Jump to content
camron

Vibrace motoru

Recommended Posts

Čau problem: dvakrat se mě ted stalo,že při studenem startu,motor hodně vybruje.Až klesnou otáčky na normál,vše je v pohodě...rozvody,nastavovače vše již měněno před cca 30 tis.Napadá někoho něco?cívka nebo svíčky?ty maj najeto tak 35tis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, vyřešil jsi nějak to vibrování? Já mám to stejné. A taky mám nové rozvody včetně nastavovačů. Svíčky nové....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, tak dalsi dotaz...

Nemate poneti, co by mohla stat vymena setrvacniku + unasece + spojek na 3.6 FSI? Ve Skodovce mi rekli 60 tkc a to je solidni ulet, nejak se mi nezda?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarec...sada pro vyměnu dvouspojky(to je vlastně komplet cela sada včetně unašeče) cena 8400kč přimo ve škodovce a setrvak cca 15 tis...do zpravy ti pisnu čislo na toho kluka co mě to dělal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pridam sem tiez skusenosti a postrehy s 3.6.

Moja prva je uz predana. Zdalo sa mi ze cca 2-3 sekundy pri studenom starte ma auto iny zvuk. Taky neutraseny... vymenil som casom preistotu rozvody auto malo cca 190 000km. 

S novými rozvodmi sa to nijako vyrazne nezmenilo. 

Proste tie 2-3 sekundy pri studenom starte vzdy budu o dotlaceni oleja do sponovakov. 

Co sa tyka terajšej co mam s 254000 km. Tak je to uplne to iste. Studeny start do 3 sekund je neutraseny. Cize rozvody pokial niekto nechce riesit preventivne tak odporucam menit az ked sa to zhorsi a tam kde to rachoti aj pri teplom starte tam uz nepomôže len sponovak menit.

Taktiez podla rachotenia jazdenky spoznate predchadzajuceho majitela ako s tym zaobchadzal. Prudke starty a sportova jazda jednoznace vytaha rozvody ovela skor.

 

Co sa tyka cvakania vstrekov vsade to je rovnake a normalne... kovove tukanie pozorujem ci na vasich videach a aj na mojich 3.6 kach je uplne normalne po vymene rozvodov nezmizne.

 

Obcasne cukanie motora a nekultivovany chod na volnobehu je taktiez vlastnost tohto motora.

Je nastaveny na polozavodny kompresny pomer co ho k tomuto predurcuje.

Netreba si s toho robit velku hlavu. 

 

Tento motor ale znesie naozaj vela 400 az 500 000 nieje problem. 

A to ked porovnáme vykon co nam dava a cenu servisu ktoru obcas stoji tak sa na trhu nic podobne nenachadza... 

 

Cize podla mna jeden z naljlanejsich na servis s obsahom nad 3 litre.   Skusil si niekto servis audi 3.0 tdi nebodaj fsi a pod....tak vie o com hovorim. Naklady na samotne rozvody 1/3 ceny. Cize ziadny strasiak..

Inac na vykone som najviac citil rozdiel medzi 95 v Nemecku a nasledne 95 na Slovensku. Tam maju lepsi matros... 

100 oktan nic extra... v podstate na SK s toho spravili len biznis. Lebo 95 mavala bezne 98 oktanov a 98 mavala cez 100oktanov.. a dnesne marketingove 100ky maju 100 a nic viac. 

 

Jemne cukanie auta som obcas pozoroval po dlhsom stani auta. Po prejdeni par sto metrov to zmizlo. Nic hrozne.. Dajte autu chvilku nech si vsetko sadne,,,dotlaci,,,malinko nabehne teplota katalizatorov a ich snimacov a pod... Nebojte sa toho. V 90% vyjde drahsie vymena pokus omyl ako ked sa uz naozaj nieco vyse.ie. Auto ma nespocet senzorov a pokial vas neinformuju o tom ze nieco nieje v poriadku tak jazdime a uzivame si.

 

Ale dodrzovat servis treba. A kupovat auta s overitelnou historiou.  Long life uznavam ale len na dlhych dialnicnych km.

 

Inac motor len a len odporucam.!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 10. 1. 2015 na 8:41, camron napsal:

Ahoj, 

 

zaregistroval jsem, že nám 3.6ka kolem 1000 ot. poměrně výrazně zavibruje a to jak při stoupání, tak i klesání otáček. Je to cítit i v interiéru. Všiml jsem si toho při stání na místě, při zařazeném "P". Co to hrome může být?  :kol-32:

 

Zabudol som dodat ze tento jav co sa popisuje na zaciatku temy nieje nic vazne. Deje sa to vtedy ak auto stoji na P a kolik automatickej prevodovky je zatazeny zbehnutim auta. Takpovediac auto nezabrzdime rucnou ale zbehne na zaistovaci kolik automatickej prevodovky. Pokial pred zacvaknutim zabrzdite rucnu a nenechate auto zbehnut na kolik tak tieto vibracie alebo divny chod motora sa nedeje.  ;) Overene na dvoch 3,6 V6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj mám docela podobný problém. Na stojícím autě jsem to ještě nezkoušel ale když auto normálně rozjedou jako člověk a pak udržují lehkou nohou rychlost tak motor začne škubat a je to jakobych jel po hrbolaté cestě. Jakmile trochu přišlapnu pedál tak to přestane. Je jedno jestli jsem sám nebo full auto. Díky moc za jakoukoli odpověď. 
jinak mám 3,6 fsi 4x4 191kw 2010

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...