Leden 22, 201312 r Jj, však říkám, že do nouzáku nepadá a že bylo čištěný v turbosportu a zatím spokojenost. Spíš mám podezření, jestli není problém u té podtlakové regualce, muže to být zarezlý, či co, proto mě zajímal zhruba ten zdvih. prostě se mi nezdá, že by to šlo nějako moc lehce
Leden 22, 201312 r Při čištění turba se mění i podtlaková baňka. Teda, ten kdo do toho nechce vrtat dvakrát, tak vymění i baňku, páč ta v té době ikdyž vypadá ještě OK, OK už není a dříve nebo později se odporoučí taky.
Leden 22, 201312 r JJ, ptal jsem se tenkrát na ní a říkali mi, že není potřeba ji zatím měnit, ale asi ji teď nechám při dalším servisu vyměnit.
Březen 27, 201312 r Panove mam stejny problem,pri zatezi vypne turbo.Ale rekl bych ze to dela nejvic za studena.Je to take na vycisteni turba? Moc diky
Březen 29, 201312 r Též zdravím,už si nevím rady s nouzákem,zeptám se tedy zde.Jedná se o 81kW,rok 1998. 1) Výměny komplet všechny hadičky mezi podtlakovými ventilky až k turbíně za staré(steřelé) 2)Vyměněny i podtlakové ventilky 3)Vyměněna na zkoušku 2x váha vzduchu(jedna použitá,jedna funglovka)Auto však stále vykazuje nejlepší vlastnosti na onu starou,původní. 4)Vyčištěno turbo i regulace. 5)Vyčištěn snímač tlaku plnicího vzduchu v sání. Vše provedeno mechanikem servisu Škoda,který už si taky neví rady.Auto nad 3500 padá pravidelně do nouzového režimu.Ale pozor!Tento problém se děje v zimě při teplotách pod cca 5st. Celsia.V létě tento problém prakticky nenastává,max. cca 1x za 2-3 měsíce.Při měření hodnot tlaku plnicího vzduchu napíchnutím řídící jednotky při jízdě v zátěži počítač ukazuje mnohonásobně vyšší hodnoty než by měly být.Ovšem proč? Nějaké nápady?
Duben 2, 201312 r Čaute chlapi , cez leto mi začalo vypínať turbo cca pri 3000 ot/min (oct 2002 66kw ) tak som niako nerieši ešte prejde zima a dám to spraviť , cez zimu som vyčistil a zaslepil EGR , a cca pred mesiacom som na tu Dupol a auto ide ako divé 3000 - 4500 ot/min a turbo ani nepipne tahá to dobre , v čom mohol biť problém , nechce sa mi veriť že to bolo v tom EGR-ku
Duben 2, 201312 r zanesena regulacia turba preto ta vypina lebo mas vysoky plniaci tlak ktori nedokaze zregulovat
Duben 8, 201312 r O1 Combi, 2002, 81 kW...loni v březnu vyčištěno turbo vstřikováním "čistící emulze" do sání - 1 měsíc OK. Znovu padání do nouzáku, zrepasováno turbo v TurboCaru ve Velké Bíteši i s novou baňkou...tři čtvrtě roku klid...nouzák...výměna jedné "unavené" podtlakové hadice, měsíc klid...nouzák...výměna dalších hadic, nouzáky, nouzáky, nouzáky!!! Předtím do nouzáku vždy při zátěži, nyní jak po startu (z domu mám mírný, táhlý kopec, při konstantních otáčkách těsně před horizontem nouzák) tak i při plynulé jízdě (150 km jedu bez nouzáku, dojíždím kamion pusím nohu z plynu, chci předjet a nouzák!!!)...restart a po 1 km znova co vyzkoušet dál... kámošovi taky začalo taky turbo stávkovat, zjistil, že má špatnej kontakt na baterce, oprava a prej dobrý. Nedokážu tak nějak přijít na to, že by baterka měla vliv na činnost turba (ventilů) při natočeným motoru, ale....je možná vina i v tomto nebo to je jen shoda náhod?
Duben 24, 201312 r Indi je turbo bůh, neboť táta, který je podnikatel a jezdí furt, Octa I combi 1.9 TDi (66 kW), r.v. 2003, před pár lety při 230 000 km mu to spadlo do nouzáku, byl mj. i prasklá podtlaková nádobka turba, ta se vyměnila, ale bylo stále zatuhlé turbo, dle servisu Škoda bylo nutné vyčištění. Po domluvě s Indim jsem tam tátu poslal k němu. Turbo bylo stále původní z výroby, Indi ho dal kouzelným abraka-dabra do kupy a dodnes jezdí stále skvěle a svižně bez závady a nouzáku. Octa má teď přes 501 000 km a stále původní turbo a stále celou dobu stejná spotřeba 4,9-5,2 l/100 km a to jezdí naloženej a svižným tempem Pokud se nechcete trápit, ušetříte si čas i peníze a trápení a dejte to kouzelníkovi Indimu a máte pak svatej pokoj Good Luck
Duben 26, 201312 r zdarec tak se taky přidám mám rok 01..motor asv po čipu..už jsem to tak koupil....v zimě jsem jezdil krátký trasy spíš město a občas dálnice a kolem 3000ot mi občas vyplo turbo pak to zas nějakej měsíc nedělalo.. tak jsem to neřešil ale ted to začlo dělat znova ...kouknul jsem na hadice a chybí mi podtlak ze sání do N75 a z EGR do N239....podle schématu co sem tady našel ....pak jsem zkusil zahejbat s regulací..a v tý baňce strašně vrže a vubec divný zvuky z toho jdou a tak nějak to už vubec netáhne jako kdyby bylo turbo OFF
Duben 26, 201312 r To tam ty hadičky vůbec nemáš? Jak to mohlo jezdit? V baňce nesmí nic vrzat a chrastit, jinak je KO. Když je turbo OFF, tak to auto, teda motor, jede jak 105-ka, možná ještě hůř
Duben 26, 201312 r no měl jsem auto u nějakýho mechanika kvuli podezření na prasklou hlavu tak se dělalo těsnění pod hlavou..jelo to normálně ale pak to začlo blbnout...a ty hadice tam nejsou jak je ta baňka u egr tak je ten štekr kam se dává hadička ulomenej...a filtr box mi přijde z jiný oktávky protože ani neni kám tu hadici do sání dát ...a jede to jak trošku otevřená 105 ..najeto mám dle tacho 165.... vidím to že garáž dávat dohromady
Duben 26, 201312 r Na garáž se vykašli-motor si dej dohromady-chudáček malej-budeš muset trochu investovat,jestli chceš mít octu a ne105.
Duben 26, 201312 r jako s tou garáží jsem to myslel že se dá motor dohromady ... udělají se komplet podtlaky regulace vyčistí sání a další co bude třeba, než to šlo do servisu tak to bylo ok. co si sám neuděláš to nemáš noo
Duben 26, 201312 r Tak,tak,na servis se vyprdni,tady na vláknech je rozborka-zborka pomalu celého auta.Taky to řeším svépomocí(a to nemám garáž)a když nevím tak se zeptám pokud to tady není. Nebo si najdi seriozního mechoše,ale jak říkáš -co si člověk neudělá sám.... Upraveno Duben 26, 201312 r od milan1971
Duben 26, 201312 r no dělat is to budu sám jen si dokoupím golu at mám komplet mě nepřekvapí něco ... máš pravdu je tu toho mraky ..nejdřív sem si pročetl vlákno a hned sem se běžel podívat co tomu je ...a zjistil sem že někdo to prostě zbastlil...tak snad se podaří ....
Duben 26, 201312 r Ať se podáří,pak dej vědět jestli to bylo jen těma podtlakama,ale asi jo,když ti v baňce na turbu něco chrastí.
Duben 26, 201312 r Určitě dám vědět...když v tom budu tak rovnou vyndám sání a EGR a vyčistím to...snad pak pošlape..
Květen 6, 201312 r Zdravím chlapi, tak se zdá, že mám také turbo v háji, ze začátku nad 3000 ot nouzový režim, potom byl tak dva měsíce klid a dnes nesepne vůbec. Pomůže jen náhodný restart zapalováním a i to vydrží jak se mu chce. Někdy stačí zase naopak vytočit tak nad 3200 ot, chytne se ale jen do vypnutí motoru. Tak se chci zeptat, než abych se někde nechal lakovat, na kolik tak přijde vyčištění turba plus reg. ventil, popř. komplet repas nebo nejhůře nové turbo. Popř. někoho, kdo tomu rozumí z okolí Třebíče. Octavián ( 81 kW, r.v.1999) má již přes 300 tis a chtěl bych s ním ještě tak rok vydržet a nechce se mi do něj již moc investovat. Díky
Srpen 10, 201312 r To máš různý, ceny si každej stanovuje jinak. A Tvoje závada má taky několik řešení. Takže ta cena se od toho taky odvíjí. Tohle je ale hovno. Taky mi to padá do nouzovýho režimu, ale co je ještě vtipnější, na VAGu mi to neukáže nic, prostě 0 chyb )) taky je v tom šotek...neporadí někdo ? Upraveno Srpen 10, 201312 r od Wojnar Bez narážek, prosím!
Listopad 7, 201311 r zdravim resim jednu vec drive mi padalo auto do nouzaku byla zatuhla regulace u turba ta je rozhejbana beha krasne volne po cele dylce je vymenen i ventil N75 a vaha vzduchu a muj problem je ted ten ze kolem trech tisic ot. to houpne jako by vynechalo turbo a hned zas zabere nesetkla se s tim uz nekdo? je to 66kw ALH a vag zadnou chybu nepise predem dekuji
Listopad 19, 201311 r Zdarec, lidi mám tu taky tento problém s turbem, mám O1, r.v 98, motor 1.9 TDI 81kW, když jsem to měl v základu tak se mi to stalo jednou (už sem nastartoval bez turba, opětovné nastartování to spravilo) potom už se to nevrátilo a ted když sem to nechal nachipovat (105kW), tak se mi to objevilo a turbo vypne většinou až dám za 4 plnej knedlík cca 3200 ot/min (ostatní kvalty vytáčím cca do 3000 ot/min). Po napojenmí na VAG mi to napsalo:(17958 plnící tlak regulační odchylka). Jako příčinu mi to napsalo zkrat na kostru, přerušené vedení mezi ventilem N75 a řj motoru. Tlak turba je hodně přes hranici (cca 2200) a mě to tlačí až pomalu k 2500mbar. Na grafu bylo zřejmé, že to hodně přesahuje, jednotka se to snažila regulovat, ale turbo to vždy hodně přestřelilo... Upraveno Listopad 24, 201311 r od Jany123
Listopad 24, 201311 r Potřebuju s tím problémem poradit, chtěl bych začít výměnou ventilu N75,ale nevím zda by to pomohlo.
Leden 5, 201411 r Zdravím , mám takový dotaz . Nejsem jsi jist jestli je to závada na turbu ale asi ano . Asi před dvěma dny jsem si všiml že auto nějak divně táhne , ale až dnes jsem jel po dálnici a jeho chování mne zarazilo. Jelo jak kdyby nebylo turbu vůbec v chodu . Sotva jsem to dostal do 130 na plný plyn , do kopce to prostě netáhlo . Zkoušel jsem tedy vypnout a zapnout motor a nic se nezměnilo Během neutrálu se motor chová uplně normálně . Nějaké zatuhnutí mi přijde jako nesmysl protože jezdím pravidelně dálky a turbo proháním . Jediné co nevím jestli stím nemá souvislost je že před týdnem mi prasklo potrubí pro přívod oleje k turbu , bylo vyměněno ale za tlakovou hadici . Díky
Únor 5, 201411 r Zdravím, řeším problém ohledně nízkého výkonu motoru. Před půl rokem auto padalo do nouzového režimu,tak jsem auto dal do servisu a přišli na zatuhlé lopatky na turbu. Turbo se tedy vyčistilo a auto už nepadalo do nouzového režimu ("nouzáku"). Ale furt auto nemá plný výkon. Při sešlápnutí plynu naplno,auto netáhne tak jak má (je tam určitá odezva než auto zabere (začne táhnout-zhruba 2300 ot.).Začal jsem s tím,že jsem vyměnil všechny podtlakové hadičky= žádný vliv,pořád stejný problém.Vyměnil jsem tedy ventil N75 a zpětný ventil podtlakové pro zpětné vedení plynů= také žádný vliv. Mám ješte objednanou podtlakovou regulaci k turbu (plechová banka)-tak snad to bude můj problém. Přidávám log a prosím jestli by se někdo mohl podívat a navrhnout další možná řešení problému.Ještě jsem četl,že by to mola být váha vzduchu nebo také něco s turbem,ale měnit všechny díly a vyhazovat peníze zbytěčně se mi nechce. Log: v priloze (zabaleno do zipu). Jedná se o Octavii I 1,9 TDI ,81kw,ASV,rv. 2001. PS: Omlouvám se, že zakládám nové téma (vím že těchto témat je celkem dost ),ale vždy se můj problém přešel a nikdo nereagoval. Ohledně toho výkonu, před rokem při koupi auto jelo mnohem líp(bez problému),tudíž nyní problém někde je.Děkuji log 81kw.zip Upraveno Únor 5, 201411 r od hejkos
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.