Únor 1, 20178 r Tak jak jsem psal na dotaz na clonu do předního nárazníku Fabie III. FA přes tuto clonu nevidí jen při padání lepivého sněhu. Tam jsem poznamenal, že asi neuvidí, i pokud clona před ním nebude. Děkuji za zprávu, která potvrdila mou doměnku. Upraveno Únor 1, 20178 r od ralff
Únor 1, 20178 r Niekde som čítal, že aj to riešenie v maske sa počas sneženia často zaserie a treba čistiť.. Ja som s týmto mal problém iba 2x, keď som sa na parkovisku predieral kopami odhrnutého snehu, ale stále po 1-2km sa mi sneh uvoľnil a opäť začal fungovať. Nie je FA vyhrievaný? Asi pomáha teplo z motora.. Inak, poslednú dobu som s jeho prácou spokojný..
Únor 1, 20178 r Ze clony taky lepivý sníh, teplem a chvěním za jízdy za chvíli spadl. Myslím, že taky oblý tvar clony snižuje usazování sněhu. Obtékání vzduchu je příznivější než kolmá plocha FA.
Únor 1, 20178 r Nekde s tim zacit museli. Co kralik, spis soused s kouli - kolega Kaktus by mohl vypravet...
Duben 30, 20178 r Dnes v 90 km rychlosti přede mnou odbočovalo auto na polní cestu, v dostatečném předstihu jsem ho začal předjíždět z leva, s blinkrem atd. vše jak se má, a asi 5m před tím než jsem ho míjel, bez jakéhokoliv upozornění mi šly brzdy natvrdo (než zafungovalo ABS), ..nebylo to příjemné jak pro mě, tak zřejmě asi pro auto za mnou. Front assist jsem vypnul, nevím co od toho čekat příště.
Duben 30, 20178 r To iste sa stalo asi 2x aj mne..ale bolo to v meste, takze max 50 km/h a aj s akustickym upozornenim. Pre vodica je to celkom neprijemne, ale myslim, ze auto za mnou to nikdy nijak neohrozilo. Ale FA napriek tomu nevypinam. Mam najazdenych 13000 km a stalo sa mi to 2x..takze verim tomu, ze v pripade nudze mi to zachrani predok auta.
Květen 1, 20178 r Ani ja bych ho nevypinal. Je to proste elektronicky pomocnik, ktery se chova podle nejakeho algoritmu. Podle nej jsi asi odbocovaci auto mijel s prilis malym bocnim odstupem. Ted, co jsem poridil Superba, jedina vec, o kterou jsem oproti predchozi OIII prisel, je prave radar (adaptivni tempomat vcetne FrontAssist). A muzu rict, ze jak mi adaptivni tempomat ve vetsine pripadu neschazi (ba prave naopak), absence FA mi prijemna neni. Zvykl jsem si a ted mi chybi jako posledni pomocnik/zachranc ve smyslu pocitu vetsi "jistoty". Ale je to pochopitelne kazdeho vec.
Květen 1, 20178 r Súhlas, FA by som tiež nevypol a pravdepodobne si nedodržal bezpečnú vzdialenosť pri obchádzaní a FA zaznamenal prekážku tak reagoval. Treba si uvedomiť že FA je nakodovaný a neomylný, proste človek je ten článok čo nereaguje na 100% rovnako.
Květen 2, 20178 r Ja by som to nevypínal, výkričník na palubovke by ma určíte znervózňoval ešte viac ako samotný FA.. Treba sa naučiť s tým jazdiť, dodržiavať väčšie vzdialenosti... ako som už písal, mne FA pár krát zachránil kapotu a teda som s ním spokojný aj napriek niekoľkým falošným poplachom. Za väčšinu si však aj tak môžem sám, keďže jazdím jak debil a presne v podobných situáciách chodím tiež na tesnotky... Upraveno Květen 2, 20178 r od brrrrm
Květen 2, 20178 r Tak tak nejezdit jak debil, nechtěl jsem to psat aby se někdo neurazil Mě FA brzdil zatím jen jednou a ano, jako debil jsem se díval kam nenám. Ale žeby to brzdilo na krev se říct nedá, jen to hráblo do brzd abych se probudil a včas situaci zvládl už sám
Květen 2, 20178 r jak se vlastne chova FA na zuzeni (napr. typicky D1), kde je levy pruh jen 2.2m a predjizdi se kamion?
Květen 2, 20178 r Nijak... musel by se ti s navesem nacpat najednou pred auto. On ten FA taky reaguje na vetsi rozdily v rychlostech. Kdyz jedes natesno za nekym, ale +- stejnou rychlosti, tak jen hlasi odstup.
Květen 2, 20178 r jj.. možno by sa ozval, ak by zrazu kamión začal prudšie brzdiť. Ale inak s obiehaním áut som nikdy nemal problém.. Jediné problémy sú s obiehaním cyklistov na užších cestách... tam je ten rozdiel rýchlosti väčší. Upraveno Květen 2, 20178 r od brrrrm
Květen 2, 20178 r Musis je obihat stejnym stylem, jakoby to byl kamion - protismerem. To myslim vazne... Za 2 roky a pres 50k km jestli mi FA tutal 5x a 2x sel na brzdy?
Květen 2, 20178 r epo.. sám som cyklista, takže veľmi dobre viem, aké nepríjemné sú takéto obiehačky natesno. Preto sa stále snažím obiehať ich veľkými oblúkmi ako normálne autá, ale niekedy sú jednoducho situácie, kedy sa to nedá..
Květen 2, 20178 r Ja taky. Kdyz je situace, ze se neda s dostatecnym odstupem, tak zpomalim a pockam az situace nastane. V Nemecku, ve Skandinavii uplne bezne a normalni. Jen v nasich Bananistanech je cyklista pro ridice neco jako ves. Nic na tom nemeni ani fakt, ze cyklista muze mit taky ridicak (a dost casto ma) jen zrovna nema naladu nebo potrebu jet autem, ale na kole... Sorry za OT. Jinak v tech zuzenich na D1, hlavne, kdyz to jede krokem, bych spis cekal, ze budou tutat predni parkovaky, kdo je ma...?
Květen 2, 20178 r Ani pribrzdiť nemám problém.. ale opäť, sú situácie, kedy nestíhaš ani pribrzdiť.. vyletí auto spoza zákruty a podobne. Predné parkovačky začnú pípať až keď ich ručne zapneš alebo na chvíľu zaradíš spiatočku..
Květen 2, 20178 r mám auto od 21.4 a FA už se objevil jako velká Ikona 2x a malá to sem nepočítal v té velké podobě se mě objevila když jsem předjížděl cyklistu a podruhé když jsem se moc přiblížil k autu ale že by sem cítiil nějaké brzdění tak to ne
Květen 2, 20178 r @vasnivykolista buď rád, je to opravdu nepříjemný pocit, když se ti brzdový pedál sám o sobě propadne až na podlahu, stalo se mi to naplno zatím 2x jednou jsem za to mohl já, hleděl jsem kde neměl a podruhé auto přede mnou nečekaně, údajně kvůli chodci, zůstalo na fleku stát, já pomocí FA taky, ale paní za mnou už ne. Jinač jednou se mi stalo před železničním přejezdem, že mi auto zapískalo a kleplo po brzdách, taky jsem měl chuť klepnout něčím v tu chvíli po autě, protože když to člověk nečeká, tak je to o infarkt.
Říjen 9, 20177 r Včera mi na maxidotu vyskočila hláška: "FA má zakrytý výhled". V garážích při výjezdu do vyšších pater. O této funkci jsem vůbec nevěděl.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.