Martab Vloženo 21. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2020 Upřímně, ono bude úspěch když FIV dostane aspoň 1.5 TSI 110kW (a upřímně bych jej uvítal víc než někde cenově ustřelené 2.0 TSI v RS). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 21. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2020 přesně tak..cena RS by byla tak cenově mimo realitu, že přemýšlet o ní nemá snad ani cenu, to už raději opravdu ten 1.5TSI a i to je nejisté.. a i20N ? jako vypadá hezky, ale opět cena bude neskutečnej masakr :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 21. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2020 RS by nemalo byť pre bežného smrteľníka, ktorý ide prioritne po cene. RS by malo byť pre nadšencov, ktorí dokážu oceniť dobrý motor, skvelé jazdné vlastnosti a dravý vzhľad... a za to by určite boli ochotní zaplatiť cenu, za ktorú si môžu kúpiť slušnú Octaviu. Lenže to by muselo mať RS aj niečo navyše ako len motor a pár plastov a to asi naozaj zatiaľ nehrozí, takže beriem svoj predchádzajúci príspevok späť. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 21. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2020 před 11 minutami, brrrrm napsal: RS by malo byť pre nadšencov, ktorí dokážu oceniť dobrý motor, skvelé jazdné vlastnosti a dravý vzhľad... Kdyby to tak bylo, třeba bych RS uznával Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 21. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2020 Jenže RS nikdy zatím nebylo nic vyloženě sportovního, to je až Cupra nebo R od VW (popřípadě N od Hyundaie), škodovácké vRS je jen o něco málo přiostřené s pár doplňky, něco jako GT od Ceedu. Neříkám, že je to špatně, ale vždy jde o to to správně nacenit a najít tomu klientelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 21. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2020 No kdo jel s takhle 4m autem nad 100kW tak to auto je dobré jen na rychlost v přímce, zábava je docela o hubu. Odskakuje to a malý rozvor moc nepřidá a dávají tomu sportovní podvozek a někdy ta tvrdost až moc. S 1.5/110kW to už raději Golfa R-line, má multilink, těžší, větší s novodobou cenovou politikou Škody by F4 1.5 nebyla daleko k nějakému výkonějšímu segmentu C. Někdo má třeba jiné zkušenosti .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 21. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2020 Já ti tedy nevím mám mimo jiné Polo GTI 147 kw nic neodskakuje a drží to v zatáčkách jak přilepené. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 21. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2020 Tak myslím Cuvic měl přes 300K vzadu vlečku a rozvor nějakých 2594mm. Nová Ibiza má rozvor 2564mm. Ono je to hodně o tom, jak se to naladí, špatně jde naladit jak vlečnou tak víceprvkovou nápravu. Zase FIV s 1.5 TSI by musela být cenově pod Scalou, takže o konkurenci cenově ke Golfu bych nemluvil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 3. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2020 Ohledně konkurence, celkem pěkně vypadá nové Sandero: https://www.youtube.com/watch?v=lTK81kCcSEw&t=32s Motor 1.0 Tce by měl být pokračováním bezproblémového 0,9Tce, takže opět nepřímý vstřik, akorát přibylo chlazení svodů myslím. Základem zůstává třívaleček 1.0 Sce, který naštěstí není takový prevít jako 1.6 Sce(bere olej). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 3. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2020 V 21. 10. 2020 na 12:15, brrrrm napsal: RS by nemalo byť pre bežného smrteľníka, ktorý ide prioritne po cene. RS by malo byť pre nadšencov, ktorí dokážu oceniť dobrý motor, skvelé jazdné vlastnosti a dravý vzhľad... a za to by určite boli ochotní zaplatiť cenu, za ktorú si môžu kúpiť slušnú Octaviu. Lenže to by muselo mať RS aj niečo navyše ako len motor a pár plastov a to asi naozaj zatiaľ nehrozí, takže beriem svoj predchádzajúci príspevok späť. :) Sedačky, ostatní výbavu a VAQ nepokládám za "nic navíc"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 7. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2020 Základ nového Sandera https://www.autorevue.cz/nova-dacia-sandero-se-ukazala-v-uplnem-zakladu-ma-led-svetla-cerne-dily-nevadi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheFuZZ Vloženo 7. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2020 Tak jen doufám že příští generace Fabie se nebude snažit Sanderu nějakým způsobem konkurovat. Nemyslím že by současná generace Fabie a Sandera si byly konkurencí. Leda tak ojetá Fabie vs nové Sandero.. Jinak se mi na tom Sanderu líbí, že ukazuje že ledky a displaye jsou levnější než halogeny a budíky. I když teda asi všichni víme, že tyto nové technologie jsou opravdu spotřební a po 10 letech asi celé to auto poputuje do šrotu protože se to prostě nebude vyplatit opravovat resp shánět displaye, celá světla apod. Horší když to začne cpát i Škodovka do Fabie, protože na to tady zatím nejsme všichni úplně připraveni, že bychom měli posílat 10 let staré Škodovky do šrotu, když jsou ještě o polovinu dražší. Uvidíme příští rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 17. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2020 (editace) V úterý v Praze předváděčka Video test je na webu Sandero Roadblog Za mě dobrý, to bude mít úspěch. Editováno: 17. Prosinec 2020, autor: Jan R. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 17. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2020 mě se ty nový dacie líbí. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 18. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2020 Uznávam, že vyzerá celkom fajn.. hlavne tá vyššia verzia... aj interiér už pôsobí moderne. Teda na rozdiel od modrej s čudlíkami na ovládanie späťákov.. tá je podľa mňa mokrým snom všetkých odporcov dotykoviek. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 18. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2020 Jo, a ani technologicky to nevypadá uplně špatně, třeba bezdrátový CarPlay/AndroidAuto, uvidíme jak tomu nastaví cenovku, pokud se to v těch vyšších výbavách s TCe100 a LPG bude pohybovat do 350tis. ceníkově, bude to slušná nabídka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2020 opravdu už vypadají vskutku pěkně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 18. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2020 Martab: 4.1.2020 by měl být na ty Dacie ceník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2020 jj, teď jsem dočetl článek o nich, v Německu, Francii a Británii už ceny mají, pohybují se od 222-232t Kč v přepočtu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 18. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2020 Řešení pouze s telefonem se mi vůbec nelíbí. A co autorádio, taky přes telefon? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 18. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2020 (editace) Rádio u aut bez tabletu je tam zakomponované, nemá samostatný ovládací a displejový panel, ovládá se údajně přes volant a displej má ten společný malý ,mezi budíky, nakonec na minoritní informaci o tom jakou tam mám, nebo jakou stanici naladím, nepotřebuji dle mne panel 20x30 cm Jinak já sám za sebe to řešení uložení a napojení telefonu chválím, ten co nechce mít trvale zakomponovaný obrovský tablet tak zde má možnost nenásilného řešení. No a kdo ten tablet chce, tak má taky možnost ho mít. Dacie v tomto případě zvolila dle mne dobré řešení k výběru , klidně bych to uvítal i u Škodovky. Editováno: 18. Prosinec 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 18. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2020 před 19 minutami, Petr AMF napsal: Řešení pouze s telefonem se mi vůbec nelíbí. A co autorádio, taky přes telefon? Řešené je to podobně jako u Audi, vyšší verze mají potom klasický LCD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 18. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2020 (editace) A jak to tedy prosím Tě, má řešené to AUDI, podobně jak jsem psal o příspěvek výše? Editováno: 18. Prosinec 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 18. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2020 LCD mezi budíky popřípadě přes telefon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 6. leden 2021 Sdílet Vloženo 6. leden 2021 Zdar chlapi, docela povedená recenze na nové Sandero, řeknu vám, pecka, ale ještě se neví cena :-) https://www.youtube.com/watch?v=qgJ7BCBKSQM Fábie to má ale dobře načasované, tento rok příjde verze 4 a dostane konečně širší podvozek platformy MQB A0 jako má stávajicí Polo, Scala(zdravím majitele co mě furt hejtují), Ibiza atd.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.