Přejít na obsah

Ztráta výkonu - turbo


Vesel

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové měl bych dotaz. Řeším problém se ztrátou výkonu při plné záteži. Padá mi zo do nouzáku. Už sem pročetl snad veškerá zahraniční fóra kde se tento problém řešil. Vypadává mi chyba P0234 (turbo se přetlačí upustí tlak a spadne do nouzáku). Na ross-tech je rada zkontrolovat hadice, ventil n75 atd. Na zahr fórech absolutně vylučují n75 ale ne všude. Nemáte nějakou podobnou zkušenost či radu? Budu strašne zavázán za každou radu. Nechci měnit bezhlavě díly.

Můj osobní favorit bude buď tyčka od WG nebo actuator prdlá membrána

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ptas se na vec ktera je bezna lehni si pod auto a zkontoluj ventil turba vyndej ho ven pokud budeš mit starou verzi vymen za novejsi s plastovou membranou,pokud nechces byt za vymenovace jednoducha vec zajet si za nekym kdo opravdu umi s diag a pak vis po cem mas jit

Editováno: , autor: chipmann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tys ale měnil asi n249, ten ale způsobí nedostatek tlaku, když je vadná membrána, pokud se nepletu. Krom toho, plastový je sice odolnější, ale propouští.

N75 a hadice, přídpadně prasklá membrána actuatoru, zaseklé táhlo actuatoru, to vše je na jednom místě a lehce zkontrolovatelné. Tím by mohl vzniknout přetlak a pak se při překročení tlaku zavře pro ochranu škrtící klapka. To jde vše nalogovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravim chtel bych se zeptat jak ma auto táhnout v základu kdyz sem ho koupil tak zahájí od tech 1800otáček a ve cca 4000 -5000 to jako by táhlo vice nvm přesně nekoukal sem ale ted uz semi to moc nestává nebo jako by tan ten návrh byl ale pak uz nic chyby zadne nehlásí muze byt uz turbo na konci najeto 220000 tisic.dekuji za rady 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 roky později...
On 12/12/2015 at 8:37 AM, chipmann said:

zajet si za nekym kdo opravdu umi s diag a pak vis po cem mas jit

 

Dobry den, Superb II 2009 1.8 TSI 

 

000564 - Boost Pressure Regulation 
               P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
                    RPM: 3015 /min
                    Load: 83.1 %
                    Speed: 52.0 km/h
                    Temperature: 77.0�C
                    Temperature: 36.0�C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 13.716 V
 

 

 

Je tu, prosim, niekto zo zapadneho slovenska alebo mi date kontakt, kto sa tomu rozumie a vycita mi to z auta, co presne s tym je?

Turbo bolo repasovane pred 5 rokmi.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...