Publikováno Květen 22, 201510 r Kolik vám ukazuje teploměr oleje? Já mám při klidné jízdě po okresce 91-94. stupňů. Při jízdě po dálnici jsem se dostal až na 104 stupňů. Má to někdo jinak?
Květen 22, 201510 r Pepav: Mas to uplne v poriadku. Na Leone mimo mesta pri konstantnej jazde cca 91-93, pokial nejake predbiehanie alebo trochu vyssie otacky tak 94-98 a dialnica od 98-108 zalezi od tempa tj. 110-150km/h
Květen 23, 201510 r Ja mivam mimo dalnice prumerne 88, na dalnici kolem 94 a jedinkrat se mne podarilo dostat nad 100 a to jsem tomu musel v lete hodne slapat.
Květen 23, 201510 r vormene, ty máš EA211? Nemáš... Nezaměňujte pořád ty motory, sice mají stejný název, ale stejné nejsou.
Říjen 20, 20159 r Ta teplota oleje se mi zda taky docela vysoká. Při delší trase nad 40 km to běžně ukazuje 98-102°C. Ten LL olej z výroby (5w30?) je docela řídký, tak se mi to moc nezdá že mu to nevadí? Může na to mít vliv že je motor zespodu zakrytován? U F3C je to stejné, nebo tam díky absenci přídavných krytu motoru je lepší chlazení oleje?? A ještě by mě zajímalo jestli by pomohl přechod na pevný interval výměny oleje a hustší olej 5w40?
Leden 2, 20169 r Ahoj, nevím jestli se to už někde řešilo ale kolik by měla být teplota kdy už se dá motor zatížit na 100% ? Mam 1.2 tsi 66 kw a voda se zahřeje rychle ale teplota oleje leze pomalu ...
Leden 2, 20169 r Stačí se podívat do manuálu... Teplota olejePokud je teplota motorového oleje v rozmezí 80-110 °C, je motor zahřátý na provozní teplotu.Pokud je teplota oleje nižší než 80 °C, resp. vyšší než 110 °C, vyhněte se jízdě s vysokými otáčkami, na plný plyn a silnému zatížení motoru.Pokud je teplota oleje nižší než 50 °C nebo pokud je v systému kontroly teploty oleje závada, zobrazí se místo údaje o teplotě oleje symboly - - -
Červenec 12, 20169 r Taktiež sa mi drží teplota oleja okolo 95 pri jazde po okreskach a 98-102 po diaľnici a to je jedno ci idem 100 alebo 135kmh, vždy ten olej hreje okolo 100°C. Pokiaľ sa to nebude pohybovať v číslach 110+ tak to asi riešiť nebudem
Srpen 29, 20169 r V 2. 1. 2016 at 21:58, kkaktus_Baxton napsal: Ahoj, nevím jestli se to už někde řešilo ale kolik by měla být teplota kdy už se dá motor zatížit na 100% ? Mam 1.2 tsi 66 kw a voda se zahřeje rychle ale teplota oleje leze pomalu ... teplota vody sa stale hreje rychlejsie podla novych noriem EURO6 fabia 1.2tsi ma zvody poriamo v hlave aby sa motor rychlejsie zohral na prevadzkovu teplotu a spotreba by sa mala znizit o 1l na 100km ako pri 8v starej 1.2tsicku ktory by som nechcel nikdy ....16v uz je ina kvalitka kedze vsetke muchy vychytali od predosilich motorov a urobili to tak ako mali nooo...takze teplota oleja narasta pomalsie ....ked je teplota vody na 90C tak olej sa drzi este niekde pri 50-60C a to este nieje niejako extra zohraty ..ten by mal byt az 70C+ kde uz auto moze sa vytacat do vyssich otaciek
Srpen 29, 20169 r Když je motor v zátěži tak se olej nestačí tak rychle dochlazovat a teplota vylítne na 105°C. Stačí ubrat plyn a teplota oleje se během chvíle sníží zpátky na 99 -101°C. Jen by mě zajímalo jestli by šlo pořešit softwarově aby se lépe chladil, protože výměník voda-olej nestíhá olej při větší zátěži dochlazovat. Už kvůli větší tepelné zátěži ojeje jsem přešel na olej 5w-40. Pro TSI je možná za studena řidší LL olej 5W-30 lepší ale po ohřátí na výše uvedené hodnoty...Řekl bych že pro tohle TSI ea211 je letní třída 40 minimum. Ale je to samozřejmě můj názor.
Srpen 30, 20169 r v ECU pre lepsie chladenie nijako nenastavis ked je to mechanicke olej-voda ..ak je tam cerpadlo tiez nemoze ist na vyssie obratky nvm ako to je u TSIckach ...kedze ho este sam nemam zatial ...no kupim si ale zatial zbieram informacie ..no ale k veci ..ved vyrobcovia museli vediet co robia ked teplota ide tak hore pri takomto tempe ked pisete ze nad 100C ..ja pri inych autach s turbom som mal nieco cez 100 max 110C ..no ak sa niekomu nepaci staci dokupit olejovi chladic a vec je vyriesena hned bude lepsie chladit ..no pri chipnuti motora myslim ze bude teplota bude vyssia alebo nehovorim otom ked budu este vecsiu upravy ako sanie a sportovy vyfuk ...tam poleti pekne hore teplota oleja a tak isto bude horsie mazat turbo piestne kruzky atd to uz nebude najlepsie...ten kto chce vyuzivat pri vyssom tempe alebo mu pekne davat ja by som tam dal olej chladic pri urpavenom motore ...pri serii myslim ze netreba ...tak isto aj s urpavami motora pri normalnejsej jazde nebude treba ..pisem iba to co si myslim a co z casti viem keby som mal osobne fabiu by som vedel poradit lepsie a viac ale zatial pisem o inych autach s vyssim objemom vykonom
Srpen 30, 20169 r Ja myslím že dokud tu Fabii nemáš tak by jsi měl přestat všude popisovat to co si ty osobně myslíš, protože plácáš páté přes deváté, všechno motáš dohromady, v každém tématu co odpovídáš jsou to pohádky stále to stejné dokola... Navíc ja třeba mám slovenštinu rád ale při čtení tvých příspěvků mi jde mráz po zádech. Zatím jsi tady nenapsal jediný příspěvek, který by jiným uživatelům byl přínosný. Pokud máš otázky, ptej se, ale pokud si všechno pouze myslíš, počkej až ti Fabuli vyrobí, udělej si tam všechny ty nesmyslný úpravy a pak poučuj ostatní jak všechno funguje. Omlouvám se za OT a jinak nic ve zlém
Srpen 31, 20169 r smutne :/ ...v dnesnej dobre rady nad zlato myslim ze su uplne zbytocne ...ano nemam ale coskoro bude preto co viem pomozem ale ako som pisal zbytocne ked mate svoju hlavu a preto ze nemam uz som dostal distanc ....chcel som len dobre a pomoct kedze sa vtom vyznam ale dobre necham vas vtom a vobec nechapem co je zle na mojej slovencine taka ista ako kazda ina ale fajn budem len tichi posluchac a citat vase {mudre} reci ..nic v zlom Upraveno Srpen 31, 20169 r od FabikaRS
Srpen 31, 20169 r před 2 hodinami, FabikaRS napsal: ... a vobec nechapem co je zle na mojej slovencine taka ista ako kazda ina ..... Nie je. Slovenčine dávaš riadne zabrať.
Srpen 31, 20169 r To snad ani slovenština není, gramatické chyby, faktické chyby, neexistující interpunkce. Na Slovensku se teď učí, že se věty oddělují třemi tečkami? No nic. Předchozí nesmyslný příspěvek mimo téma jsem smazal. Za další již bude odměna.
Leden 8, 20178 r ja bych rekl, ze zalezi i na tom, jak clovek jede, pokud to nechava ve vyssich otackach, nebo jede jak v lete
Leden 8, 20178 r Tak to bych řekl, že asi ok. Já se teď v těch cca -10°C pohybuju s olejem někde mezi 85°C a 92°C, ale když to jde tak si rád trochu zablbnu a na ten plyn šlápnu :-). Ovšem potom chvilka klidný jízdy a ta teplota oleje padá dolů, holt chladič oleje asi nemá termostat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.