akubus Vloženo 5. Květen 2016 Vloženo 5. Květen 2016 Zarachotí vám pri studenom štarte prestavovač vačkového hriadeľa? Mňa to už viackrát prekvapilo. Citovat
Mikino69 Vloženo 8. Květen 2016 Vloženo 8. Květen 2016 Caute, presne tento zvuk som myslel, je ho pocut v pozadu take bzucanie. Mate ho aj vy ? Viem ze to nerobilo. Najazdene mam cca 12000 R20160507052753.mp3 Citovat
qcze Vloženo 11. Květen 2016 Vloženo 11. Květen 2016 začal jsem si taky všímat že těsně po nastartování motoru se tak na sekundu ozve takový zvláštní zvuk, takové zarachtání. může to být ten přestavovač? mám najeto 10k km a motor 1,2tsi 81kw. jinak během jízdy žádné rušivé zvuky nemám. Citovat
Marousek Vloženo 31. Květen 2016 Vloženo 31. Květen 2016 Zdar chlapy, bratránek se na mě obrátil s menším problémem nebo vlastností u své FC 1.2 TSI 81kw. MR 2016, popsal mi to takto: Je to asi tak týden co mi Fábka dělá to, že když nastartuju za studena valí tam na volnoběh paliva až až... cca 3l/h místo obvyklého něco málo pod litr a motor jde podstatně víc slyšet. Po rozjezdu mi to vyletí na 40 l/ 100.... ujedu cca 100 až 300 m a vrátí se to téměř do normálu a po cca 2 km už je to v normálu. Před tím jsem to měl jen cca 0,9 l/h a rozjezd se vlezl pod 30 určitě. Mám najeto 4200km. Má k tomu někdo něco? Díky Citovat
sTebliczek Vloženo 31. Květen 2016 Vloženo 31. Květen 2016 No, vezmu to jinak. Kolik by bratranek chtel mit okamzitou spotrebu pri rozjezdu? Kazde auto pise vzdycky 40l/100km jako maximum. Co se tyce spotreby pri stani, tak po nastartovani a studenem motoru tam je sytic, takze musi by zakonite vetsi spotreba nez u zahrateho motoru. Takze ve vysledku - pokud nepozoruje zvysenou prumernou spotrebu pri svych jizdach, tak jen zacal sledovat neco, co by ani sledovat nemel. Dulezity je prumer, ne okamzita spotreba Citovat
Marousek Vloženo 31. Květen 2016 Vloženo 31. Květen 2016 (editace) On je to takový ťunťa a všechno asi moc řeší. Má první auto a hned nové, tak to asi moc zkoumá. Mě to taky zas tak zvláštní nepřijde, ale tvrdí, že před tím tam měl nižší čísla no. Tak jsem chtěl znát i jiné názory. Editováno: 31. Květen 2016, autor: Marousek Citovat
sTebliczek Vloženo 31. Květen 2016 Vloženo 31. Květen 2016 Me bz spise zajimala jina vec. Pozoroval nekdo, ze pri startu se studenym motorem, mu auto parkrat zavibruje / zatrese se? Dneska rano, po tom, co auto pres noc stalo, jsem nastartoval a v prvnich 5 sekundach se jakoby 2-3 zatrepalo, jako by snad naskocilo jen na 3 valce a 4. se teprve zapnul.Auto ma najeto 500km Citovat
Pavel M Vloženo 31. Květen 2016 Vloženo 31. Květen 2016 To co popisujete mi připadá jako režim zahřívání katalyzátoru. Venku se nám už trochu oteplilo, tak se dostáváme do rozmezí teplot, při kterém se zapíná. Citovat
Marousek Vloženo 31. Květen 2016 Vloženo 31. Květen 2016 O tom slyším prvně. Můžeš to trochu rozvést? Citovat
sTebliczek Vloženo 31. Květen 2016 Vloženo 31. Květen 2016 (editace) No, zvysene otazky beru a proti tomu nic nemam. Ale zaskubani auta? Rozvedene je to v podstate v prvnim prispevku. Vecer jsem prijel, pres noc auto stalo, rano startuju... a po startu jako by naskocilo na 3 valce, 2x az 3x sebou skublo na miste, aniz by byla zarazena rychlost. A pak uz vsechno zase v pohode. Editováno: 31. Květen 2016, autor: sTebliczek Citovat
Pavel M Vloženo 31. Květen 2016 Vloženo 31. Květen 2016 (editace) Ve zkratce je to režim pro ohřátí studeného katalyzátoru na provozní teplotu v co nejkratším čase kvůli splnění emisí. Aktivuje se pouze při splnění několika vstupních podmínek (teplota motoru, katalyzátoru atd.). Motor v tomhle režimu běží na zvýšený volnoběh cca 1200ot/min a je vstřikováno mnohem více paliva při sníženém předstihu. Výsledkem je mnohem vyšší teplota výfukových plynů - rychlejší ohřátí katu a s tím zároveň mnohem větší spotřeba paliva a zvýšený hluk ala TDI. Vypne se cca 40s po studeném startu. Pokud těch 40s nepočkáte a bude se chtít v tomhle režimu rozjíždět, tak motor může i škubat. Editováno: 31. Květen 2016, autor: Pavel M 2 Citovat
sTebliczek Vloženo 1. Červen 2016 Vloženo 1. Červen 2016 Jenze ja se nechci rozjizdet, mi to sebou skube i na neutral. Proto rikam, ze mi to na tenhle rezim nesedi. Dneska opet to same. Start, cca 3 zaskuby celym autem a pak uz klid Citovat
Mikino69 Vloženo 1. Červen 2016 Vloženo 1. Červen 2016 (editace) Skubanie je sprievodný jav, toho čo písal Pavel M. Mne niekedy robí to samé. Nie je to závada. Editováno: 1. Červen 2016, autor: Mikino69 Citovat
los pakos Vloženo 1. Červen 2016 Vloženo 1. Červen 2016 sTebliczek: je to daň za Euro 6. Dělá to i mě. Citovat
sTebliczek Vloženo 1. Červen 2016 Vloženo 1. Červen 2016 Na jednu stranu jste me uklidnili, na druhou stranu jako vazne? to si snad delaji pr... Jak muze auto z duvodu ekologicnosti skakat jak kdyby jeden valec nenaskocil... Citovat
Reesha Vloženo 1. Červen 2016 Vloženo 1. Červen 2016 Taky mi to dělá, ale jen při teplotě nad cca 15st. jinak se ten "EKO" režim nezapíná. Citovat
Pawouk Vloženo 1. Červen 2016 Vloženo 1. Červen 2016 Na jednu stranu jste me uklidnili, na druhou stranu jako vazne? to si snad delaji pr... Jak muze auto z duvodu ekologicnosti skakat jak kdyby jeden valec nenaskocil... No může - prostě je ohřátí katalyzátoru upřednostněno před komfortním a tichým chodem motoru. Například u staré 1.4 TSI lze tento stav "zahřívání katalyzátoru" rozpoznat i diagnostikou v bloku měřených hodnot. Citovat
czab Vloženo 5. Červen 2016 Vloženo 5. Červen 2016 Potvrzuji. Dělá to i mě. Neřeším. Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk Citovat
milanxx Vloženo 5. Červen 2016 Vloženo 5. Červen 2016 Mam 66 a dela mi to taky. Je to horsi jak na f1 ale beru to jako vlastnost. Myslim ze toto uzce souvisi s vedlejsim tematem o poskakovani pri rozjezdu. U f3 je lepsi pockat az se motor uklidni. Citovat
Helmic-Svk Vloženo 15. Červen 2016 Vloženo 15. Červen 2016 Pokiaľ som si tu neprečítal o cvaknuti od pedalu brzdy pri 40km/h tak som si toho ani nevšimol. Všetci to tu popisovali ako "kopanec od koňa" no ja som sa na to musel fakt zamerať aby som to spozoroval, bolo to veľmi jemné cvaknutie, ktoré som nijak nepočul, iba slabucko zacítil na nohe. Môžem teda potvrdiť, robí to aj mne, ale človek si to neuvedomí pokiaľ o tom nevie že sa to deje Citovat
nseries100 Vloženo 15. Červen 2016 Vloženo 15. Červen 2016 Cvaknutí od brzdy taky potvrzuji. Ono spousty věcí si všimneš až po přečtení zde na foru Citovat
kkaktus_Baxton Vloženo 15. Červen 2016 Vloženo 15. Červen 2016 Taky mi to cvaká od pedálů při prvním rozjetí ... a včera se mi stala zvláštní věc, jel jsem po takový skoro dálnici z prahy do čakovic a najednou auto přestalo táhnout, šlapu na plyn a nic, tak jsem vyřadil a motor si držel volnoběžný otáčky ale na plyn nereagoval .. dojezd jsem měl ještě 70 km, chvíli předtím mi rozsvítila rezerva takže benzínu mělo být dost(většinou beru tak v půlce rezervy). Setrvačností jsem dojel k pumpě která naštěstí byla pár set metrů předemnou a zastavil u stojanu, vypnul motor, dotankoval benzín a pak už to jelo normálně... nevím co to mělo být a doufám, že se to nebude opakovat. Mám 1.2 66kw najeto asi 9 tisíc. Citovat
Helmic-Svk Vloženo 15. Červen 2016 Vloženo 15. Červen 2016 nseries100: jj viem väčšinu vecí človek proste pri normálnom používaní nespozoruje, ono sa to len niekomu možno prejaví výraznejšie a keď na to upozorní už to majú všetci kkaktus_Baxton: hmm, to je divné veru, teraz som tankoval s dojazdom 5km, ručička asi pol milimetra nad poslednou čiarkou rezervy, ale na pumpu som prišiel úplne v pohode, bez problému. Ešte že sa ti to nestalo pri predbiehaní, to by nemuselo dopadnúť dobre. Citovat
Pawouk Vloženo 15. Červen 2016 Vloženo 15. Červen 2016 Začínáte se odklánět od tématu - tady je to motorová sekce. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.