Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Rád bych si svépomocí spáchal otočení funkce tlačítka start/stop. Multifunkční relé na ebay je k mání za US $5. Jediný problém mám s tlačítkem. Jak se pod ně dostat. Zkoušel jsem tlačítka vytáhnout zahnutým drátkem, ale ten se narovnal. Nezná někdo ten správnej grif, jak se dostat k drátům.
 

Je dobré si přečíst celé vlákno, bylo to na straně 2...

 

Upraveno od dodge

Jo dobře. V principu ano. Ale ty naše tlačítkové lišty vlevo i v pravo mají mnohem pevnější zobáčky. Tu horní pod radiem jsem nevyndal ani když jsem se dostal dozadu. V dp je napsano vytlačit nebo nástroj jako je ta svorka ale pevnější.

Tak jsem se posunul dopředu. Je potřeba po zapnutí zapalování na okamžik spojit zelený drát s kostrou, toť vše. Za pět USD si objednávám relé. Připojím ho na jeden z volných slotů v pojistkovce, kde je přítomno napětí po zapnutí zapalování. Vypnutí StartStopu za mne provede automaticky. V případě potřeby si ho zapnu sám, ona to zase není tak špatná věc abych ji úplně odepsal.

Video.

post-92504-0-50606400-1464450638_thumb.j

Začínám o tom taky uvažovat ale raději bych nezasahoval do el. kvůli záruce. Kde by se dal sehnat ten konektor aby se to dalo zapojit zpět? (jako ve videu). Popřípadě dokázal by někdo ty konektory vyrobit a poslat za menší úplatu? To zapojení relátka bych zvládl.

 

Jo a mimochodem to relátko se prodává i v ČR za rozumný peníz

http://robotstore.cz/obchod/rele/12v-casove-zpozdeni-rele-modul-ne555-0-10s-3/

http://aukro.cz/show_item.php?item=6221031479&utm_source=heureka&utm_medium=nove

Tohle rele ma jednu nevyhodu. Ja to resil u oktavky je tu vyse i video.

Tohle je casove rele. Takze ho lze zapojit tak ze po privodu 12V pres spinaci skrinku okamzite sepne a po nastavenem case vypne. Je to jako by jste stiskli spinac a otocili klickem a pak spinac pustili. Jenze se .i obcas stavalo ze nekdy pak nedoslo k deaktivaci SS. Takze je lepsi pouzit dve ralatka kde prvni sepnuti na chvili odlozi po otoceni klickem, a dalsi rele to po sepnuti toho prvniho zase prerusi. Uplne top je pouzit programovatelny rele na ebay za 140,- je to ve videu pro oktavii co sem dal do tohle tematu Dodge dne 28.5

  • 2 týdny později...

Dneska rano cestou do prace auto hlasilo, ze je rozbity SS system.

Odpoledne po vyjeti z prace to same, ale po prijeti domu uz SS opet fungoval.

 

Nesetkal jste se s tim nekdo? Pripadne, co to muze takto ovlivnit, ze zrovna SS nefunguje, ale vse ostatni se zda byt v poradku.

Načti chyby z jednotek, SS ovlivňuje spousta věcí.

Myslis pres diagnostiku / kabel?

 

Kdyz jsem se dival pres radio na stav auta, tak tam byl jen SS.

Jj kabelem, u SS to může být fakt cokoliv.

  • 1 měsíc později...

Jak je to s vypínačem SS? V autosalonu jsem tlačítko hledal u Monte Carla po levé straně pod volantem ale nebylo tam. Kam jinam ho schovávají ve Fabii pls?

nalevo od volantu nad ovladacem svetel... ze 3 vypinacu ten nejvic vlevo

No to úplně nalevo bylo osazený jako jediný ale podle toho piktogramu na tlačítku by mě ani vesnu nenapadlo že to vypíná SS :blink:

jj, v nasich low-cost Stylech je osazene jen to jedno tlacitko :)

Piktogram je preskrtnute A v krouzku nebo tak neco... 

V 13. 6. 2016 at 17:12, BrozikCZ napsal:

Dneska rano cestou do prace auto hlasilo, ze je rozbity SS system.

Nesetkal jste se s tim nekdo? 

Když mi odešla sama od sebe ř.j. motoru (kontrolka EPC + výf. plynů - je to tu popsáno) a auto se klepalo na dva válce, chyba SS mi vyskočila. Ale mohl to být je důsledek toho, že auto prostě nevědělo jak má pálit. 

  • 4 týdny později...

Možno off-topic tema, ale mam otazku ohladom S/S systemu:
Pocas dnesneho dna sa v infotainmente  objavila vystrazna hlaska (v polozke CAR - stav systemu - stav systemu START - STOP: "Spotreba energie vozidla je vysoka". 
(klimatizacia vypnuta, svetla zapnute len DRL (led denne svietenie), pripojeny telefon cez bluetooth, nic ine nenapojene). Kontaktoval som 4 rôzne Škoda servisy kym som sa dostal k moznej odpovedi: "1x nevieme Vam s tym poradit", "1x o tom sme este nepoculi", "1x je potrebna diagnostika", "1x to je bezna vec, vsetky systemy vo vozidle odoberaju energiu a akumulatora/baterie, a alternator to nestiha dobijat. Na zaklade toho Vam nefunguje S/S system, kym sa bateria nedobije na potrebne napätie. A hlaska zmizne. V pripade potreby je potrebne dobit akumulator."

Vase rady? Odporucania? Resp. stretli ste sa s podobnou hlaskou? Ako ste postupovali Vy?

Dakujem

Clipboard01.jpg

Upraveno od Milan_K

Diagnostika, jinak nic nevymyslíš. Může být vybitá baterie baterie po několika startech, ale to věštím z koule...

  • 1 měsíc později...

Vyprat to ven ten S/S

Ja zase videl situaci jizda po dalnici, pak kolona a jak se zastavilo, tak SS okamzite zhasl motor.

Taky mi vypne studený motor.

Když máš vice než 30*C (chladici kapalina) to SS vypne motor :(

1.2 tsi to same :( 

O3 1.6TDI dela uplne to stejny.

Vyjizdim z garaze cca 40s (-2p), mame tam 2x zavory (privat a public sekce). V garazi to jeste nezdechne, ale kdyz vyjedu ven a zastavim abych dal prednost, tak okamzite chcipne.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.