Wittmann Vloženo 9. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2017 v autorizovaném servisu by ti to měli být schopni říct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 10. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2017 Nechá se to odhadnout i podle km a stáří auta. Jestli má ročně najeto kolem 25 tisíc a nemá ještě přes 140 tisíc tak tam nejspíš bude původní. Jestli má najeto ročně méně bude se ten nájezd snižovat. I když to auto často honíš po dálnici a dlouhé trasy tak do 160k odejde skoro vždy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 10. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2017 Mam 4/2011, najazdene 150 tís. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 11. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2017 Mám taky a já ho měnil při 157t km. Při koupi měla najeto 141t km a byla 3,5 roku stará. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 11. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2017 V 10. 7. 2017 na 17:44, tomxass napsal: Mam 4/2011, najazdene 150 tís. Rozšířit V tom případě se škoda hlásí o desátek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 11. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2017 A ako zistim ci nebol meneny? Pridem do Skoda servisu a zadarmo mi to zistia? Vsimol som si, ze chladic mam rok 2014, ale EGR skontrolovat okom neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 12. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2017 Ak bol meneny v autorizovanom servise, tak by tam mal byt o tom zaznam. Ak nie, tak len fyzickou kontrolou, a to nie je lahke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Apik16 Vloženo 1. Září 2017 Sdílet Vloženo 1. Září 2017 Ahoj, mám OII 2011 4x4 1.6TDi 77kw, na 180tis poprvé se měnil původní EGR - ok beru, za 4 měsíce a 6tis km (začalo blikat žhavení a auto do nouzového režimu), z autorizovaného servisu mi řekli že jsem chytil 1 z 1.000ks EGR co byli vadný - ok to beru, jsem klikař. Nyní dva měsíce po reklamaci a zhruba 3tis km úplně stejný průběh na cestě, tak jedu do svého autorizovaného servisu a "musíme Vám oznámit, že to hlásí špatný EGR" - "ok, ale ten mi budete měnit již po třetí!"? Můžete mi prosím někdo poradit? Zda jsem tak velký klikař a mám opět vadný kousek, nebo napadá někoho kde by mohla být chyba? Moc děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 1. Září 2017 Sdílet Vloženo 1. Září 2017 Dali ti pri montazi aj tu modifikovanu krytku? Nevyskakuje ti stale ten valcek, alebo aky je problem s tym EGR podla servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Apik16 Vloženo 1. Září 2017 Sdílet Vloženo 1. Září 2017 Přikládám všechny doklady co jsem dostal od servisu. Haupnu od motoru jsem zvedl jen když jsem si čistil auto, jinak vůbec nic nevím a spodek jsem viděl jen jednou když mi něco lupe od zadních kol na zpátečku když zabrzdím po výměně komplet brzd. Takže nejsem schopen nic víc říct. Podle servisu je EGR kaput. 3EGR.pdf 2EGR.pdf 1EGR.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 2. Září 2017 Sdílet Vloženo 2. Září 2017 Podla faktury ti tam nedali tu modifikovanu krytku 03L131540, takze to je mozna pricina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Apik16 Vloženo 2. Září 2017 Sdílet Vloženo 2. Září 2017 (editace) Tak kdyby to bylo jen tohle tak to by bylo dobrý , ale jako autorizovaný servis, který mění EGR jak na běžícím páse zapomene na takovouhle věc! To mi nepřijde jako OK! Ale co mě hlavně štve, tak že mě to auto prostě někde nechalo ve štychu a já ho potřebuji ke své práci. Když jsem psal na infoline Škodovky, tak jediné co, že mají čas na to 30 dní a když jsem se ptal na mobilitu, tak auto bude od poslední faktury až 4.9. což si myslím, že je prostě hrozný A když tam nedali tu krytku, mohlo se tím poškodit ještě něco (DPF, atd.)? Editováno: 2. Září 2017, autor: Apik16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 2. Září 2017 Sdílet Vloženo 2. Září 2017 No neviem o tom, ze by mali v servisoch pripis pri vymene EGR menit aj tu modifikovanu krytku. Mozu to len majitelovi doporucit, ale viacmenej myslim ze na to uplne seru. Ked si s tym moc nejazdil v nudzovom rezime, tak DPF fultru sa nic nemoze stat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Apik16 Vloženo 8. Září 2017 Sdílet Vloženo 8. Září 2017 Tak jsem si vyzvedl auto prý EGR je v pohodě, chyba vznikla už u výrobce, EGRy poslední řady byli špatně nastavený na polohu klapky a tím vznikla chyba a auto spadlo do nouze. Takže EGR vyreklamovali, ale je naprosto v pořádku, jen musel přijet borec z VW aby upravil nastavení EGRu. Což musím říct, že jsem se byl s autem projet a jede jako nové, hned teda začalo regenerovat, ale dobře dostává se do varu, tak uvidíme za 6tis km a více a doufám, že bude vše v cajku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chvasty Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 Zdravim, jen přidám zkušenost, ptž mi info z tohohle fóra alespoň trochu pomohlo. Octavia rok 2011 1,6 TDI. 200 000 km a odešel EGR ventil. Nejdřív začalo blikat opakovaně žhavení a vůz padal do nouzového režimu a pak se přidala i kontrolka emisí. Vyměněno a auto jede zase jak nový, ale potrápilo mě to teda. 2 týdny jízda v nouzovém režimu Opravováno v servisu v Německu cena 650 € Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 To je celkem dost. Já to měl v Praze za necelých 13t,-. Průběh jsem mě stejný a najezdil v nouzovém režimu skoro 500km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 (editace) Tak cena dílu pro oba servisi je kolem 8-9 tisíc zbytek platíš za lidskou práci no a platit za práci zhruba o 80 % víc není vůbec špatný když si uvědomíš že místním lidem zaměstnavatelé vyplácí v průměru o 300 % vyšší plat co myslíš ? Kam těch 220 % peněz u nás asi mizí co ? :-) Editováno: 15. Listopad 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 8. leden 2018 Sdílet Vloženo 8. leden 2018 Aku zivotnost ma ten novy EGR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 Zdravim. Mam auto momentalne v servise meni sa EGR za ten novy s indexom DQ. Je potrebne robit aj SW update kvoli EGR? Ide mi o to, ze novy SW je len ten, ktory opravuje aj tie emisie... A to nechcem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janes360 Vloženo 25. leden 2018 Sdílet Vloženo 25. leden 2018 Ja by som nedal AUTO DO Autorizaku koli tomu aby nenahrali ten SOFT inak tu je video čo mne odišlo na EGR zatiaľ mam 55 tis po výmene a všetko OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. leden 2018 Sdílet Vloženo 25. leden 2018 tohle video už jsem někde před časem viděl a stále mi vrtá hlavou jestli se to dalo, nebo nedalo opravit. Zkoušeli jste to rozebrat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 25. leden 2018 Sdílet Vloženo 25. leden 2018 normálně to rozhýbeš, nemusíš to kvůli tomu ani vyndavat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. leden 2018 Sdílet Vloženo 25. leden 2018 no ale na tom videu to nerozhýbal, sekalo se to furt a teď píše "po výměně". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 26. leden 2018 Sdílet Vloženo 26. leden 2018 taky do toho nic nenastříkal. Já to tu nikomu nenutím, ale tvrdím, že dokud nebyl zanesený samotný chladiče, tak se mi podařilo tu rohatku rozhýbat zatím vždy, je fakt že je to třeba dělat ideálně s výměnou oleje, protože ta rohatka bývá už v uložení trochu vyběhaná a dostává se tam dehet, proto se to vlastně začne přisekávat... Mluvím o čištění na autě, samozřejmě vyndavat každých 20K km egr na čištění rohatky je hovadina... ale tohle je práce tak na 15 minut, když už je to zvedlé kvůli oleji, tak zkusím prstem jestli se rohatka nepřisekává, když jo tak to rozhýbu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marmenn Vloženo 26. leden 2018 Sdílet Vloženo 26. leden 2018 (editace) V 18. 2. 2015 na 20:57, libero napsal: Je pravda, že při demontáži EGR musí dolů pravá poloosa a DPF filtr? Rozšířit Editováno: 26. leden 2018, autor: marmenn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.