Přejít na obsah

Čím vás nová Fabia naštvala?


Pepav

Doporučené příspěvky

Tak to je zajímavé. Dovírání oken přes DO myslím měla už F1, pak u F2 šetřili a okna šlo ovládat jen klíčem v zámku a mám za to, že od faceliftu bylo možné je zase ovládat přes DO...U F3 je nelze ovládat ani tím klíčem v zámku? (dlouze podržet v odemykací/zamykací poloze).

 

Tvrdé palubky je taky škoda a ne že ne (tak dlouho Škoda v interiéru proti konkurenci vynikala...), ale zase nemohu říct, že by vypadala vyloženě lacině...Mimochodem, jak se drží všechny ty lesklé plasty? Myslím, že předváděčka už kolem rádia měla nějaký ten škrábanec.

Editováno: , autor: Twisted
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je zajímavé. Dovírání oken přes DO myslím měla už F1, pak u F2 šetřili a okna šlo ovládat jen klíčem v zámku a mám za to, že od faceliftu bylo možné je zase ovládat přes DO...U F3 je nelze ovládat ani tím klíčem v zámku? (dlouze podržet v odemykací/zamykací poloze).

 

Tvrdé palubky je taky škoda a ne že ne (tak dlouho Škoda v interiéru proti konkurenci vynikala...), ale zase nemohu říct, že by vypadala vyloženě lacině...Mimochodem, jak se drží všechny ty lesklé plasty? Myslím, že předváděčka už kolem rádia měla nějaký ten škrábanec.

Na zavření klíčem v zámku zapomeň - klíčem odemkneš/zamkneš pouze v případě, že nefunguje dálkové ovládaní a musíš "vyloupnout" krytku v klice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už to řešil, protože mě to neskutečně štve. Určité řešení by bylo na www.levnealarmy.cz, kde jsem řešil tuto dojezdovou jednotku a k ní na doporučení - viz diskuze -  tento Can bus modul. Šlo by pouze o dovření všech oken při zamčení. Zaráží mě, že škodovka tohle neudělá, když to teoreticky lze dodělat za cca 2000,- Kč. Jediný důvod proč zatím váhám je případná ztráta zaruky.  

post-58093-0-27015300-1449150047_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ztráty záruky bych se nebál, to by do auta nemohl mimo autor.servis ani rádio. Mě odešla přístrojovka u auta které bylo v záruce ale těsně po montáži alarmu tak jsem měl podezření že tam asi autorizovaný prodejce při montáži něco sprasil.

Když jsem šel za cca. týden na reklamaci k jinému prodejci (servisu) že mě blbne elektrika tak druhý autor.servis vůbec neřešil že tam mám namontovaný alarm a ani se mě neptal kde jsem ho montoval aby to popřípadě na to svedl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nemuseli se toho všimnout, pochybuji že o tom vedou záznamy někde do PC. Bylo to tedy už v roce 2000, dnes už to může být jinak

Online záznamy v autorizácích do záznamovýho systému fabriky jsou vedený daleko víc než dřív, protože poslední cca 2 roky už vede "elektronická serviska" nad klasickou papírovou - záznamy z fabrickýho systému jsou braný jako výchozí a soudně průkazný, zatímco papírová serviska s ohledem na svou snadnou zfalšovatelnost už naopak skoro žádnej význam nemá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovřít okna podržením zamykací tlačítka uměla už fabia I !!!

 

Ne tak úplně, na jedničkových Fabiích se to dalo rozchodit až po celkem komplikovaném přeprogramováním dveřních jednotek. A šlo to udělat jen do faceliftu. Navíc i u těch starých Fabiích to fungovalo pěkně blbě - člověk musel stát blízko u auta, takže žádné zavírání oken z baráku při dešti jako u Octavie se nekonalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne tak úplně, na jedničkových Fabiích se to dalo rozchodit až po celkem komplikovaném přeprogramováním dveřních jednotek. A šlo to udělat jen do faceliftu. Navíc i u těch starých Fabiích to fungovalo pěkně blbě - člověk musel stát blízko u auta, takže žádné zavírání oken z baráku při dešti jako u Octavie se nekonalo.

Aha.... tak možná z mé strany mylná informace, ale vlastníme v rodině kromě nové fabie III ještě krátkou fabii I (rok 2001) a tam to šlape naprosto v pohodě - elektrická okna jsou pouze přední a při zamčení se automaticky zavřou obě dvě, pokud jsou otevřené. Nemusím držet ovladač, pouze zamknu a funguje to na jakoukoliv vzdálenost, na kterou má dosah ovladač. Nejspíše je to tedy něco dodělávaného, ale za mě přesně to, co mi chybí u fabie III.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha.... tak možná z mé strany mylná informace, ale vlastníme v rodině kromě nové fabie III ještě krátkou fabii I (rok 2001) a tam to šlape naprosto v pohodě - elektrická okna jsou pouze přední a při zamčení se automaticky zavřou obě dvě, pokud jsou otevřené. Nemusím držet ovladač, pouze zamknu a funguje to na jakoukoliv vzdálenost, na kterou má dosah ovladač. Nejspíše je to tedy něco dodělávaného, ale za mě přesně to, co mi chybí u fabie III.

Tak to je určitě dodělávka. A takováto funkce mi nepřijde ani užitečná, občas ty okna nechávám pootevřený schválně. Naopak super je pokud je auto umí samo zavžít, když začne pršet

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je otázka, jak kdo to použije. Žiju ve městě a pootevřené okna si nemůžu dovolit. Ale nápad se zavíráním při dešti není vůbec špatný .... když už lze mít dešťový senzor. Myslím si, že by to vůbec neměl být problém a možná by tím škodovka udělala větší díru do světa než s TwinDoorem u superbu. Tím se ale zase vracíme na začátek - chybí domakat ovládání oken. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já Rain-light assist neobjednával, nepovažoval jsem to za ty peníze důležité - páčku stěrače umím přepnou snadno a zadarmo.  :kol-48: . To jsem ale netušil, že za deště umí zavřít okna. V manuálu jsem se o tom nikde nedočetl (možná jsem špatně hledal). To už je jiný kafe, stálo by to určitě za to. A zase mi vrtá hlavou, že když nezavřu okna při příjezdu ještě dřív než vypnu zapalování, musím ho znovu zapnout - to znamená, že ovládání oken s vypnutým zapalováním je bez proudu. Jak teda může fungovat dešťový senzor a zavřít okna, když auto stojí s vypnutým zapalováním, s otevřenými okny a začne pršet? (fakt to funguje i v takovém případě?)  "systém zavírání oken" mě u nové fabky nepřestává překvapovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno mě zklamalo provedení interieru. Ty tvrdý plasty nic moc, design zajímavý, ale ta centrální lišta s vagonem stejný plochy nic moc.

Boční výpně jsou tak silné jak blázen oproti FI nechápu proč, co tam pod nima je. Motorky neumí ani automatický dojezd.

Mám na FI najeto 255 000, je mockrát rozebraná doděláváním a nic extra v ní nehrká.

 

Dešťák je moc prima dodělal jsem si ho do FI a jsem s tím spokojený, chápu že pro někoho jiného to může být zbytečnost.

Sklápění zrcátek je prima a přijde mi praktické, ale mít vnitřní zrcátko stmívací a nemít vnější mi přijde jako podivnost.

V praktičnosti by bodlo i hlídání mrtvého úhlu v zrcátku.

 

Jen nechápu proč jsou třeba přední sedačky odsazený více do středu a proč nejde lehce vyndat zadní sedák.

Výběr motorů mi taky přijde divný, ale normy jsou normy i když jsou naprosto zcestné.

 

Jen bych Všem připomenul že třeba mé auto, tedy Fábia I combi v metalíze s motorem 1,4MPI 50kW, 2 elektrická okna, bez klima, bez elektrických zrcátek (stav je dnes zcela jiný) a jiných věcí s obyčejný rádiem na kazetu se v roce 2002 prodala za 405 000 Kč, já ji tedy koupil ojetou po cca 3 letech za 165 000 Kč. Ale dnes za to máte luxusní výbavu.

Jen je otázka jaké je dnes provedení a kvalita koncového výrobku.

 

Přeji všem ať jste spokojeni a najede s FIII mnoho spokojených kilometrů.

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...