Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

 

nestává se vám někomu, že když jedete na "konstantní" plyn, čas od času vám to auto cukne - jakoby naráz nejde nafta a hned zase jde, prostě takový vteřinový výpadek. Pouze ale za podmínky konstantní jízdy - bez tempomatu.

 

Díky, L.

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Ahoj, bohužel se mi to stává taky, verze 66kw, funglovka, nyní najeto 1800km. Myslel jsem, že tu najdu i odpověď...

Já mám vypozorováno, že mi to dělá při studeném motoru, dokud se nezahřeje na provozní teplotu (dle teploměru chladící kapaliny) a zkusím pohodovou jízdu na tempomat, tak je zle, škubání jako sviňa, jakoby vynechával válec nebo nešla nafta... Po zahřátí vše ok.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Ahoj, řešil jsem to už 2krát se servisem a poprvé mi vyměnili vstřikovač a podruhé vstřiky seřídili, problém ale dále přetrvává. Řešil jsem to už i s odborníkem na diesely a ten mi řekl, že se jedná o konstrukční vadu nějaké součástky a proto to nemůže výměna vyřešit, neboť by nová součástka měla stejnou vadu jako ta stará a o "vlastnost" se rozhodně nejedná. Jediná možnost jak problém vyřešit je hromadná reklamace na tuto vadu, která by Škodu donutila součástku přepracovat.

Editováno: , autor: Hlouchyno
Vloženo

64000Km, 1.6 TDI 77kw r.v. 2014 stále nic necuká....
Trochu offtopic ale kamarád má 1.2TSi a cukání vyřešila aktualizace SW řídících jednotek... Musel tam auto nechat na 2 dny....Zezačátku se taky tvářili že neví co s tím...

Vloženo

No, ale nejhorší na tom je, že při těch dvou neúspěšných reklamací už na autě dělali práci za 15 000Kč na účet výrobce a nic a až skončí záruka a oni na to nepřijdou, tak to budu muset cálovat že svého.:(

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tak jsem se v servisu zeptal a mám nejaktuálnější software, takže tím to nebude.:(

Spíš prý lambda sondou nebo jinými snímači, které za studena ukazují špatné informace a když se ohřejí je vše ok.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

myslím si, že závada byla nahlášena před koncem záruky a pokud poruchu nevyřeší... tak i po konci záruky by jí měli díle bezplatně řešit... To už se nebavím o tzv. kulanci automobilky... Z vlastní zkušenosti výměna (ano dílu který se sral na Fábiích pořád) celých rozvodů na Fabii 1.2 TSi ve 105000km.... zdarma... Záruka byla standardní bezpříplatková...

Vloženo

Uvidím co bude dělat teď v mrazech, které pomalu přichází. Auto totiž zase už asi 2krat cuklo. Nicméně vada byla ohlášena v půlce záruky a auto je v záruce do konce května 2017.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dělá mě to taky asi do teploty 60 stupnů, pak to přestane.Motor jakoby občas zakopne. Známy automechanik říkal, že to je velkým snížením základních otáček,ale když zvednu otáčky na 1000 tak se mi zdá,že to taky dělá i když ne tolik.

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, Tak jsem pozorováním přišel na zajímavé skutečnosti. Motor mi totiž cuká jen na 3 r.s. při 50km/h, při teplotě okolí 0-3°C a 4-8km od startu. Nevíte jaká závada by potřebovala všechny tyto podmínky. Stačí totiž 4°C a motor necukne...:kol-32:

Vloženo (editace)

u starší verze TDI kde byl EGR a chladič spalin dohromady všechny druhy cukání motoru co jsem pozoroval způsoboval EGR nebo odcházející DPF filtr pokud byly vstřiky ok.

Editováno: , autor: 15degren

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...