Březen 4, 20205 r Také tam klíček nechávám, aspoň se nikam nezatoulá. Do žádných kuliček klepat nebudu :).
Duben 17, 20205 r KaBro: tak pánové, se nebojte do tý správný kuličky lehce ťuknout, nejlépe gumovou paličkou. Já to teď potřeboval, protože jsem sundal z Hondy po 2 zimách a těžce - zatuhlý zámek. Samozřejmě, že s klíčkem v zámku a potřeboval jsem zámek vyčistit, samozřejmě bez klíčku. Tak jsem zkusil lehce ťuknout do kuličky - naštěstí mám tam jen jednu a ejhle, zámek povolil, klíček ven, promazal a vyčistil jsem WD 40 a Fluid-film, pak čepy vč. velký koule lehce vazelínou a ejhle, jako po másle. Pouze podotýkám, až budete zpět odemykat - tzn. ne na autě, ale doma, tak aby vám tam klíček držel, tak musíte zase z protilehlé strany ťuknout proti kuličce, aby vylezla ven, a zacvakne zámek a je to, připraveno k nasazení n a auto. Po osobních zkušenostech doporučuju, pokud nepoužíváte v zimě, tak na zimu sundat, protože sůl a břečka s blátem samozřejmě na pohyblivých částech (čepy, zámky) vykoná své. Doporučuju ěště vstup pro klíček do zámku přelepit nějakou odolnou páskou (leteckou) aby tam nevnikala ta zimní srajda (teda pokud to na zimu nesundáte. Ale stejně doporučuju dle zkušeností nejdéle po dvou proběhlých zimách každopádně sundat z auta, zkontrolovat a příp. promazat a řádně vše rozchodit. Já to musel sundat kvůli TK, protože vyhláška samozřejmě říká, že pokud netahám nebo nenesu, a mám odendávací kouli, tak musí bejti dóle ... :-). Tak snad toto aspoň někomu pomůže. Zdraví KaBro.
Květen 29, 20205 r Ahoj, chci si nechat namontovat na mojí fabii 1.0 MPI 44 kW,rv.2017 tažné zařízení. Chci pevné tažné zařízení,je levnější než odnímatelné. Dnes jsem byl v AS a tam mi sdělili cenu cca 14.000,-.Je to dost, ale tažné budu v následujících dnech nutně potřebovat, takže do toho nejspíš jdu. Překvapila mě cena za práci, chtějí cca 6000,-kc, možná o něco méně.
Květen 29, 20205 r A máš ve velkém i v malém TP hmotnosti přívěsu ?Já měl v neoriginální dílně za 8880,-
Květen 29, 20205 r @fabia14aze ceně za práci se nediv. Musí se rozdělat celá levá půlka auta vevnitř a celý zadek zvenku. Ktomu nakodovat bcm, změnit hodnoty reakce pípáků, ........ a vtý ceně se už odnímatelné ztratí.
Květen 29, 20205 r Před hodinou, fabia14aze napsal: Ahoj, chci si nechat namontovat na mojí fabii 1.0 MPI 44 kW,rv.2017 tažné zařízení. Tak to je u auta s tímhle motorem docela odvaha... Pokud auto nemá z továrny přípravu na tažné, je to docela levné. Jen řídící jednotka tažného zařízení - pokud ve výbavě chybí - je dost drahá.
Květen 30, 20205 r Ahoj, díky za příspěvky, v tom tech. průkazu hmotnosti připoj.vozidla jsou, myslím že 880 kg a svislé zatížení na kouli 50kg.Chci to nechat montovat v AS, protože je auto ještě v záruce. Díky za objasnění těch pracovních činností spojených s montáží, myslel jsem, že za dvě hodiny mají hotovo a ono to bude zřejmě na dýl.Pak napíšu, dám nějaký fotky.
Květen 30, 20205 r před 13 hodinami, Tonda-B napsal: Tak to je u auta s tímhle motorem docela odvaha... Odvaha ani né tak co se týče toho motoru, jako spíše odvaha ohledně spojky, ta tedy má kolikrát sama problém při rozjezdu auta v kopci, což samo o sobě může být taková simulace rozjezdu auta s připojeným přívěsem. Po vlastních zkušenostech se spojkou, bych měl obavy o životnost spojky při provozování této motorizace s přívěsem. Ona ta samotná spojková lamela má průměr 180 mm na téhle motorizaci a jak jsem se díval na jiné motorizace Fabie, tak tam je spojková lamela s o něco větším průměrem. Nevím jak je to s přítlačnou a vypínací silou spojky, ale taky pravděpodobně bude větší. Mě se prostě to spojkové ústrojí na motorizaci 1.0 Mpi zdá na jízdu s přívěsem dosti poddimenzované, ale sám ho nemám, takže by spíše měli napsat něco vlastníci motorizace 1.0 Mpi s tažným, třeba to tak hrozné není.
Květen 30, 20205 r Mpi a tažné úplně v klidu. Musí mít člověk něco naježděno vozím i 700 kg a v pohodě, spojka po 84tkm původní a desetiticíce vydrží.
Květen 30, 20205 r 180 spojku mėla i š1000-120 a kolik mi toho odvezly. Tažné mám i na Juniorovi 1,2htp 40kw a to tady bylo řečí, že to nedá, ale na odvoz bordelu do sbėrného dvora v pohodě stačí a na tunu potėráku mám O1. Upraveno Květen 30, 20205 r od ben06
Květen 30, 20205 r My za týden budeme mít karavan 850kg se slabší TSi také věřím, že dojedeme do cíle.
Květen 30, 20205 r Jj, chce to jen cit v levé noze a předvídat, aby se nezakouřilo z brzd.44 pojede stejně díky kratším převodům.
Květen 30, 20205 r Nemám vůbec problém s taháním přívěsu, spojka v pohodě. Ptal jsem se před týdnem na dodělání k druhé fabce. Cena v AŠ pevné 9.000kč.
Červen 24, 20205 r Ahoj, tak mi včera v AS namontovali pevné tažné zařízení.Auto jsem jim dal ráno v 7:00, v 16:00 mi volali že je hotovo. Moc nadšený z toho ale nejsem, zaprvé cena 16200,- Kč (plus poplatek za zaevidování do tech. průkazů 50,-) a zadruhé (s čímž jsem nepočítal) a štve mě to víc než ty peníze, že kvůli montáži TZ museli vyříznout do nárazníku otvor cca 20x15 cm. Vůbec to nevypadá hezky, snad se dá koupit nějaká krytka.Jinak bez krytky se tam bude držet bordel a časem se asi začne v místě řezu odlupovat barva. Upraveno Červen 24, 20205 r od fabia14aze
Červen 24, 20205 r Krytka tažného se prodává a modli se aby to bylo vyříznutý pro ní , protože ta díra vypadá jak kdyby jí vyřezával někdo z pomocné školy :-/ O ceně nemluvě ... Krytka
Červen 24, 20205 r Ahoj, díky za odkaz na tu krytku, ale to je krytka pro odnímatelné TZ, já mám pevné. Koukám po internetu, ale zatím jsem žádnou pro pevné neobjevil.Nebo koupím tu pro odnímatelné a nějak jí budu muset upravit- vyříznout otvor pro kouli a zásuvku.
Červen 24, 20205 r Nic ve zlém, ale řešit u penvého tažného vzhled? Bohužel FIII před FL má takto hloupě vyřešené tažné, dělají se i verze co jsou pod nárazníkem, ale není to originál Škoda. Nicméně tou cenou to opravdu vyšperkovali, za tu cenu bych čekal už odnímatelné...
Červen 24, 20205 r Ano tak tak. Ale za menší cenu jsem měl odnímatelné i s nalakovanou krytkou. U pevného bych šel do SVC s originální elektrikou, to má pak výřez zespodu. Ale teď už je na moudra pozdě. Origo krytka má z druhé strany ještě nalepený rámeček aby lépe držela. A velikost díry je dána přístupnosti zásuvky, úchytu na lanko a taky aby šel nárazník sundat, protože ty šrouby po dvou zimách nikdo nepovolí. A udělat krytku a řezat, aby byla nafurt? To bude horší jak teď. Upraveno Červen 24, 20205 r od milanxx
Červen 24, 20205 r U FL jsem platil za pevné v AŠ 11tisíc. Před měsícem jsem se ptal v AŠ i na druhou fabču před FL, cena 9.000kč pevné.
Červen 24, 20205 r před 4 hodinami, fabia14aze napsal: Ahoj, tak mi včera v AS namontovali pevné tažné zařízení.Auto jsem jim dal ráno v 7:00, v 16:00 mi volali že je hotovo. Moc nadšený z toho ale nejsem, zaprvé cena 16200,- Kč (plus poplatek za zaevidování do tech. průkazů 50,-) a zadruhé (s čímž jsem nepočítal) a štve mě to víc než ty peníze, že kvůli montáži TZ museli vyříznout do nárazníku otvor cca 20x15 cm. Vůbec to nevypadá hezky, snad se dá koupit nějaká krytka.Jinak bez krytky se tam bude držet bordel a časem se asi začne v místě řezu odlupovat barva. Tak tuhle fušeřinu opravdu dělali v autorizovaném servisu Škoda? No potěš koště, tohle je opravdu hrůza , hrůzoucí. Takhle jsem řezal otvory kdysi lupénkovou pilou v dílnách na základní škole, v cca 10-ti letech, kdy jsem se teprve učil vůbec nějaké nářadí držet v ruce. Tak tohle bych tedy určitě nepřevzal ze servisu zpět. Matičko skákavá, kde Ti zaměstnanci servisu se takhle učili odvádět práci!!!! Za takové řezání toho otvoru v tom plastu a ty roztřepené rohy by se musel stydět učeň prvního ročníku. Upraveno Červen 24, 20205 r od DušanV
Červen 24, 20205 r Ano, ano, práce "profíků" v AS. Je fakt, že ten řez mohl být určitě proveden lépe, trochu to mohli aspoň nějak začistit smirkovým papírem.... Už jsem objednal tu krytku (120,- Kč),je to krytka na odnímatelné tažné zařízení, takže jí budu muset trochu upravit, trochu si s tím pohraji, jen doufám ,že rozměry toho otvoru jsou dle návodu k TZ. Ještě mě napadlo, zkusit si krytku vytisknout na 3d tiskárně. Mám i origo barvu..pak dám fotky.
Červen 24, 20205 r @fabia14aze No nevim. Na origo tažné je na díru raznice. Tady to někdo vypižlal. Krytka má kulaté rohy. Já bych se s autem do servisu vrátil, nárazník zreklamoval. Natvrdo ať dají nový a díru provedou podle předpisu. Pokud by se cukali tak stížnost na infolinku škody. Schválně se koukni do těch 3 knížek co měli předat - tažné, zadní svazek, přední svazek s jednotkou. Tam je popis jak se to má dělat.
Červen 24, 20205 r A mna doteraz trapi ako som si vyrezal otvory na ostrekovace svetiel ? len tam to je s tym rozdielom, ze to nie je obdlznik ale oble rohy. Fakt bybto chcelo pozriet DP ako by to malo vyzerat. Pretonsi radsej tazne nedam. Staci ze zvysne 3 auta doma maju
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.