Přejít na obsah

Výměna prahu


Martin..

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny.Mám na O2 na prahu odfouklý lak(takže pod ním rez) a spíše se přikláním rovnou k výměně v autorizovaném servisu.

Mám docela obavu, když se šáhne do karoserie, aby to následné svařování a lakování vydrželo.

Nerad bych to za pár let dělal znova.

Máte s tím někdo zkušenost?

 

 

post-51540-0-84543600-1427046331_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechno co jednou uřežeš a začneš vařit je v podstatě jen oddálení problému. Při vaření porušíš pozink vrstvu, pokud tam ještě nějaká je! Co s tím autem bylo v minulosti? Máme docela chabé informace od tebe abychom radili. Bylo to bourané, totálka nebo ťukanec, fotka by se šikla...proč to někdo stříkal? Buď se s tím naučíš žít anebo to prodej a kup něco v lepším stavu. 

Editováno: , autor: agent007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ťuknuté paleťákem je široký pojem. Hranice mezi ťuknutím a velkou deformaci prahu je u každého jiná. Já bych po nich žádal fotky. V Tvém případě je asi pouze jedna možnost investovat a dát to "zkušenému" karosářovi a pak lakošovi. Pokud není v jednom. Ale dělat to někde v garáži je o ničem. To musí být někdo kdo tomu rozumí a má praxi. Pak Ti může ušetřit peníze, práci a starosti do budoucna. Nechat to udělat třeba dráž, ale pořádně, aby si to nemusel co rok nebo dva řešit. Pokud do toho budeš valit každoročně peníze, tak proděláš. Nebál bych se ani dobrého autorizáku s dobrou pověstí. Těžko říct co pod tím je. Může být koroze, špatně chytnutý lak vlivem neodborně provedeného základu...

Editováno: , autor: agent007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel, nejsem schopen zjistit, jak moc velkou ránu to dostalo.Takhle mi to bylo řečeno.

Přes autorizák to budu chtít řešit určitě.K autu se dostanu o víkendu, tak do toho zkusím dloubnout.

Má někdo zkušenost s výměnou prahu(nebo čehokoliv jiného, co se musí svařovat) v autorizovaném servisu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych to nechal být, dokud ten puchýř nepraskne, protože:

 

1) Buď je to nějaká chyba při lakování, tedy koroze je pouze zvrchu pod lakem - z vrchu dovnitř to hned tak neprorezne. Takhle to může vypadat i za 10 let.

 

2) Nebo to bylo rovnané navařenou elektrodou, nikdo ten práh zevnitř neošetřil a je to už prorezlé skrz - v tom případě už tomu stejně nepomůžeš. Na výměnu prahu je vždy času dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Sice je to konkrétně u tohoto kusu opravované, ale nedivte se, koroze není u takového "nedodělku" jakým je OCT II nic vyjímečného. Stačí vědět kam se podívat, projít 2-3 parkoviště a určitě si všimnete, že každá třetí je na některém místě karoserie načatá. Několik drobných konstrukčních vad udělá za ta léta svoje a majitelé pak musí rešit korozi jako u staré felicie. A aby mě nějaký rýpal neosočoval že auto muselo být po poškození opravované, upozorňuji že znám také auta, o které se jejich první majitelé náležitě starají a ty auta co? No reznou... Zlaté OCT1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...