Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

přesně tak..cena RS by byla tak cenově mimo realitu, že přemýšlet o ní nemá snad ani cenu, to už raději opravdu ten 1.5TSI a i to je nejisté..

 

a i20N ? jako vypadá hezky, ale opět cena bude neskutečnej masakr :-)

Vloženo

RS by nemalo byť pre bežného smrteľníka, ktorý ide prioritne po cene. RS by malo byť pre nadšencov, ktorí dokážu oceniť dobrý motor, skvelé jazdné vlastnosti a dravý vzhľad... a za to by určite boli ochotní zaplatiť cenu, za ktorú si môžu kúpiť slušnú Octaviu. Lenže to by muselo mať RS aj niečo navyše ako len motor a pár plastov a to asi naozaj zatiaľ nehrozí, takže beriem svoj predchádzajúci príspevok späť. :)

Vloženo
před 11 minutami, brrrrm napsal:

RS by malo byť pre nadšencov, ktorí dokážu oceniť dobrý motor, skvelé jazdné vlastnosti a dravý vzhľad... 

Kdyby to tak bylo, třeba bych RS uznával :D 

Vloženo

Jenže RS nikdy zatím nebylo nic vyloženě sportovního, to je až Cupra nebo R od VW (popřípadě N od Hyundaie), škodovácké vRS je jen o něco málo přiostřené s pár doplňky, něco jako GT od Ceedu. Neříkám, že je to špatně, ale vždy jde o to to správně nacenit a najít tomu klientelu.

Vloženo

No kdo jel s takhle 4m autem nad 100kW tak to auto je dobré jen na rychlost v přímce, zábava je docela o hubu. Odskakuje to a malý rozvor moc nepřidá a dávají tomu sportovní podvozek a někdy ta tvrdost až moc. S 1.5/110kW to už raději Golfa R-line, má multilink, těžší, větší s novodobou cenovou politikou Škody by F4 1.5 nebyla daleko k nějakému výkonějšímu segmentu C.

Někdo má třeba jiné zkušenosti ....

Vloženo

Tak myslím Cuvic měl přes 300K vzadu vlečku a rozvor nějakých 2594mm. Nová Ibiza má rozvor 2564mm. Ono je to hodně o tom, jak se to naladí, špatně jde naladit jak vlečnou tak víceprvkovou nápravu. Zase FIV s 1.5 TSI by musela být cenově pod Scalou, takže o konkurenci cenově ke Golfu bych nemluvil.

  • o 2 týdny později...
Vloženo
V 21. 10. 2020 na 12:15, brrrrm napsal:

RS by nemalo byť pre bežného smrteľníka, ktorý ide prioritne po cene. RS by malo byť pre nadšencov, ktorí dokážu oceniť dobrý motor, skvelé jazdné vlastnosti a dravý vzhľad... a za to by určite boli ochotní zaplatiť cenu, za ktorú si môžu kúpiť slušnú Octaviu. Lenže to by muselo mať RS aj niečo navyše ako len motor a pár plastov a to asi naozaj zatiaľ nehrozí, takže beriem svoj predchádzajúci príspevok späť. :)

Sedačky, ostatní výbavu a VAQ nepokládám za "nic navíc"...

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak jen doufám že příští generace Fabie se nebude snažit Sanderu nějakým způsobem konkurovat. Nemyslím že by současná generace Fabie a Sandera si byly konkurencí. Leda tak ojetá Fabie vs nové Sandero..

Jinak se mi na tom Sanderu líbí, že ukazuje že ledky a displaye jsou levnější než halogeny a budíky. I když teda asi všichni víme, že tyto nové technologie jsou opravdu spotřební a po 10 letech asi celé to auto poputuje do šrotu protože se to prostě nebude vyplatit opravovat resp shánět displaye, celá světla apod. Horší když to začne cpát i Škodovka do Fabie, protože na to tady zatím nejsme všichni úplně připraveni, že bychom měli posílat 10 let staré Škodovky do šrotu, když jsou ještě o polovinu dražší. Uvidíme příští rok.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Uznávam, že vyzerá celkom fajn.. hlavne tá vyššia verzia... aj interiér už pôsobí moderne. Teda na rozdiel od modrej s čudlíkami na ovládanie späťákov.. tá je podľa mňa mokrým snom všetkých odporcov dotykoviek. :D

 

Vloženo

Jo, a ani technologicky to nevypadá uplně špatně, třeba bezdrátový CarPlay/AndroidAuto, uvidíme jak tomu nastaví cenovku, pokud se to v těch vyšších výbavách s TCe100 a LPG bude pohybovat do 350tis. ceníkově, bude to slušná nabídka.

Vloženo (editace)

Rádio u aut bez tabletu je tam zakomponované, nemá samostatný ovládací a displejový panel, ovládá se údajně přes volant a displej má ten společný malý ,mezi budíky, nakonec na minoritní informaci o tom jakou tam mám, nebo jakou stanici naladím, nepotřebuji dle mne   panel 20x30 cm

Jinak já sám za sebe to řešení uložení a napojení telefonu chválím, ten co nechce mít trvale zakomponovaný obrovský tablet tak zde má možnost nenásilného řešení. No a kdo ten tablet chce, tak má taky možnost ho mít. Dacie v tomto případě zvolila dle mne dobré řešení k výběru , klidně bych to uvítal i u Škodovky.

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo
před 19 minutami, Petr AMF napsal:

Řešení pouze s telefonem se mi vůbec nelíbí. A co autorádio, taky přes telefon?

Řešené je to podobně jako u Audi, vyšší verze mají potom klasický LCD.

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...