Hálič Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 Zdravím všechny, mám problém se startováním u Fabie I, 40 Kw, 1.2 HTP, r.v. 2003. Problém je nejspíše s palivovým čerpadlem, už nějakou dobu se mi zdálo hlučné a teď se mi stává, že když někam dojedu po chvíli zkusím nastartovat, čerpadlo nesepne, přijdu ale druhý den a na první protočení čerpadlo funguje. Nemáte s tím někdo taky zkušenost, jestli vyměnit čerpadlo, hledat problém v elektrice. Fabie je už nad hrobem, nízký tlaky ve válcích, ale ještě chvíli by mohla sloužit, takže za jinou radu než "sešrotovat" budu rád. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 (editace) tak zrovna já řeším tento problém, jak píšeš, ale prozatím čerpadlo tahá, je teda abnormálně hlučný, zda-se mi, že tahá delší dobu, při otočení klíčku, přepočítal bych to na 4 sekundy, při dojezdový hodnotě km , tak 100km, nahodile při přidaném plynu přestane táhnout , tak 1-dnu vteřinu, vag nic nepíše, při plný nádrži nic, zatím. Dal jsem nějaký aditiva do nádrže od shellu, ale zas to při dojezdu nádrže udělalo. až bude víc času, tak se na to podívám, uvidíme. JInak mám již 281 tis. km, 1,4 16V BBY. Editováno: 7. Listopad 2014, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hálič Vloženo 7. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 Myslíš teda, že bude problém v čerpadle? chci to zkusit projet a až čerpadlo nesepne, zkusim jestli do něj jde sťáva, když pude vyměním čerpadlo a budu se modlit ať to šlape. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 nevím, třeba někod přidá nějaký příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 řj spíná relé a to teprve svým kontaktem pouští elektriku do čerpadla. Takže bych ověřil jestli tam jde proud když čerpadlo nečerpá. Taky by měl jít přes vag udělat test akčních členů a podle výsledku s zařídit. (relé,dráty,pojistky, čerpadlo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexandrap Vloženo 11. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2014 poradil by teda niekto, ako urobit cez VAG test palivoveho cerpadla ? VAG mam tusim verziu 409 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 myslím že by to mělo být pod motorem, 03 akční členy, viz obr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hálič Vloženo 13. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2014 Zdar, zůstal jsem zase stát, zkusil jsem, jestli jde štáva do čerpadla a nejde... auto nebylo moc zahřátý, ujel jsem tak 1 km a nechytlo....na VAG musím známýmu. Teď byste teda hledali problém v relé+ dráty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2014 ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.