Publikováno Březen 28, 201510 r Ahoj, začal jsem měnit zadní kotouče a desky, ale když jsem chtěl sundat držák brzdiče, tak mě zaskočil šroub s vnitřním tisícihranem :-( šroub č. 3 nevíte jakým přesně tisícihranem povolit? Moc díky
Březen 28, 201510 r A nestaci jen vyhnout trmen vyndanim sroubu 24, sundat desticky a vysroubovat sroub 14?
Březen 28, 201510 r Hmmm, vím je to myslím M18 a nejde sehnat. Když jo tak stojí 700 Kč. Já jsem ho sehnal v Praze za 270 Kč.
Březen 28, 201510 r šroub č. 3 nevíte jakým přesně tisícihranem povolit? XZN14 http://www.autoblik.cz/product.php?id_product=173260664
Březen 31, 201510 r Tak jak je to, je potreba opravdu povolit ten tisicihran? Co jsem menil kotouce na starych autech, tak stacilo jen vyhnout trmen, sundat desky a kotouc sel ven.
Březen 30, 20169 r kdyby jen povolení tisícihranu, oříšek je zatlačit brzdovej válec zpátky pokud na to nemáš speciální nářadí. musíš na válec tlačit a zároveň šroubovat. pěkná pakárna a to nemluvím ani o tom jak je ten tisícihran pěkně schovanej.
Říjen 1, 20168 r Dlouhý nástavec značně nedoporučuji!! Dnes ověřeno. Podle rady tady jsem ho koupil a není tam na něj dost místa. Krátky + račna nebo trhák je tam jen taktak.
Říjen 2, 20168 r asi tak , predlžovák a klb na pohodu ... chvalabohu mám 253ky brzdy kde držiak pri výmene kotúča nemusí ísť dole
Říjen 16, 20168 r Nehádám se, jen prostě doporučuji spíš ten krátký nástavec. Pokud to děláte doma "nakoleně" bez zvedáku s běžným nářadím, dlouhý nástavec tam na spodní šroub prostě nedostanete... Možná, že je to u dvoukolky jinak, ale u 4x4 s dsg tam dlouhý pořádně nastrčit nejde.
Duben 2, 20178 r Chtěl bych upozornit případné domácí sundavače brzdových kotoučů na SUPU 2 z roku 2010, že budete potřebovat tisícihran č 13.Navíc je potřeba zvedák nebo kanál a to ne proto, že by se tam nešlo dostat nebo nasadit ráčnu, jak jsem tady četl výše. Problém je v tom, že musíte vyvinout značnou sílu na povolení těch šroubů. Ty jsou samozřejmě zarezlé a navíc je tam vroubkovaná podložka pro lepší zakousnutí šroubů.Osobně jsem požil trhák s třičtvrtě metrovou trubkou.Zkrátka před panelákem v leže není šance.
Duben 23, 20178 r tak taky jsem měnil zadní kotouče a souhlasím s Jirkou (Jiřina5) ten dlouhý je na prd, krátký s račou s problémami ale jde to, a trochu více sily, a co se týče šroubu nejsou zarezlé, jen každý šroub je lepený, a tisící hran jsem použil M14 krátký.
Květen 14, 20178 r Ahoj, trochu lama otazka, ale kedze mam moznost, rad by som si dal opieskovat zadne brzdove strmene (spojil by som to z vymenou zadnych kotucov a dosticiek). To ale musia ist strmene z auta dole a mna stale nic nepapada, ako 'utesnit' bzdovu hadicku aby mic cez noc nevytiekla brzdova kvapalina. Nejaky osvedceny napad? PS: mate nejaku osvedcenu farbu, ktoru pouzivate na brzdy? dik Upraveno Květen 14, 20178 r od Martttin
Květen 14, 20178 r Koniec hadičky skús vyvesiť tak, aby koniec bol vyššie ako nádržka. Alebo vyrob drevený kolík a zapchaj. Stejne budeš odvzdušňovať, tak kvapaliny budeš potrebovať dosť. Upraveno Květen 14, 20178 r od Effendi
Květen 14, 20178 r pokud čtu dobře tak se ptal jak utesnit' bzdovu hadicku , a jen dodal jako PS jakou barvu ?? a hnedka po něm jdeš? zbytečně spamuješ sry Martttin: neni to špatný nápad zaleží jestli auto potřebuješ nebo ne k bežnému ježdění každý den, pokud to uděláš jak máš v planu dal bych je přímo o lakovny udělat pořádně a když už tak všechny.. brzdovku bud ucpat , stejnak bude třeba ovzdušnit a přijednom ji vyměnit raději brzdovku...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.