Čečulák Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 Dal jsem za par korun relatko na odhmyzeni auta od funkce SS. Funkce zustala zachovana, ale cinnost tlacitka se otocila jak mi vyhovuje. Obcas to pouziju, kdyz jsou klacky dole na prejezdu na dlouho. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 No vidis. Ja vyjedu, na prvni krizovatce zmacknu tlacitko, ss vypnu a jedu dal az do cile. Zadne relatko ani kodovani nepotrebuju. Jen pohnout rukou... 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 tady nejde o pohyb, tady jde o to si vzpomenout a než jsem to deaktivoval, zapomínal jsem pravidelně po první křižovatku, tam jsem za jadrných komentářů znovu nastartoval a udělal ten kýžený pohyb k tlačítku 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 Ja som už mal ruku zautomatizovanú. Najskôr pravá ruka štartovacie tlačidlo, hneď za tým ľavá ruka deaktivácia štart-stop. Došlo to do takého štádia, že keď som si nechal domontovať deaktiváciu na Čečulákov spôsob, aj tak som stále ďalej nechtiac mačkal aj to druhé tlačidlo, čím som predbehol relátko a ručne deaktivoval štart-stop. Relátko opätovne zaplo štart-stop a ja som sa na prvej križovatke čudoval, prečo mi motor zdochýna. Po pár týždňoch trápenia som si konečne odvykol a už konečne nehľadám štart-stop tlačidlo ani v iných autách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 Pokud fungujes v normalnim rezimu, tak se to jda. Jenze ja startuju treba 15 krat denne...a to je pak vopruz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Znedlob Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 (editace) Taky Vám vyskakuje na infotainmentu, že start stop nevypl auto? Je to celkem otravné. V podstatě se jedná jen o informaci, že kvůli vysoké spotřebě se SS nevypl. Při bližším zkoumání v menu je nahoře ikonka "i" a je možné jí dát do off a on. Čekal jsem, že pokud bude na off, tak tyhle zprávy na mě vyskakovat nebudou, ale vyskakují. Ještě než zkusím dát ikonku na on (což by mělo ale info zapnout), nemáte někdo vyzkoušeno jak se toho zbavit? Editováno: 18. Březen 2019, autor: Znedlob Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 Já si taky už celkem zvyknul na to tlačítko, mám spíš opačný problém a nastává, když přesednu do druhého auta. Dlubu prstem do spínačky a pak mačkám prstem palubovku, protože chci vypnout S/S. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Znedlob Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 Tak jsem našel co to znamená: "aktivace/deaktivace upozornění na zprávy systému START-STOP v jiném zobrazení displeje". To je myšlené, že pokud mám například přepnuto na zobrazení rádia nebo media, tak se upozornění neukáže? ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 @Znedlob nic mi nevyskakuje, jen když si přepnu na rádiu zobrazení "stav auta" (nevím jak se to přesně jmenuje), tak tam to upozorňuje, ale pokud mám navolené rádio/média/spotřebu nebo další, tak to neukazuje (jen symbol vpravo na MaxiDotu). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Znedlob Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 (editace) Udělá to jen v momentě, kdy zastavím například na křižovatce. V podstatě to oznámí, že nedošlo k vypnutí motoru, v mém případě kvůli vysoké spotřebě energie ? Editováno: 18. Březen 2019, autor: Znedlob Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 Však ano. Mne to na Boleru nepíše nikdy, jen když zastavím, objeví se ten symbol na MaxiDotu, jinak o tom nevím. Ale myslím že někde v kódovacím tématu jsem viděl připomínku o vypnutí této hlášky (ale já to u sebe nevypínal, mé auto se tak chová standardně a další s kterými jezdím také), ke kódování by určitě věděl @wirer (popřípadě pohledej v jeho návodě, tam to na 99% je). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Znedlob Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 A co máš nastaveno v tom menu v právo nahoře? Jak jsem posílal obrázek. Na maxidotu se mi to samozřejmě taky ukáže. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 (editace) Musím se podívat v autě, co se objeví když na to kliknu, ale svítí mi tam "i_ON". EDIT: Editováno: 18. Březen 2019, autor: Martab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 mne na Swingu neukazuje. niektoré rádio podporujú vypnutie kódovaním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Argopizmak Vloženo 11. Duben 2019 Sdílet Vloženo 11. Duben 2019 Zdravím všetkých. Na začiatok chcem napísať že s-s systém som si zvykol vypínať pred každou jazdou ale niekedy sa mi stane že na tento úkon zabudnem. A už 2 krát sa mi stalo že keď som zabudol vypnúť s-s systém po zaradení neutrálu a vypnutí motora mi motor nenaskočil po stlačení spojky ale auto ma vyzvalo aby som motor naštartoval manuálne . Preto sa chcem opýtať či sa niečo také stalo aj iným majiteľom fabie?? Samozrejme že mi to nedalo a po tejto skúsenosti som skúšal či s-s systém funguje tak ako má ale situácia sa už neopakovala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Argopizmak Vloženo 11. Duben 2019 Sdílet Vloženo 11. Duben 2019 Tak už som si na svoju otázku našiel aj odpoveď ? 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cisarnero Vloženo 7. Květen 2019 Sdílet Vloženo 7. Květen 2019 V prosinci 2018 jsem deaktivoval StartStop změnou limitu napětí ze 7,6V na 12,1V dle wirer . Do dnes funguje. Ale nedá mi pokoj možnost deaktivovat SS včetně inteligentního nabíjení odpojením konektoru z - pólu aku. Mám aku typu EFB (mohl bych instalovat AGM) a ta dovoluje nabíjení 14,7V (u AGM 14,7V). Myslím, že zde bylo psáno, že po odpojení konektoru systém nastaví nějakou (jakou ?) hodnotu nabíjení na 14,5V a bude stále nabíjet, jako u starších automobilů. V jiných pramenech jsem se dočetl, že trvalé nabíjení může být 13,1V, jinak dochází k plynování atd. Napsal jsem to správně ze správnými tvrzeními a má někdo delší zkušenosti ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 7. Květen 2019 Sdílet Vloženo 7. Květen 2019 Myslím si že pokiaľ by si dal fyzicky AGM bateriu tak určite by som ju nakodoval a neodpájal - pol konektor. Dôvod jednoduchý nechcel by som zničiť AGM. EFB tam nieje problém s odpojením, aj ja tak fungujem. Taktiež mám 12.1V zrušenie SS. Najlepšie riešenie by bolo ak by dakto prišiel na to ako odstaviť rekuperaciu. Ferda25 to vie ale nemá záujem to prezentovať a taktiež nemá nikoho na Slovensku kto by to urobil, takže je to problém, pre Slovákov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 7. Květen 2019 Sdílet Vloženo 7. Květen 2019 Konektor u "-" pólu klidně odpoj. Řídící jednotka nabíjí akumulátor i po odpojení konektoru standardně na 100% (i po odpojení čídla proudu řídící jednotka ví, jaké je aktuální napětí akumulátoru) podle typu akumulátoru, který je v ní nastaven. Tj. pokud jsi doteď používal akumulátor EFB a chceš si koupit nový AGM, je nutné v řídící jednotce zadat typ AGM. Pokud ale v autě nemáš více spotřebičů, které berou proud i při parkování, např. přídavné topení, kamera apod., nemá moc smysl měnit typ akumulátoru. Samozřejmě pokud máš stávající aku EFB již načatý, není problém koupit nový AGM a zadat ho do řídící jednotky. 1 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cisarnero Vloženo 7. Květen 2019 Sdílet Vloženo 7. Květen 2019 (editace) Zkusím znovu vysvětlit, o co mi jde. Deaktivoval jsem StartStop změnou limitu napětí ze 7,6V na 12,1V dle wirer a perfektně funguje. Mám aku EFB a prozatím nebudu měnit. Nemám v autě žádné spotřebiče navíc. Že se při výměně musí nakódovat typ aku vím, ale to jsem nechtěl řešit. Zajímám se co se stane, když při stávajícím aku EFB odpojím konektor z čidla umístěného u - pólu aku (pochopitelně bych znova zpětně aktivoval StartStop dle wirer. , protože při odpojení konektoru se automaticky deaktivuje). Dle poznatků na fóru se tím deaktivuje StartStop a současně se vyřadí t.zv. rekuperace a aku bude nabíjeno jako u starších aut nonstop na 100%. Mne zajímalo, jestli se opravdu vyřadí rekuperace a jakým napětím bude nabíjen aku, aby se nezničilo plynovaním, vyvařením, přebíjením a pod. Je určeno, že aku EFB se má nabíjet 14,3 V (nabíječky CTEK) a kolik asi systém určí jako nějakou hodnotu (bylo řečeno 14,5V) nabíjení - to mne zajímá. Editováno: 7. Květen 2019, autor: cisarnero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 7. Květen 2019 Sdílet Vloženo 7. Květen 2019 Ja to mam kolem 14,3 V po odpojeni konektoru uz pres pul roku. Ale neni nic jednodussiho, nez to sam zkusit a zmerit. Voltmetr do autozasuvky stoji na aliexpressu par USD. Ten konektor muzes kdykoliv zapojit zpet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cisarnero Vloženo 7. Květen 2019 Sdílet Vloženo 7. Květen 2019 Asi se podle toho zařídím a zkusím, voltmetr do zásuvky mám a používám (AliExpress). Měl jsem obavy z toho nabíjecího napětí, kdy nabíječky doporučují u EFB 14,3 V. Dík osobne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atamann Vloženo 21. Červen 2019 Sdílet Vloženo 21. Červen 2019 U Škody Fabie III r.v. 2016 jsem dnes odpojil přídavný konektor od minus polu baterie. Aniž bych odpojil celý minus pol z baterie. Je v něm zelený a nějaký červený kablík. Po nastartování start stop nefunkční, nabíjelo to asi 13.4 V. Jako u klasického auta. Podotýkám, že včera jsem baterii nabíjel. Potom jsem konektor zapojil zpět a start stop nadále nefunkční. Na maxidotu se vpravo nahoře (kde je jindy číslo zařazené rychlosti) objevil znak přeškrtnuté SSS. Tlačítko SSS nesvítí, jakoby bylo SSS zapnuto. Když jej zmáčknu, znak na maxidotu zmizí. Tlačítko SSS svítí, jako že je SSS vypnutý. Rekuperace asi opět funguje, protože to ukazuje napětí 12.8 V. Uvidím, až s tím někam pojedu, co to bude dále dělat. Možná to hodilo nějakou hlášku do řídící jednotky a proto se SSS neobnovil. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 21. Červen 2019 Sdílet Vloženo 21. Červen 2019 alebo neboli splnené podmienky na vypnutie motora. viac by malo písať na infotainmente. myslím že stačí ak klíma má snahu udržiavať teplotu v aute 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oliver123456 Vloženo 28. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2019 Jednoduché a 3 kliky na vcd sa no problém bez nastavovania kokosovin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.