puskvorec Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 Octavia II 2.0TDi 103kw zhasne za jízdy motor, po zkoumání jsem zašel k tomu, že palivový filtr je na suchu. prostě došla nafta. Ale teď proč. Zkusí mi někdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosta103 Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 novy filtr dej a koukni se jestli ti dava naftu čerpadlo v nadrži Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puskvorec Vloženo 5. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2010 filtr je nový a čerpadlo dává tlak 700kpa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 A co vag? hlásí nějakou chybu? Když se ti to stane zkus povolit odvzdušňovací šroubek na filtru a zapnout zapalování (i několirát po sobě) jestli čerpadlo dává a poslouchat jestli vůbec v té chvíli jde.Mohl by být spatný kontakt na el svazku nebo vadné čerpadlo během pohybu se zatřese a nejde zkoušej a dej vědět. Jo a kdy to začlo? Teď v mrazech? nemáš tam někde v naftě zamrzlou vodu? Špatná nafta umí divy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk Fiala Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 Zdravím. Dnes ráno jsem nastartoval nechal motor chvíli běžet a vyrazil. Po cca 1 kilometrů motor zhasnul a nejde nastartovat. Pise mi to emise do dílny a špatný tlak oleje. Oleje je tam dost. Jedine s čeho jsem si předtím všiml ze včera po ranním startu se chytne ukazovali otáčky (na volnoběh 0 a když jsem přidal tak se teprv začala ručička zvedat ale po sundání nohy z plynu zase 0). Dnes ale byl otáčkoměr uplne ok. Naftu to dava (rozpojil jsem potrubí za filtrem). Symbol žhavení ukazuje normalne. Nenapadá někoho něco? Nemám možnost na vag ani větší montáž, jak na svinku jsem v zahraničí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 no ono sa bez tej diagnostiky bohužiaľ ďalej nepohneš ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk Fiala Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Tak záhada zhasleho motoru vyresena. Byla jen zamrzla nafta ve vstřikování, čerpadlo normalne jelo, z palivového filtru šla nafta taky ven. Pokud někdo pojedete do Itálie počítejte s tim ze tady je tak hajzl nafta jaka není ani u nas. Doporučuji přikoupit aditivum a to tady nafta stoji cca 1,5 eura. Jen se chci podělit o zkušenost ať nikdo z vás nemusí platit 150 eur za odtah a servis jak ja a to nemluvim o super zážitcích z dovolene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 zvláštní, že jsi natartoval a pak teprve nafra zamrzla ve vstřicích... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk Fiala Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 Nastartoval jsem, nechal jsem to pár minut běžet aby se zahřala a pak to po presne 1500 metrech zdechlo. Možná se kus ledu urval z filtru a vletel do trubky. Jinak si to nedokážu vysvětlit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.