Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

 

nestává se vám někomu, že když jedete na "konstantní" plyn, čas od času vám to auto cukne - jakoby naráz nejde nafta a hned zase jde, prostě takový vteřinový výpadek. Pouze ale za podmínky konstantní jízdy - bez tempomatu.

 

Díky, L.

Zkusil bych update software na 7635

Ahoj,

 

stává, ale nevím čím to je. Zatím je to po 3500 km samá záhada a rachot. Pořád něco vrže, klepe, no zatím hrůza.

  • 3 měsíce později...

Já teda nic podobného nepozoruji, motor 66kw verze. Teď mám 33tkm a motor jede od samého začátku plynule..

  • 2 měsíce později...

Mám motor 77 kW cca 11.000 km najeto a nic podobného nepozoruji...

  • 1 měsíc později...

Ahoj,povedlo se někomu vyřešit tady popisované cukání... trápí mne úplně stejný problém..

  • 4 měsíce později...

kód motora CLHA?

46000 km, r.v. 11/2014 1.6 TDi 77kw Combi... jízda plynulá bez cukání... Kód motoru ale neznám...

Upraveno od Pro_man

  • 6 měsíců později...

Ahoj, bohužel se mi to stává taky, verze 66kw, funglovka, nyní najeto 1800km. Myslel jsem, že tu najdu i odpověď...

Já mám vypozorováno, že mi to dělá při studeném motoru, dokud se nezahřeje na provozní teplotu (dle teploměru chladící kapaliny) a zkusím pohodovou jízdu na tempomat, tak je zle, škubání jako sviňa, jakoby vynechával válec nebo nešla nafta... Po zahřátí vše ok.

No cca 2500km na 4ku volnej plyn a cukacka taky...taky mam pocit ze jen za studena. Myslel jsem ze se to uklidni, ale prd...

Resil jiz nekdo se servisem?

  • 1 měsíc později...

Ahoj, řešil jsem to už 2krát se servisem a poprvé mi vyměnili vstřikovač a podruhé vstřiky seřídili, problém ale dále přetrvává. Řešil jsem to už i s odborníkem na diesely a ten mi řekl, že se jedná o konstrukční vadu nějaké součástky a proto to nemůže výměna vyřešit, neboť by nová součástka měla stejnou vadu jako ta stará a o "vlastnost" se rozhodně nejedná. Jediná možnost jak problém vyřešit je hromadná reklamace na tuto vadu, která by Škodu donutila součástku přepracovat.

Upraveno od Hlouchyno

Ahoj, nové 81kw (06/2016), při studeném motoru cuka taky. Uvidím jak se to bude chovat až budu mít více najeto, zatím cca 2000.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ahoj, já mám 15 000km a dělá to pořád i po 2 reklamacích jak jsem psal výše, takže by nečekal, ztrácíš jen čas.;)

Upraveno od Hlouchyno

64000Km, 1.6 TDI 77kw r.v. 2014 stále nic necuká....
Trochu offtopic ale kamarád má 1.2TSi a cukání vyřešila aktualizace SW řídících jednotek... Musel tam auto nechat na 2 dny....Zezačátku se taky tvářili že neví co s tím...

No, ale nejhorší na tom je, že při těch dvou neúspěšných reklamací už na autě dělali práci za 15 000Kč na účet výrobce a nic a až skončí záruka a oni na to nepřijdou, tak to budu muset cálovat že svého.:(

  • 3 týdny později...

Tak jsem se v servisu zeptal a mám nejaktuálnější software, takže tím to nebude.:(

Spíš prý lambda sondou nebo jinými snímači, které za studena ukazují špatné informace a když se ohřejí je vše ok.

  • 2 měsíce později...

myslím si, že závada byla nahlášena před koncem záruky a pokud poruchu nevyřeší... tak i po konci záruky by jí měli díle bezplatně řešit... To už se nebavím o tzv. kulanci automobilky... Z vlastní zkušenosti výměna (ano dílu který se sral na Fábiích pořád) celých rozvodů na Fabii 1.2 TSi ve 105000km.... zdarma... Záruka byla standardní bezpříplatková...

Uvidím co bude dělat teď v mrazech, které pomalu přichází. Auto totiž zase už asi 2krat cuklo. Nicméně vada byla ohlášena v půlce záruky a auto je v záruce do konce května 2017.

Řešil jsem dlouho u RS TDI. Nakonec výměna komplet AGR ventilu i s chladičem a již klid.

  • 2 týdny později...

Dělá mě to taky asi do teploty 60 stupnů, pak to přestane.Motor jakoby občas zakopne. Známy automechanik říkal, že to je velkým snížením základních otáček,ale když zvednu otáčky na 1000 tak se mi zdá,že to taky dělá i když ne tolik.

  • 2 týdny později...

Tak dnes jsem si zkusil testovací jízdu na mém "testovacím" okruhu a zase cukala.:wallbash::kol-26: Zítra volám do Bolky tak uvidím s čím přijdou. 

Včera jsem byl v bazaru měli tam stejnou 1.6 tdi najeto 170000km, tak jsem si ji zkusil nastartovat a žádné cukání se nekonalo tak nevím.

  • 1 měsíc později...

Ahoj, Tak jsem pozorováním přišel na zajímavé skutečnosti. Motor mi totiž cuká jen na 3 r.s. při 50km/h, při teplotě okolí 0-3°C a 4-8km od startu. Nevíte jaká závada by potřebovala všechny tyto podmínky. Stačí totiž 4°C a motor necukne...:kol-32:

u starší verze TDI kde byl EGR a chladič spalin dohromady všechny druhy cukání motoru co jsem pozoroval způsoboval EGR nebo odcházející DPF filtr pokud byly vstřiky ok.

Upraveno od 15degren

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.