Jump to content

Preventívna výmena ojničných skrutiek


spartak53
 Share

Recommended Posts

Zdravím chcel by som sa spýtať či už niekto menil a čo všetko ste menili. Já mám teraz v pláne meniť rozvody,vodnú pumpu,olej,filtre. Chcem dať aj vymeniť skrutky a panvy ojničného ložiska. Len neviem či vymeniť aj ložisko alebo nechať originál. Neviete náhodou na aký moment sa uťahuju tie ojničné skrutky ? Octavia II 2008 BXE 210000km chip+turbo cca 160PS.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

ja uz sem na to dojezdil vymena  ojnicnich lozisek urcite neni na skodu u motoru bxe me se to vylagrovalo na 4tym valci ze zmizela klika 1mm takze jina klika jina ojnica a prebrouseni lozisek vymena za lepsi material jako seriove origo urcite nenechavat octavia 2 face 2011 bxe

Edited by Metrik112
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By gabbi
      Ahojte, v Octavii II, r.v. 2006 som mal neoriginálne rádio, ktoré fungovalo bez problémov. Vymenil som ho za originál Stream MP3, zapojil. Všetko ide, ale nechytí vôbec žiadny signál. Neoriginálne rádio malo privedené napájanie do antény, pri originálnom som anténu zapojil priamo do rádia bez tých všetkých redukcií. Čo robím zle / kde môže byť chyba?
      Ďakujem.
    • By Delphin
      Zdravím, měl někdo z vás už možnost jezdit s novým motorem 2.0 TDI 147 kW? Jaký je ve srovnání se starším 140 kW se 7st DSG a se současným 110kW EVO?
    • By Octtdi
      Zdravim, mam problem s oct1 tdi 81kw ASV
       
      vibruje mi pri 3-4-5 stupni 1700-2200 otacok ale len pri plnom plyne, vibracie idu ako keby od podlahy, volant ani paka nevibruje...
       
       
       Vymenene:Filtre,
      vstreky z druheho auta a bez zmeny
      -saci kos cisty-
      poloosi som skusal 4
      -predvstrek, volnobezna davka nastavena.
      -kolesa som skusal 2 pary.
       
      Pedal nevibruje, zotrvak neklepe
      Mal niekto podobny problem? 
    • By PTiCA
      Návod jak aktivovat Coming-Home / Leaving-Home na voze ŠKODA Octavia 2 r.v. 2011
       
      Je potřeba VAG a v něm zobrazit:
      VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byt 17 Aktivovat body: Bit 0 -> Adaptivni svetla/Svetlo roh varianta (0 = Svetlo roh / 1 = Adaptivni svetla)
      Bit 3 -> Coming-home (CH) pres mlhova-svetla aktivni
      Bit 4 -> Assistance rizeni svetla (ADL) aktivni
      Bit 5 -> Coming-home (CH) aktivni
      Bit 6 -> Leaving-Home (LH) aktivni

       
      Výsledný BIN pro zápis by měl obsahovat: 01111001
       
      Uložit a první část je hotová Další věc je povolit Coming/Leaving-Home na budíkách v maxidotu a je hotovo  
              
       
      Narazil jsem i na video pro lepsi prehled:
       
       
    • By huja
      Mám OII MR07 s originálním alarmem. Pro možnost dochlazování turba jsem doplnil alarmem Keetec 8000 CAN. Auto mohu zavřít jak originál dálkou, tak klíčem - zámkem a také ovladačem od Keetecu - vždy se aktivují oba alarmy. Otevřít lze jen originál dálkou (oba alarmy deaktivovány) nebo klíčem (odblokují se pouze dveře řidiče a deaktivuje keetec) a následným zasunutím klíče do zapalování (deaktivuje se originál alarm a otevře centrál). Otevření ovladačem Keetec odblokuje pouze Keetec. Ovládání od Keetecu je napojeno k zámku řidiče. Otázka je, kam napojit ovládání Keetecu aby se deaktivoval Origo alarm a otevřel centrál. Lze to? Dík
×
×
  • Create New...