ motoru SIMOS 12 (1.8 TSI) a SIMOS 18 (2.0 TSI) - SIMOS 18 = optimalizovaná SIMOS 12

=  konektory shodné = schéma zapojení shodné - bez ochrany!
 
jakou ŘJ motoru mají naftové motory EA288 jsem nenašel, ale každopádně je to Bosch - možná EDC 15P+ nebo 15V+.... nebo úplně jiná - ale jsou varianty bez a s ochranou
 
edit 1: expert na vše mimo češtin kokta7 to tedy rozsekl, naftové motory EA288  mají ŘJ Bosch EDC 17 - nicméně to nic nemění na tom, že jsou varianty bez a s ochranou
 
edit 2: takže náš superexpert na motory a kudrdlinky neměl až tak pravdu, motory řady EA288 mají ŘJ Bosch EDC17C64  
Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 2. 9. 2014 na 20:46, kokta7 napsal:

podívej se na cenu ECU a o ECU je zájem jako o xenony apod...

protože když hodně pršelo, tak ti mohla například u O2 lehnout.... dle mého to má tenhle důvod...

 

nemyslím si že je to myšleno primárně jakožto ochrana proti odcizení ŘJ, nýbrž celého vozidla....  lupiči když potřebovali vozili se svoji ŘJ s sebou a bylo vymalováno... proto ji měla O II ale i jiná auta schovanou ... v době napojení se přes systémový konektor je takto jen jistá komplikace  a zdržení, jako každé "zabezpečení"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 2. 9. 2014 na 21:00, Hravec napsal:

 

tak jsem našel ještě jednu věc....

 

motory EA888 III. mají ŘJ motoru SIMOS 12 (1.8 TSI) a SIMOS 18 (2.0 TSI)  - bez ochrany !

 

Tak to by pak vysvětlovalo, proč ten plech RS TSI nemá... jen nechápu co ta 1.8 TSI jak psal Pawouk výše, co to měla...  :kol-133:

 

To jsme zase načli téma... tohle asi nevyřešíme, jedině že by nám to vysvětlil nějaký odborník na krádeže aut... :kol-28:

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 2. 9. 2014 na 21:09, Napalm napsal:

Tak to by pak vysvětlovalo, proč ten plech RS TSI nemá... jen nechápu co ta 1.8 TSI jak psal Pawouk výše, co to měla...  :kol-133:

 

To jsme zase načli téma... tohle asi nevyřešíme, jedině že by nám to vysvětlil nějaký odborník na krádeže aut... :kol-28:

Ta 1.8 TSI je konkrétně tato.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D najdi si co udává výrobce v servisní příručce pro tdi pak někoho poucuj.

Opravdu si nepoucitelny, už více lidi se ti to snažilo vysvětlit, hold když je někdo svůj a musí mít vždy pravdu a honit se za příspěvky.

Komu není radno...

Vyhánět uživatele z o3 sekce ti de na jedničku.

Howgh

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tuto informaci jsem dostal od ŠA - tedy si nepotřebuji nic v servisní příručce hledat, mimo to nejsem expert na motory (ani haldex, ani chip) abych ji měl k dispozici - a je dokonce tento typ uveden - teď jsem se díval, v tom článku co jsi dnes dával o chipování 1,6 TDI

 

já jsem teď na rozdíl od tebe nepoučoval a tvůj názor ti nikdo nebere...  a od tebe se určitě poučovat nemíním nechat, tedy ano jsem nepoučitelný!

 

mimochodem, za příspěvky se honíš ty, např. místo tlačítka v příspěvku jen smajlík - ale neboj,  nebudu se s tebou přetahovat

 

nikoho nevyháním a nikdy jsem to nedělal... doporučuji si jít zase postěžovat do Clintova klubu jako to děláš obvykle (např. včera), rozeslat SZ i cizí - určitě se ti uleví...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 6. 9. 2014 na 13:05, Hravec napsal:

je to toto auto MR2015 - pravda, SK konfigurece, což může mít také vliv....

 

Na to auto jsem koukal, je zajímavé, že např. nemá elektrický pohon zadního kufru ... což je v ČR u RS ve standartu... takže opravdu může být (a očividně je) SK konfigurace jiná....

 

Je to Export do zahraničí, a tam vždycky šli lepší ŠA auta ne ... :kol-47:

 

Jinak do servisu s tím hned nepoletím, to pro mě není zase tak zásadní, ale při první garanční prohlídce se na to zeptám, kde je ten kryt, a zda tam má být... :kol-73:

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Některá auta ten plech proti zlodějům mají a některá ne...to platí i u O2. Klíč není znám a pokud si ho tam někdo chce dodat tak může. Pokud Koktovi7 drží jednotka tak, že stačí vyndat jen gumu tak je vidět, že tam je něco špatně(jednotka je v držáku a nesmí se z něj nechat vyndat - držák drží přichycený na 2 matkách ke karosérii, tj. sundat stěrače, plasty, povolit ten plech od motoru na jedné straně a pak se teprve dá vyndat.)...stejně jako když se dá Kokta7 jen velké kotouče na předek....atd.. MK60EC1 má typy kotoučů dané v kódování a podle toho i brzdí v určitých situacích. Pokud někdo vymění jen přední kotouče a nechá zadní staré tak je to jen další ukázka neznalosti věci a tuzingu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...