Květen 27, 20169 r Rád bych si svépomocí spáchal otočení funkce tlačítka start/stop. Multifunkční relé na ebay je k mání za US $5. Jediný problém mám s tlačítkem. Jak se pod ně dostat. Zkoušel jsem tlačítka vytáhnout zahnutým drátkem, ale ten se narovnal. Nezná někdo ten správnej grif, jak se dostat k drátům.
Květen 28, 20169 r Je dobré si přečíst celé vlákno, bylo to na straně 2... Upraveno Květen 28, 20169 r od dodge
Květen 28, 20169 r Jo dobře. V principu ano. Ale ty naše tlačítkové lišty vlevo i v pravo mají mnohem pevnější zobáčky. Tu horní pod radiem jsem nevyndal ani když jsem se dostal dozadu. V dp je napsano vytlačit nebo nástroj jako je ta svorka ale pevnější.
Květen 28, 20169 r tak lepší diagnostikou to vypnout na furt, stejně to je systém k ničemu. oni to už prodávají i normálně hotové. http://www.ebay.de/itm/Start-Stopp-Automatik-Memory-Modul-keine-Deaktivierung-mehr-Neuem-Motorstart-/131801559526?hash=item1eaffc31e6:g:NbkAAOSw2GlXKc0e http://www.cybertronic-labs.cz/start-stop-blocker-i192c2 Upraveno Květen 28, 20169 r od kokta7
Květen 28, 20169 r Tak jsem se posunul dopředu. Je potřeba po zapnutí zapalování na okamžik spojit zelený drát s kostrou, toť vše. Za pět USD si objednávám relé. Připojím ho na jeden z volných slotů v pojistkovce, kde je přítomno napětí po zapnutí zapalování. Vypnutí StartStopu za mne provede automaticky. V případě potřeby si ho zapnu sám, ona to zase není tak špatná věc abych ji úplně odepsal. Video.
Květen 29, 20169 r Začínám o tom taky uvažovat ale raději bych nezasahoval do el. kvůli záruce. Kde by se dal sehnat ten konektor aby se to dalo zapojit zpět? (jako ve videu). Popřípadě dokázal by někdo ty konektory vyrobit a poslat za menší úplatu? To zapojení relátka bych zvládl. Jo a mimochodem to relátko se prodává i v ČR za rozumný peníz http://robotstore.cz/obchod/rele/12v-casove-zpozdeni-rele-modul-ne555-0-10s-3/ http://aukro.cz/show_item.php?item=6221031479&utm_source=heureka&utm_medium=nove
Květen 31, 20169 r Tohle rele ma jednu nevyhodu. Ja to resil u oktavky je tu vyse i video. Tohle je casove rele. Takze ho lze zapojit tak ze po privodu 12V pres spinaci skrinku okamzite sepne a po nastavenem case vypne. Je to jako by jste stiskli spinac a otocili klickem a pak spinac pustili. Jenze se .i obcas stavalo ze nekdy pak nedoslo k deaktivaci SS. Takze je lepsi pouzit dve ralatka kde prvni sepnuti na chvili odlozi po otoceni klickem, a dalsi rele to po sepnuti toho prvniho zase prerusi. Uplne top je pouzit programovatelny rele na ebay za 140,- je to ve videu pro oktavii co sem dal do tohle tematu Dodge dne 28.5
Červen 13, 20169 r Dneska rano cestou do prace auto hlasilo, ze je rozbity SS system. Odpoledne po vyjeti z prace to same, ale po prijeti domu uz SS opet fungoval. Nesetkal jste se s tim nekdo? Pripadne, co to muze takto ovlivnit, ze zrovna SS nefunguje, ale vse ostatni se zda byt v poradku.
Červen 13, 20169 r Myslis pres diagnostiku / kabel? Kdyz jsem se dival pres radio na stav auta, tak tam byl jen SS.
Srpen 1, 20169 r Jak je to s vypínačem SS? V autosalonu jsem tlačítko hledal u Monte Carla po levé straně pod volantem ale nebylo tam. Kam jinam ho schovávají ve Fabii pls?
Srpen 1, 20169 r No to úplně nalevo bylo osazený jako jediný ale podle toho piktogramu na tlačítku by mě ani vesnu nenapadlo že to vypíná SS
Srpen 1, 20169 r jj, v nasich low-cost Stylech je osazene jen to jedno tlacitko Piktogram je preskrtnute A v krouzku nebo tak neco...
Srpen 2, 20169 r V 13. 6. 2016 at 17:12, BrozikCZ napsal: Dneska rano cestou do prace auto hlasilo, ze je rozbity SS system. Nesetkal jste se s tim nekdo? Když mi odešla sama od sebe ř.j. motoru (kontrolka EPC + výf. plynů - je to tu popsáno) a auto se klepalo na dva válce, chyba SS mi vyskočila. Ale mohl to být je důsledek toho, že auto prostě nevědělo jak má pálit.
Srpen 24, 20169 r Možno off-topic tema, ale mam otazku ohladom S/S systemu: Pocas dnesneho dna sa v infotainmente objavila vystrazna hlaska (v polozke CAR - stav systemu - stav systemu START - STOP: "Spotreba energie vozidla je vysoka". (klimatizacia vypnuta, svetla zapnute len DRL (led denne svietenie), pripojeny telefon cez bluetooth, nic ine nenapojene). Kontaktoval som 4 rôzne Škoda servisy kym som sa dostal k moznej odpovedi: "1x nevieme Vam s tym poradit", "1x o tom sme este nepoculi", "1x je potrebna diagnostika", "1x to je bezna vec, vsetky systemy vo vozidle odoberaju energiu a akumulatora/baterie, a alternator to nestiha dobijat. Na zaklade toho Vam nefunguje S/S system, kym sa bateria nedobije na potrebne napätie. A hlaska zmizne. V pripade potreby je potrebne dobit akumulator." Vase rady? Odporucania? Resp. stretli ste sa s podobnou hlaskou? Ako ste postupovali Vy? Dakujem Upraveno Srpen 24, 20169 r od Milan_K
Srpen 24, 20169 r Diagnostika, jinak nic nevymyslíš. Může být vybitá baterie baterie po několika startech, ale to věštím z koule...
Září 29, 20168 r Ja zase videl situaci jizda po dalnici, pak kolona a jak se zastavilo, tak SS okamzite zhasl motor.
Září 29, 20168 r O3 1.6TDI dela uplne to stejny. Vyjizdim z garaze cca 40s (-2p), mame tam 2x zavory (privat a public sekce). V garazi to jeste nezdechne, ale kdyz vyjedu ven a zastavim abych dal prednost, tak okamzite chcipne.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.