Hravec Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 (editace) tak jsem našel ještě jednu věc.... ochrana pro odcizení se týká řídících jednotek verze: BOSCH MED 17.5.21 - motory EA211 (1,2 a 1,4 TSI) motory EA888 III. mají ŘJ motoru SIMOS 12 (1.8 TSI) a SIMOS 18 (2.0 TSI) - SIMOS 18 = optimalizovaná SIMOS 12 = konektory shodné = schéma zapojení shodné - bez ochrany! jakou ŘJ motoru mají naftové motory EA288 jsem nenašel, ale každopádně je to Bosch - možná EDC 15P+ nebo 15V+.... nebo úplně jiná - ale jsou varianty bez a s ochranou edit 1: expert na vše mimo češtin kokta7 to tedy rozsekl, naftové motory EA288 mají ŘJ Bosch EDC 17 - nicméně to nic nemění na tom, že jsou varianty bez a s ochranou edit 2: takže náš superexpert na motory a kudrdlinky neměl až tak pravdu, motory řady EA288 mají ŘJ Bosch EDC17C64 Editováno: 3. Září 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 V 2. 9. 2014 na 20:46, kokta7 napsal: podívej se na cenu ECU a o ECU je zájem jako o xenony apod... protože když hodně pršelo, tak ti mohla například u O2 lehnout.... dle mého to má tenhle důvod... nemyslím si že je to myšleno primárně jakožto ochrana proti odcizení ŘJ, nýbrž celého vozidla.... lupiči když potřebovali vozili se svoji ŘJ s sebou a bylo vymalováno... proto ji měla O II ale i jiná auta schovanou ... v době napojení se přes systémový konektor je takto jen jistá komplikace a zdržení, jako každé "zabezpečení"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 (editace) V 2. 9. 2014 na 21:00, Hravec napsal: tak jsem našel ještě jednu věc.... motory EA888 III. mají ŘJ motoru SIMOS 12 (1.8 TSI) a SIMOS 18 (2.0 TSI) - bez ochrany ! Tak to by pak vysvětlovalo, proč ten plech RS TSI nemá... jen nechápu co ta 1.8 TSI jak psal Pawouk výše, co to měla... To jsme zase načli téma... tohle asi nevyřešíme, jedině že by nám to vysvětlil nějaký odborník na krádeže aut... Editováno: 2. Září 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 (editace) zde je 1,,2 TSI - BEZ zde moje 1,6 TDI - S pawouk myslel toto a toto je tvoje Editováno: 2. Září 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 (editace) myslíš schovanou u O2, sory ale to mám vyndané ihned oddělat gumu umí každej snad. Editováno: 2. Září 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 však ty jsi nejšíkovnější ze všech.... já jsem ji tam v O II nevymyslel, to ŠA ... víš? a taky při prezentaci schovanou ŘJ dávali jako přednost a zabezpečení vozidla proti krádeži.... (Š nikoli já...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 ........ radši no comment tdička mají Bosch EDC 17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter.s Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 ako náročná by mohla byť výmena tých držiakov - plastový za ten"zabezpečený" ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 V 2. 9. 2014 na 21:09, Napalm napsal: Tak to by pak vysvětlovalo, proč ten plech RS TSI nemá... jen nechápu co ta 1.8 TSI jak psal Pawouk výše, co to měla... To jsme zase načli téma... tohle asi nevyřešíme, jedině že by nám to vysvětlil nějaký odborník na krádeže aut... Ta 1.8 TSI je konkrétně tato. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 jj tady je to pěkně vidět s krytem motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 V 2. 9. 2014 na 21:39, kokta7 napsal: ........ radši no comment tdička mají Bosch EDC 17 takže pro upřesnění, je to Bosch EDC17C64 - ale tvoje nepřesnosti jsou standardní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 (editace) najdi si co udává výrobce v servisní příručce pro tdi pak někoho poucuj. Opravdu si nepoucitelny, už více lidi se ti to snažilo vysvětlit, hold když je někdo svůj a musí mít vždy pravdu a honit se za příspěvky. Komu není radno... Vyhánět uživatele z o3 sekce ti de na jedničku. Howgh Editováno: 3. Září 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 (editace) tuto informaci jsem dostal od ŠA - tedy si nepotřebuji nic v servisní příručce hledat, mimo to nejsem expert na motory (ani haldex, ani chip) abych ji měl k dispozici - a je dokonce tento typ uveden - teď jsem se díval, v tom článku co jsi dnes dával o chipování 1,6 TDI já jsem teď na rozdíl od tebe nepoučoval a tvůj názor ti nikdo nebere... a od tebe se určitě poučovat nemíním nechat, tedy ano jsem nepoučitelný! mimochodem, za příspěvky se honíš ty, např. místo tlačítka v příspěvku jen smajlík - ale neboj, nebudu se s tebou přetahovat nikoho nevyháním a nikdy jsem to nedělal... doporučuji si jít zase postěžovat do Clintova klubu jako to děláš obvykle (např. včera), rozeslat SZ i cizí - určitě se ti uleví... Editováno: 3. Září 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 6. Září 2014 Sdílet Vloženo 6. Září 2014 (editace) takže další pancéřovaná ŘJ u TSI a to dokonce RS, která má ve výbavě (alarm so strazenim vnutorneho priestoru, sirenou a naklonovym senzorom)... Napalme, na tebe asi zapomněli... Editováno: 6. Září 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 6. Září 2014 Sdílet Vloženo 6. Září 2014 No jestli tam nezapoměli dát ještě další věci, tak je to ok , jaký je to MR ? Já jsem jedna s prvních MR2015, takže otázka je zda to prostě jen nezměnili... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 6. Září 2014 Sdílet Vloženo 6. Září 2014 je to toto auto MR2015 - pravda, SK konfigurece, což může mít také vliv.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter.s Vloženo 6. Září 2014 Sdílet Vloženo 6. Září 2014 njlepšie bude napísať priamo do škodovky, od čoho ten kryt závisí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-Martin- Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 RS TDI, vyrobená v dubnu, alarm se safe a kryt tam mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 (editace) V 6. 9. 2014 na 13:05, Hravec napsal: je to toto auto MR2015 - pravda, SK konfigurece, což může mít také vliv.... Na to auto jsem koukal, je zajímavé, že např. nemá elektrický pohon zadního kufru ... což je v ČR u RS ve standartu... takže opravdu může být (a očividně je) SK konfigurace jiná.... Je to Export do zahraničí, a tam vždycky šli lepší ŠA auta ne ... Jinak do servisu s tím hned nepoletím, to pro mě není zase tak zásadní, ale při první garanční prohlídce se na to zeptám, kde je ten kryt, a zda tam má být... Editováno: 9. Září 2014, autor: Napalm 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardakulich Vloženo 10. Září 2014 Sdílet Vloženo 10. Září 2014 RS TDI DSG vyrobeno 12.2013. Mam alarm i safe. Kryt nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 10. Září 2014 Sdílet Vloženo 10. Září 2014 asi jak zrovna mají k dispozici.... opravdu by to stálo za dotaz na ŠA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Některá auta ten plech proti zlodějům mají a některá ne...to platí i u O2. Klíč není znám a pokud si ho tam někdo chce dodat tak může. Pokud Koktovi7 drží jednotka tak, že stačí vyndat jen gumu tak je vidět, že tam je něco špatně(jednotka je v držáku a nesmí se z něj nechat vyndat - držák drží přichycený na 2 matkách ke karosérii, tj. sundat stěrače, plasty, povolit ten plech od motoru na jedné straně a pak se teprve dá vyndat.)...stejně jako když se dá Kokta7 jen velké kotouče na předek....atd.. MK60EC1 má typy kotoučů dané v kódování a podle toho i brzdí v určitých situacích. Pokud někdo vymění jen přední kotouče a nechá zadní staré tak je to jen další ukázka neznalosti věci a tuzingu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 však to víme že kokta je expert na vše, nejen na haldex a chip, ale úplně na vše, krom češtiny, tam pokulhává.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 OIII RS Combi 2.0 TSI MR2015 se Safe systemem a taky mam kryt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 (editace) RS TDI + kessy + alarm + mi maxidot pri odchode z auta napise "pozor na SAFE" a kryt RJ nemam... MY2015 vyrobene v 27. tyzdni 2014 Editováno: 31. Říjen 2014, autor: PistaTT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.