jjjlll Vloženo 27. Květen 2016 Sdílet Vloženo 27. Květen 2016 Rád bych si svépomocí spáchal otočení funkce tlačítka start/stop. Multifunkční relé na ebay je k mání za US $5. Jediný problém mám s tlačítkem. Jak se pod ně dostat. Zkoušel jsem tlačítka vytáhnout zahnutým drátkem, ale ten se narovnal. Nezná někdo ten správnej grif, jak se dostat k drátům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 (editace) Je dobré si přečíst celé vlákno, bylo to na straně 2... Editováno: 28. Květen 2016, autor: dodge Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 Jo dobře. V principu ano. Ale ty naše tlačítkové lišty vlevo i v pravo mají mnohem pevnější zobáčky. Tu horní pod radiem jsem nevyndal ani když jsem se dostal dozadu. V dp je napsano vytlačit nebo nástroj jako je ta svorka ale pevnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 (editace) tak lepší diagnostikou to vypnout na furt, stejně to je systém k ničemu. oni to už prodávají i normálně hotové. http://www.ebay.de/itm/Start-Stopp-Automatik-Memory-Modul-keine-Deaktivierung-mehr-Neuem-Motorstart-/131801559526?hash=item1eaffc31e6:g:NbkAAOSw2GlXKc0e http://www.cybertronic-labs.cz/start-stop-blocker-i192c2 Editováno: 28. Květen 2016, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jjjlll Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 Tak jsem se posunul dopředu. Je potřeba po zapnutí zapalování na okamžik spojit zelený drát s kostrou, toť vše. Za pět USD si objednávám relé. Připojím ho na jeden z volných slotů v pojistkovce, kde je přítomno napětí po zapnutí zapalování. Vypnutí StartStopu za mne provede automaticky. V případě potřeby si ho zapnu sám, ona to zase není tak špatná věc abych ji úplně odepsal. Video. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas427 Vloženo 29. Květen 2016 Sdílet Vloženo 29. Květen 2016 Začínám o tom taky uvažovat ale raději bych nezasahoval do el. kvůli záruce. Kde by se dal sehnat ten konektor aby se to dalo zapojit zpět? (jako ve videu). Popřípadě dokázal by někdo ty konektory vyrobit a poslat za menší úplatu? To zapojení relátka bych zvládl. Jo a mimochodem to relátko se prodává i v ČR za rozumný peníz http://robotstore.cz/obchod/rele/12v-casove-zpozdeni-rele-modul-ne555-0-10s-3/ http://aukro.cz/show_item.php?item=6221031479&utm_source=heureka&utm_medium=nove Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 31. Květen 2016 Sdílet Vloženo 31. Květen 2016 Tohle rele ma jednu nevyhodu. Ja to resil u oktavky je tu vyse i video. Tohle je casove rele. Takze ho lze zapojit tak ze po privodu 12V pres spinaci skrinku okamzite sepne a po nastavenem case vypne. Je to jako by jste stiskli spinac a otocili klickem a pak spinac pustili. Jenze se .i obcas stavalo ze nekdy pak nedoslo k deaktivaci SS. Takze je lepsi pouzit dve ralatka kde prvni sepnuti na chvili odlozi po otoceni klickem, a dalsi rele to po sepnuti toho prvniho zase prerusi. Uplne top je pouzit programovatelny rele na ebay za 140,- je to ve videu pro oktavii co sem dal do tohle tematu Dodge dne 28.5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BrozikCZ Vloženo 13. Červen 2016 Sdílet Vloženo 13. Červen 2016 Dneska rano cestou do prace auto hlasilo, ze je rozbity SS system. Odpoledne po vyjeti z prace to same, ale po prijeti domu uz SS opet fungoval. Nesetkal jste se s tim nekdo? Pripadne, co to muze takto ovlivnit, ze zrovna SS nefunguje, ale vse ostatni se zda byt v poradku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 13. Červen 2016 Sdílet Vloženo 13. Červen 2016 Načti chyby z jednotek, SS ovlivňuje spousta věcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BrozikCZ Vloženo 13. Červen 2016 Sdílet Vloženo 13. Červen 2016 Myslis pres diagnostiku / kabel? Kdyz jsem se dival pres radio na stav auta, tak tam byl jen SS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 13. Červen 2016 Sdílet Vloženo 13. Červen 2016 Jj kabelem, u SS to může být fakt cokoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 Jak je to s vypínačem SS? V autosalonu jsem tlačítko hledal u Monte Carla po levé straně pod volantem ale nebylo tam. Kam jinam ho schovávají ve Fabii pls? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 nalevo od volantu nad ovladacem svetel... ze 3 vypinacu ten nejvic vlevo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 No to úplně nalevo bylo osazený jako jediný ale podle toho piktogramu na tlačítku by mě ani vesnu nenapadlo že to vypíná SS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 jj, v nasich low-cost Stylech je osazene jen to jedno tlacitko Piktogram je preskrtnute A v krouzku nebo tak neco... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 2. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 V 13. 6. 2016 at 17:12, BrozikCZ napsal: Dneska rano cestou do prace auto hlasilo, ze je rozbity SS system. Nesetkal jste se s tim nekdo? Když mi odešla sama od sebe ř.j. motoru (kontrolka EPC + výf. plynů - je to tu popsáno) a auto se klepalo na dva válce, chyba SS mi vyskočila. Ale mohl to být je důsledek toho, že auto prostě nevědělo jak má pálit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan_K Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 (editace) Možno off-topic tema, ale mam otazku ohladom S/S systemu: Pocas dnesneho dna sa v infotainmente objavila vystrazna hlaska (v polozke CAR - stav systemu - stav systemu START - STOP: "Spotreba energie vozidla je vysoka". (klimatizacia vypnuta, svetla zapnute len DRL (led denne svietenie), pripojeny telefon cez bluetooth, nic ine nenapojene). Kontaktoval som 4 rôzne Škoda servisy kym som sa dostal k moznej odpovedi: "1x nevieme Vam s tym poradit", "1x o tom sme este nepoculi", "1x je potrebna diagnostika", "1x to je bezna vec, vsetky systemy vo vozidle odoberaju energiu a akumulatora/baterie, a alternator to nestiha dobijat. Na zaklade toho Vam nefunguje S/S system, kym sa bateria nedobije na potrebne napätie. A hlaska zmizne. V pripade potreby je potrebne dobit akumulator." Vase rady? Odporucania? Resp. stretli ste sa s podobnou hlaskou? Ako ste postupovali Vy? Dakujem Editováno: 24. Srpen 2016, autor: Milan_K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 Diagnostika, jinak nic nevymyslíš. Může být vybitá baterie baterie po několika startech, ale to věštím z koule... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Září 2016 Sdílet Vloženo 29. Září 2016 U FIII 1.4 TDI umí S/S vypnout prakticky studený motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 29. Září 2016 Sdílet Vloženo 29. Září 2016 Vyprat to ven ten S/S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 29. Září 2016 Sdílet Vloženo 29. Září 2016 Ja zase videl situaci jizda po dalnici, pak kolona a jak se zastavilo, tak SS okamzite zhasl motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 29. Září 2016 Sdílet Vloženo 29. Září 2016 Taky mi vypne studený motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 29. Září 2016 Sdílet Vloženo 29. Září 2016 Když máš vice než 30*C (chladici kapalina) to SS vypne motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 29. Září 2016 Sdílet Vloženo 29. Září 2016 1.2 tsi to same Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 29. Září 2016 Sdílet Vloženo 29. Září 2016 O3 1.6TDI dela uplne to stejny. Vyjizdim z garaze cca 40s (-2p), mame tam 2x zavory (privat a public sekce). V garazi to jeste nezdechne, ale kdyz vyjedu ven a zastavim abych dal prednost, tak okamzite chcipne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.