Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

začal jsem měnit zadní kotouče a desky, ale když jsem chtěl sundat držák brzdiče, tak mě zaskočil šroub s vnitřním tisícihranem :-(

 

šroub č. 3  nevíte jakým přesně tisícihranem povolit?

 

Moc díky :kol-47:

Vloženo

Tak jak je to, je potreba opravdu povolit ten tisicihran? Co jsem menil kotouce na starych autech, tak stacilo jen vyhnout trmen, sundat desky a kotouc sel ven.

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

kdyby jen povolení tisícihranu, oříšek je zatlačit brzdovej válec zpátky pokud na to nemáš speciální nářadí. musíš na válec tlačit a zároveň šroubovat. pěkná pakárna a to nemluvím ani o tom jak je ten tisícihran pěkně schovanej. :kol-44:

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Nehádám se, jen prostě doporučuji spíš ten krátký nástavec. Pokud to děláte doma "nakoleně" bez zvedáku s běžným nářadím, dlouhý nástavec tam na spodní šroub prostě nedostanete... Možná, že je to u dvoukolky jinak, ale u 4x4 s dsg tam dlouhý pořádně nastrčit nejde.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Chtěl bych upozornit případné domácí sundavače brzdových kotoučů na SUPU 2 z roku 2010, že budete potřebovat tisícihran č 13.Navíc je potřeba zvedák nebo kanál a to ne proto, že by se tam nešlo dostat nebo nasadit ráčnu, jak jsem tady četl výše. Problém je v tom, že musíte vyvinout značnou sílu na povolení těch šroubů. Ty jsou samozřejmě zarezlé a navíc je tam vroubkovaná podložka pro lepší zakousnutí šroubů.Osobně jsem požil trhák s třičtvrtě metrovou trubkou.Zkrátka před panelákem v leže není šance.

M13.jpg

  • o 3 týdny později...
Vloženo

tak taky jsem měnil zadní kotouče a souhlasím s Jirkou (Jiřina5) ten dlouhý je na prd, krátký s račou s problémami ale jde to, a trochu více sily, a co se týče šroubu nejsou zarezlé, jen každý šroub je lepený, a tisící hran jsem použil M14 krátký.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj,

trochu lama otazka, ale kedze mam moznost, rad by som si dal opieskovat zadne brzdove strmene (spojil by som to z vymenou zadnych kotucov a dosticiek). To ale musia ist strmene z auta dole a mna stale nic nepapada, ako 'utesnit' bzdovu hadicku aby mic cez noc nevytiekla brzdova kvapalina. Nejaky osvedceny napad?

 

PS: mate nejaku osvedcenu farbu, ktoru pouzivate na brzdy?

dik

Editováno: , autor: Martttin
Vloženo (editace)

Koniec hadičky skús vyvesiť tak, aby koniec bol vyššie ako nádržka. Alebo vyrob drevený kolík a zapchaj. Stejne budeš  odvzdušňovať, tak kvapaliny budeš potrebovať dosť.

Editováno: , autor: Effendi
Vloženo

pokud čtu dobře  tak se ptal jak   utesnit' bzdovu hadicku , a jen dodal jako PS jakou barvu ??  a hnedka po něm jdeš? zbytečně spamuješ sry

 

Martttin: neni to špatný nápad zaleží jestli auto potřebuješ nebo ne k bežnému ježdění každý den, pokud to uděláš jak máš v planu dal bych je přímo o lakovny udělat pořádně a když už tak všechny.. brzdovku bud ucpat ,  stejnak bude třeba ovzdušnit a přijednom ji vyměnit raději brzdovku...

67429485.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...