Prosinec 27, 201410 r happymaster23, to by myslím stačilo, už se jen stále dokola opakuješ. Ono by stačilo, kdybys trochu pohledal na tomto foru a sám bys našel mnoho příkladů o skutečných problémech nových modelů. Mně například úplně vyléčil nový (tehdy v roce 2010) motor 1.2 TSI.
Prosinec 27, 201410 r Tebe vylecil motor TSI. Jenze tenhle jezdi v novych octaviich. A kolik ridicu melo stim motorem problem v poctu prodanych aut.Staci se podivat na ostatni fora o jinych autech a mozna by bylo lepsi chodit pesky.Obcas si rikam ze je lepsi necist tyhle kecy a clovek ma klid.
Prosinec 27, 201410 r Jasně Pawouku, já jsem se do tohodle vlákna snažil přinýst nějaký nový informace a snažil jsem se nějak argumentovat, ale chápu že příspěvky typu: "já něco vím ale nepovím" nebo "dočkej času" mají pro ostatní návštěvníky větší informační hodnotu a tudíž jejich autory netřeba okřikovat:). Budu se teda zase opakovat (teď už naposledy) a zrovna motor je to, čeho bych se právě díky existenci EA111 TSI bál nejméně, převodovka je pořád stejná osvědčená, přední náprava je shodná (nebo téměř shodná s Rapidem), přístrojová deska, volant, rádia jsou z Octavie. A takhle bych mohl pokračovat téměř u každé komponenty. Nikde netvrdím, že to není trošku risk a že není doopravdy lepší počkat trošku dýl, ale v případě Fabie to vidím jako snesitelné riziko. Máme v rodině taky TSI z roku 2010 a i když se na něm dvakrát měnily rozvody a je to trošku nešťastný motor, stejně bysme neměnili. Všechno to je, Pawouku, jenom o úhlu pohledu a vlastních preferencích a většinu komentářů radících počkat jsou jen plané kecy bez špetky argumentu.
Prosinec 27, 201410 r Asi ses upsal, FIII EA111 nemá (naštěstí?). Do dalšího nechci šťourat, to by bylo na dlouho a zde na 100% off topic.
Prosinec 27, 201410 r Neupsal, myslel jsem to tak, že díky existenci EA111 není EA211 úplně nový motor a při jeho konstrukci se bylo možno z jeho předchůdce poučit, což se taky stalo. Na to, jestli se poučil dostatečně si budem muset ještě chvil počkat, ale není důvod mu nevěřit, přecejenom toho zlobivého řetízku se zbavil ... Upraveno Prosinec 27, 201410 r od happymaster23
Prosinec 27, 201410 r ono se ale vždy něco najde, člověk by si řekl, že se ŠA poučila z HTP motoru ale na světě byl další průser a nedá se řídít tím, že se někdo poučil, zvláště v době kdy se auta sekají na "pár" let za co nejnižší cenu. Ale toto nemá nic společného s tím jestli počkat při koupi nového modelu nebo ne. Stejně je to jenom o štěstí. Je plno lidí co mají první modely a žádný problém, ale všechno je to jenom o tom, snížit možné riziko na co nejmenší a po zkušenostech u Rapidu, ale i první Fabie kde bylo také plno konstručních a dětských nemocí, bych minimálně rok počkal než bych koupil nový model... Ale je to každého věc...
Prosinec 27, 201410 r Neupsal, myslel jsem to tak, že díky existenci EA111 není EA211 úplně nový motor a při jeho konstrukci se bylo možno z jeho předchůdce poučit, což se taky stalo. Na to, jestli se poučil dostatečně si budem muset ještě chvil počkat, ale není důvod mu nevěřit, přecejenom toho zlobivého řetízku se zbavil ... Aha, tak jsem to špatně pochopil. O jednom problému už jsem někde četl - potkané motory kvůli (snad) nedotažených šroubech z výroby na přestavovači vačkového hřídele. Jinak to vypadá nadějně.
Prosinec 27, 201410 r a já myslel,že Fábie se vyrábí dostatečně dlouho..(mnoho let) Není Fabie jako Fabie.
Prosinec 27, 201410 r Boleslavák: Škoda že jsi nenapsal co přesně vídáš, protože takhle si o tom můžu myslet jednu z těchto tří věcí: Nick Boleslavák nutně neznamená, že ve fabrice pracuje a když už, tak jako údržbář nebo něco takovýho a o výrobě aut ví prd Podílí se nějakým způsobem na výrobě a některé věci, které jsou ve skutečnosti běžné, vidí příliš černě Podílí se nějakým způsobem na výrobě a doopravdy se tam dějí psí kusy, na všechno je potřeba použít kladivo, jinak to auto nejde dát dohromady A protože nevím, která z těchto možností platí, tak je to jako by jsi nic nenapsal. Stále trvám na tom, že nikdo neuvedl (dle rypicongova dělení ) jak žádnou zásadnější dětskou nemoc tak ani žádnou zásadnější špatnou vlastnost.Ono se mu nemůžeš divit, taky jsem u těch aut a je tam plno věcí, co není zrovna košer. Proč riskovat a vyprávět? Prostě pokud nemusíte, počkejte pár měsíců a pak si to kupte. Teď bych do toho nešel, ale to je problém všech dnešních automobilek. Ale jak chcete.
Prosinec 27, 201410 r No nevím, ale podle mě je čekat blbost, to by si pak člověk nic nesměl koupit hned a jenom čekal... Teď budu čekat, co kdyby náhodou auto mělo nějaké chyby a pak zjistím že se blíží vydání nového modelového roku tak budu zase čekat pak zase zjistím, že bude brzo Facelift, tak budu zase čekat na Facelift, u kterého zase budu čekat na vychytání chyb a... Trochu to přeháním, ale myslím si, že to je zbytečné. Nové TSI už nějaký pátek jezdí v koncernu a zbytku bych se nebál.
Prosinec 27, 201410 r Presne, jezdit s tim budes ty a ty budes cekat az ti to daji v servisu dokupy, pokud se to rozsype, takze neres co si mysli ostatni. Kazdy to proste vidi jinak. Nekdo potrebuje mit nejnovejsi model za kazdou cenu, nekdo naopak uprednostni stary a vychytany. Ja osobne bych u Fabie minimalne pockal az tam bude parkovaci kamera a navigace. A kdo vi co tam jeste behem prvni par let pridaji. Osekat toho uz moc nejde, takze toho bych se na rozdil od minulosti neobaval. Z tvrdeho plastu uz tvrdsi neudelas. Leda by je odstranili uplne.
Prosinec 27, 201410 r Borci, musíte vzít na vědomí, že tady jste na motoristickém foru a fůra lidí zde má jisté zkušenosti s novým modelem auta. Tak proto ty reakce a rady nějakou chvíli počkat. Ovšem většina kupujících lidí sem nechodí a ani podobné věci neřeší, prostě vidí nové auto, tak ho jde koupit. Tady se pitvají auta do detailů, o kterých většina zákazníků nemá ani tušení, a evidentně jim to nevadí. Což není případ mnoha zdejších diskutérů. Koneckonců, auto není investice za pár stovek, ale za stovky tisíc, tak je každého věc, jak se k tomu postaví. Já mám u aut v tomto směru naprosto jasno (i když zrovna teď nic nekupuji).
Prosinec 28, 201410 r motor 1,2 TSI EA 211 sa uz pouziva nejaku dobu. Ano EA111 trpela na rozvodovu retaz, teraz pri EA 211 remen by malo byt vsetko v poriadku (zatial nie su info o opaku), len napr. prva kontrola rozvodov je po 240tkm a ja neverim, ze to vydrzi remen + kladky + cerpadlo (cize trochu zase precenovanie vyrobcu). Urcite EA211 maju napr. vyssiu spotrebu oleja ako EA111, aj mne po prvych 6tkm zobral motor 1l oleja, na jar prechadzam na klasicky a o LL nechcem ani pocut. Dalsia otazka je mazanie ojnica -cap- piest staci sa pozriet co urobili v ramci uspor tvrdia ze to bude stacit.......... aj retaz je bezudrzbova....... toto bude vidiet po cca 100tkm ci je to OK. Pohravam sa s myslienkou F3 Combi ale urcite nie teraz zo zaciatku vyroby az po roku a uvidime co bude..........................
Prosinec 28, 201410 r Zajímalo by mě proč tady většina řeší jen motor, to je jen zlomek auta. Ale kupujte klidně teď, jsou to Vaše peníze a díky tomu i moje [emoji2]
Prosinec 28, 201410 r protože to je předsudek díky starému TSI. Přišla FL Fabia 2 a s ní i TSI které si dělalo velké naděje, bohužel byla menší aféra a teď jich jsou mraky v bazarech
Prosinec 28, 201410 r Možná ten motor tady pár jedinců řeší. Mám 1.4 TSi a taky to má své mouchy, po nastartování si občas zacuká atd, ale co, lepší to asi nebude kvůli cenám vozů. Předtím většina tady měla HTP a jezdili taky:)
Prosinec 28, 201410 r Špatná pověst se velmi těžko napravuje, tak teď název 1.2 TSI mate a málokdo si přitom uvědomí, že s tím starším toho nemá moc společného.
Prosinec 28, 201410 r Poprosil by som o pár informácií od šťastných majiteľov F III:1, Ako je to so sklopnými sedákmi vzadu u krátkej verzie, každá recenzia to označuje ako nemožné, v návode na obsluhu je to popísané a nie je tam nikde uvedené, že je to možné len vo verzii combi. 2, Čo presne znamená príplatkový športový podvozok? -15mm len vpredu? -15mm vpredu aj vzadu? Tvrdšie tlmiče? Bohužiaľ nie je možné zistiť tieto základné údaje z oficiálnych stránok a predajca mi len povedal, že sú iné pružiny a tlmiče, viac nevie..... 3, Športové sedačky, teda v CZ asi dynamic, je u nich nastaviteľná integrovaná hlavová opierka? Z tých pár fotiek to nie je vôbec jasné..... 4, Športový volant, oproti "obyč. koženému" je okrem spodného "úkosu" a perforácie aj menší? Mal som ho v rukách, padol do nich priam ideálne, ale s obyč. koženým som nemal tú česť...... Za odpoveď ďakujem, neviem ža čo má zmysel v style priplácať, zatiaľ by som to videl tak na 3 a 4..... Ale 2?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.