Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

+15 Nm zvládne tá prevodovka bez problémov. Rovnako nie je problém na 7°DSG pustiť namiesto 250 Nm nejakých 270 Nm. Tie autá zase nie sú z cukru.

Je zajímavé o kolik se zmenší výkon na kolech. Jinak nárust 40 Nm je řekl bych celkem dost, ale když to nebudeš moc honit tak snad to něco vydrží. Kolika kw verzi jsi nechal takto zvýšit?

Kedže je to 6.stupn manual može to byt len 81kw pôvodny

Tak tohle měření potvrdilo moje pocity ze zkušební jízdy s Fabií 1.2TSI 66kW a 3 denního ježdění s Golfem 1.2TSI EA211 77kW, že tyhle motory táhnou až od 2000 otáček za minutu a těch reklamních 1400 je jen kec.

Druhé zjištění je, že oproti EA111 už skutečný výkon a krouťák není o moc větší než je udáváno. Podle grafu je maximum výkonu nějakých 113 koní oproti 110 udávaným a krouťáku cca 178Nm oproti tabulkovým 175Nm. Navíc když zprůměruju tu rovinu krouťáku mezi 2 a 4,5 tisíci otáčkama, tak to nedá ani těch 175Nm.

to je pravda ale na to, že to nemá ani 2000km nabehných tak je to zatiaľ OK, keby sa to meralo po 10tkm tak by tam bol možno väčší výkon......alebo nie ?

Tak tohle měření potvrdilo moje pocity ze zkušební jízdy s Fabií 1.2TSI 66kW a 3 denního ježdění s Golfem 1.2TSI EA211 77kW, že tyhle motory táhnou až od 2000 otáček za minutu a těch reklamních 1400 je jen kec.

Druhé zjištění je, že oproti EA111 už skutečný výkon a krouťák není o moc větší než je udáváno. Podle grafu je maximum výkonu nějakých 113 koní oproti 110 udávaným a krouťáku cca 178Nm oproti tabulkovým 175Nm. Navíc když zprůměruju tu rovinu krouťáku mezi 2 a 4,5 tisíci otáčkama, tak to nedá ani těch 175Nm.

 

Na druhou stranu už od 1600 ot. má to TSI 110 Nm, což je víc, než mám teď v HTP při 3000 ot. Už od 2200 ot. má TSI 60k, což je jako moje auto při 5200 ot. Takže já budu určitě spokojenej. :)

lubikSK, e1.:

Mne je to uprimne jedno. Ja nie som fanusik tuningu, skor jeho odporca. Neboj viem co je prevodovka, nakolko mam VS - strojarinu ( Ing.).  Ono je zaujimave napr. u O3 kde je motorizacia 1,4 TSI 103 (casom bude 110kW) 250Nm a 1,8 TSI 132 kW a 250Nm, ktora bola uskrtena prave preto, ze prevodovka tam prenesie max. 250Nm, tak sa 1,8 TSI orezala. Pritom podla uvahy prevodovka to znesie mohli pustit 270-280Nm a pomlcat o tom.................

 

Ja len nerozumiem jednej veci a to. Na jednej strane ludia nadavaju ako dnesne auta nezvladnu tolko km a na druhej strane toto  ved to zvladne to nie je o moc viacej. Niekto tomu podlahne a nahodou sa mu po 150-180tkm stane nieco na prevodovke a uz vidim ten narek aky je to smejd a nic to nevydrzi.

 

Naopak firma profituning, keby chceli urobit vsetko bezpecne tak to spravia zo 175Nm na 195 az 200Nm a je. Lenze to uz by neboli tak zaujimave cisla NM a kW.

 

Ale ja sa drzim jednoho: kto chce kam, pomozme mu tam. Kludne kto chce cip, nech si ho dat...........potom ale nech ........................................

Tak ti poviem pri bežnej prevádzke ti môže sa pokaziť hocičo, napr ja som po 190tkm vymieňal ložisko v prevodovky bežná vec, a to prevodovka je dimenzovaná na 200Nm čiže nejakých 60-70Nm rezerva a aj tak sa to pokazí. Je to fakt o tom ako sú niektoré veci kvalitne urobené a dimenzované.

Ja vidím v tom motore istý potencial vzhľadom na to že to má 16V tj. možnosť namontovať turbo z 1.4ky pretože dávnejšie tu boli fotky kde je vidieť že hlavy sú dosť podobné, to že je tam prevodovka len do 200Nm tak kto ozaj bude túžiť po väčšej porcii koníkov tak si to upravý alebo keď sa to pokazí tak sa to vymení.

S tou 1.8čkou v octavii to máš pravdu v Scoute kde je 4x4 a aj iná prevodovka tak tam má až 280Nm. Aj fabia VRS 1.4TSI je zabrzdená kvoli prevodovke pretože tiež je len do 250Nm stavaná a tiež hu čipujú aj na 320Nm.

 

Dúfam v to, že tento nový motor bude spolahlivejší a nezíska zlú povesť starej 1.2TSi vďaka tej reťazi.

To uvidime casom. Ale zatial sa nic vazne nedeje ved uz v 03 alebo G7 a Leon je 2 roky a zatial klop klop pokoj. Dufam, ze uz to urobili trochu slusne..........

Áno, Škodovka tie motory kvôli prevodovkám škrtí, ale oni nemajú na výber. Ak majú prevodovku oficiálne robenú na 250 Nm, tak nemôžu predávať auto, kde na ňu púšťajú väčší výkon, tj., je prevodovka oficiálne poddimenzovaná. Pri prvej poruche prevodovky by ich zákazníci zožrali.

Převodovky ve Škodovkách jsou poddimenzované,o tom se ví,životnost se dá podpořit výměnami oleje po 120tis.nebo 6-7 letech.S čipem jsem koketoval,ale z důvodu slabší převodovky na to zatím kašlu.Všichni to šponujou na doraz,mě by stačilo 80kW a 195 Nm,možná že po odbrzdění bych zjistil,že se motor těm hodnotám blíží i bez úprav.

e1 ja som mal tiež vycitky, ze som mohol pockat, ale ono zase tie nase 8 ventily niesu az take zle, velmi zalezi od kusu motora! Pozri na chip noveho Golfu, nie je ani nahodou lepsi nez moj.

post-7149-0-45142900-1425287340_thumb.pn

To je chára motoru naladěnýho tak na závody do vrchu - obrovskej krouťák dole pro rychlej výjezd ze zatáčky a pak honem honem řadit, aby se to nepřetočilo a na rovince mezi zatáčkama ještě trochu zrychlilo, než se musí zase brzdit a podřazovat do další zákruty, protože jednak ta zákruta nejde projet tak rychle a druhak motoru s vysokýma točkama rychle klesá moment...

Priznám sa nevedel som na ako to dá, len som chcel, aby to dobre jazdilo v nižších a stredných otáčkach, hral sa mi s tým 4 hodiny a úprimne výkon nad 4tis. ot. využívam málokedy. Dalo by sa to určite posunúť celé hore, ale nechcel som už otravovať. Ekkar, ja to nemám do vrchu, ale na predbiehanie, mám tam 2t. ot. na 4st. a len šliapnem na plyn, ono to vystrelí ako na 3stupni a neriešim podraďovanie. V Ba na Kolibu, strmé stúpanie, niečo nad 50 na tacho, na 3st. 1800+ot. a krásne ide na tempomate.

Upraveno od mimoxx

Jop, to je přesně vono, 1800 rpm a hybaj hore kopcom na tempomate... A celá klika se kroutí z toho, jak musí dřít na malejch otáčkách do krpálu jak střecha... Bravo, takhle tomu motoru dáváš bezvadně pohulit...

hádam by si nechcel ísť s TSI 6000n*min-1 ako je nutné na 1.4 MPI 16V

Proč na 6k při 50km/h? Máš nějaký divný počty, ne? Ale jet pod popisovaným zatížením na 1800rpm je i na turbomotor záhul - není to dehťák v autobuse, musí se aspoń trochu motat. Schválně by mě zajímalo, co by tam ve stejný situaci "nakopalo" déesgéčko - jestli by do takovýho kopce na tempomat 50km/h jelo taky 1800rpm...

Ja vim, ale jak mu mam odpovedet v jinem vlaknu, kdyz se mne pta tady na nízké otáčky?? A kdyz porovnávaš dve verze AE111 a EA211, tak to v nekterem vlaknu musis...

Upraveno od mimoxx

Ak sa dobre pamätám (bol som tam asi pred 1,5 mesiacom), tak hore na Kolibu si podradilo o nejaké 2-3 stupne už aj moje DSG, ktoré inak na rovinke pri 60 km/h už má zaradenú sedmičku. Išiel som hore svižnejšie, asi takou 60-kou (samozrejme nie v tých ostrých zákrutách). Takže tých 1800 sa aj mne zdá byť málo pri motoroch ako sú 1.2 TSI (bez ohľadu na to, či to je EA111 alebo EA211). Nabudúce ak tam budem mať cestu, pôjdem hore tempomatom 50-kou a pozriem sa, že aké stupne tam budú a aké otáčky.

No já musím říct, že pokud jedu po městě 50 km/h tak nemůžu jet na 5 stupeň, prostě to nejede, musím podřadit na 4. Jinač turbo se roztáčí kolem 1400 otáček, takže kolem 2000 otáček je ten motor podle mě v pohodě a navíc bych řekl, že točit 4000 otáček a víc nemá smysl.

Blbá otázka. Jak startujete ? Kdo má bez klíčové startování. Zapnete nejdříve zapalování až vše naběhne sešlápnete spojku a startujete. Nebo rovnou jak sednete sešlápnete spojku a startujete.

Nasednu, seslapnu spojku a zmacknu tlacitko. Auto kdyz potrebuje, treba natlakovat palivove cerpadlo tak samo chvili pocka nez nastartuje, vubec se nemusis bat.

Je to přesně popsané v manuálu na straně 101 a 102, pro nastartování stačí se sešlápnutým spojkovým pedálem jednou krátce stisknout tlačítko. Motor automaticky nastartuje.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.