Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Dal jsem za par korun relatko na odhmyzeni auta od funkce SS.

Funkce zustala zachovana, ale cinnost tlacitka se otocila jak mi vyhovuje.

Obcas to pouziju, kdyz jsou klacky dole na prejezdu na dlouho.

 

No vidis. Ja vyjedu, na prvni krizovatce zmacknu tlacitko, ss vypnu a jedu dal az do cile. Zadne relatko ani kodovani nepotrebuju. Jen pohnout rukou... 

tady nejde o pohyb, tady jde o to si vzpomenout :D a než jsem to deaktivoval, zapomínal jsem pravidelně po první křižovatku, tam jsem za jadrných komentářů znovu nastartoval a udělal ten kýžený pohyb k tlačítku

Ja som už mal ruku zautomatizovanú. Najskôr pravá ruka štartovacie tlačidlo, hneď za tým ľavá ruka deaktivácia štart-stop. Došlo to do takého štádia, že keď som si nechal domontovať deaktiváciu na Čečulákov spôsob, aj tak som stále ďalej nechtiac mačkal aj to druhé tlačidlo, čím som predbehol relátko a ručne deaktivoval štart-stop. Relátko opätovne zaplo štart-stop a ja som sa na prvej križovatke čudoval, prečo mi motor zdochýna. Po pár týždňoch trápenia som si konečne odvykol a už konečne nehľadám štart-stop tlačidlo ani v iných autách.

 

:)

 

 

Pokud fungujes v normalnim rezimu, tak se to jda. Jenze ja startuju treba 15 krat denne...a to je pak vopruz.

 

Taky Vám vyskakuje na infotainmentu, že start stop nevypl auto? Je to celkem otravné. V podstatě se jedná jen o informaci, že kvůli vysoké spotřebě se SS nevypl. Při bližším zkoumání v menu je nahoře ikonka "i" a je možné jí dát do off a on. Čekal jsem, že pokud bude na off, tak tyhle zprávy na mě vyskakovat nebudou, ale vyskakují. Ještě než zkusím dát ikonku na on (což by mělo ale info zapnout), nemáte někdo vyzkoušeno jak se toho zbavit? 

DSC_3614.JPG.df7777980bf930108a81e69fc38e8add.JPG

Upraveno od Znedlob

Já si taky už celkem zvyknul na to tlačítko, mám spíš opačný problém a nastává, když přesednu do druhého auta. Dlubu prstem do spínačky a pak mačkám prstem palubovku, protože chci vypnout S/S.

Tak jsem našel co to znamená: "aktivace/deaktivace upozornění na zprávy systému START-STOP v jiném zobrazení displeje". To je myšlené, že pokud mám například přepnuto na zobrazení rádia nebo media, tak se upozornění neukáže? ?

@Znedlob nic mi nevyskakuje, jen když si přepnu na rádiu zobrazení "stav auta" (nevím jak se to přesně jmenuje), tak tam to upozorňuje, ale pokud mám navolené rádio/média/spotřebu nebo další, tak to neukazuje (jen symbol vpravo na MaxiDotu).

Udělá to jen v momentě, kdy zastavím například na křižovatce. V podstatě to oznámí, že nedošlo k vypnutí motoru, v mém případě kvůli vysoké spotřebě energie ?

Upraveno od Znedlob

Však ano. Mne to na Boleru nepíše nikdy, jen když zastavím, objeví se ten symbol na MaxiDotu, jinak o tom nevím. Ale myslím že někde v kódovacím tématu jsem viděl připomínku o vypnutí této hlášky (ale já to u sebe nevypínal, mé auto se tak chová standardně a další s kterými jezdím také), ke kódování by určitě věděl @wirer (popřípadě pohledej v jeho návodě, tam to na 99% je).

A co máš nastaveno v tom menu v právo nahoře? Jak jsem posílal obrázek. Na maxidotu se mi to samozřejmě taky ukáže. :)

Musím se podívat v autě, co se objeví když na to kliknu, ale svítí mi tam "i_ON".

 

EDIT:

image.thumb.png.849622bedc9fb9eb2900bd7326f6200f.png

Upraveno od Martab

mne na Swingu neukazuje. niektoré rádio podporujú vypnutie kódovaním

  • 4 týdny později...

Zdravím všetkých.  Na začiatok chcem napísať že s-s systém som si zvykol vypínať pred každou jazdou ale niekedy sa mi stane že na tento úkon zabudnem. A už 2 krát sa mi stalo že keď som zabudol vypnúť s-s systém po zaradení neutrálu a vypnutí motora mi motor nenaskočil po stlačení spojky ale auto ma vyzvalo aby som motor naštartoval manuálne . Preto sa chcem opýtať či sa niečo také stalo aj iným majiteľom fabie?? Samozrejme že mi to nedalo a po tejto skúsenosti som  skúšal  či s-s systém funguje tak ako má ale situácia sa už neopakovala. 

Tak už som si na svoju otázku našiel aj odpoveď ?

image.thumb.png.b86aa43ec738894d22d62fce69a54518.png

  • 4 týdny později...

V prosinci 2018 jsem deaktivoval StartStop změnou limitu napětí ze 7,6V na 12,1V dle wirer . Do dnes funguje.  Ale nedá mi pokoj možnost deaktivovat SS včetně inteligentního nabíjení odpojením konektoru z - pólu aku. Mám aku typu EFB (mohl bych instalovat AGM) a ta dovoluje nabíjení 14,7V (u AGM 14,7V). Myslím, že zde bylo psáno, že po odpojení konektoru systém nastaví nějakou (jakou ?) hodnotu nabíjení na 14,5V a bude stále nabíjet, jako u starších automobilů. V jiných pramenech jsem se dočetl, že trvalé nabíjení může být 13,1V, jinak dochází k plynování atd. 

Napsal jsem to správně ze správnými tvrzeními a má někdo delší zkušenosti ?

Myslím si že pokiaľ by si dal fyzicky AGM bateriu tak určite by som ju nakodoval a neodpájal - pol konektor. Dôvod jednoduchý nechcel by som zničiť AGM.

EFB tam nieje problém s odpojením, aj ja tak fungujem. Taktiež mám 12.1V zrušenie SS.

 

Najlepšie riešenie by bolo ak by dakto prišiel na to ako odstaviť rekuperaciu.

Ferda25 to vie ale nemá záujem to prezentovať a taktiež nemá nikoho na Slovensku kto by to urobil, takže je to problém, pre Slovákov.

 

Konektor u "-" pólu klidně odpoj. Řídící jednotka nabíjí akumulátor i po odpojení konektoru standardně na 100% (i po odpojení čídla proudu řídící jednotka ví, jaké je aktuální napětí akumulátoru) podle typu akumulátoru, který je v ní nastaven. Tj. pokud jsi doteď používal akumulátor EFB a chceš si koupit nový AGM, je nutné v řídící jednotce zadat typ AGM.

Pokud ale v autě nemáš více spotřebičů, které berou proud i při parkování, např. přídavné topení, kamera apod., nemá moc smysl měnit typ akumulátoru. Samozřejmě pokud máš stávající aku EFB již načatý, není problém koupit nový AGM a zadat ho do řídící jednotky.

Zkusím znovu vysvětlit, o co mi jde. Deaktivoval jsem StartStop změnou limitu napětí ze 7,6V na 12,1V dle wirer a perfektně funguje. Mám aku EFB a prozatím nebudu měnit. Nemám v autě žádné spotřebiče navíc. Že se při výměně musí nakódovat typ aku vím, ale to jsem nechtěl řešit. Zajímám se co se stane, když při stávajícím aku EFB odpojím konektor z čidla umístěného u - pólu aku (pochopitelně bych znova zpětně aktivoval StartStop dle wirer. , protože při odpojení konektoru se automaticky deaktivuje). Dle poznatků na fóru se tím deaktivuje StartStop a současně se vyřadí t.zv. rekuperace a aku bude nabíjeno jako u starších aut nonstop na 100%. Mne zajímalo, jestli se opravdu vyřadí rekuperace a jakým napětím bude nabíjen aku, aby se nezničilo plynovaním, vyvařením, přebíjením a pod. Je určeno, že aku EFB se má nabíjet 14,3 V (nabíječky CTEK) a kolik asi systém určí jako nějakou hodnotu (bylo řečeno 14,5V) nabíjení - to mne zajímá.

Upraveno od cisarnero

Ja to mam kolem 14,3 V po odpojeni konektoru uz pres pul roku. Ale neni nic jednodussiho, nez to sam zkusit a zmerit. Voltmetr do autozasuvky stoji na aliexpressu par USD. Ten konektor muzes kdykoliv zapojit zpet.

 

 

 

 

 

Asi se podle toho zařídím a zkusím, voltmetr do zásuvky mám a používám (AliExpress). Měl jsem obavy z toho nabíjecího napětí, kdy nabíječky doporučují u EFB 14,3 V. Dík osobne

 

 

 

  • 1 měsíc později...

U Škody Fabie III r.v. 2016 jsem dnes odpojil přídavný konektor od minus polu baterie. Aniž bych odpojil celý minus pol z baterie. Je v něm zelený a nějaký červený kablík. Po nastartování start stop nefunkční, nabíjelo to asi 13.4 V. Jako u klasického auta. Podotýkám, že včera jsem baterii nabíjel. Potom jsem konektor zapojil zpět a start stop nadále nefunkční. Na maxidotu se vpravo nahoře (kde je jindy číslo zařazené rychlosti) objevil znak přeškrtnuté SSS. Tlačítko SSS nesvítí, jakoby bylo SSS zapnuto. Když jej zmáčknu, znak na maxidotu zmizí. Tlačítko SSS svítí, jako že je SSS vypnutý. Rekuperace asi opět funguje, protože to ukazuje napětí 12.8 V. Uvidím, až s tím někam pojedu, co to bude dále dělat. Možná to hodilo nějakou hlášku do řídící jednotky a proto se SSS neobnovil. 

alebo neboli splnené podmienky na vypnutie motora. viac by malo písať na infotainmente. myslím že stačí ak klíma má snahu udržiavať teplotu v aute

  • 1 měsíc později...

Stačí kliknúť na modul 5 acc/start. Auth do hľadáčika dáte startstop a tam vám nájde deaktivace start stop netreba nič nastavovať ani upravovať len to deaktivovať a nehaze žiadnu chybu no problém 

 

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.