Lukas234 Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Zdravím, mám 2,0 TDI 2 dny, předtím 1,6 TDI. Ale tento motor má u mě zvláštní vlastnost, že při 100 km / h na 6. rychlostní stupeň jdou do interiéru zvláštní ,,hučivé" zvuky, jako když naříkalo u starších aut ložisko, ale dělá to jen při určitých otáčkách kolem této rychlosti, což mě vede k tomu, že to ložisko není, ale spíš nějaká "mezní" frekvence vozu. Dělá to někomu také? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Ahoj, já jsem si teda ničeho takového nevšiml, mám teda s 2.0 TDI zatím najeto za 2 měsíce 7.000. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2015 Já si také nevšiml, možná gumy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czmiro Vloženo 30. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2015 Mam najeto 55.000 a taky jsem si toho nevsiml. Mozna ze to fakt budou gumy jak pise Clint... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda 111 Vloženo 30. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2015 17 000km a taky nic. Ale 6ku řadím až při 110km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackmetal Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 U mě cca ve 25000 km občasné hučení a podivné vibrace - byl to rozsypaný homo kloub. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 takže ti měnili celou poloosu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackmetal Vloženo 22. Duben 2016 Sdílet Vloženo 22. Duben 2016 Nevím jestli jde jen ten samotný kloub nebo se musí vyměnit celá poloosa (mluvili o kloubu), moc sem to neřešil protože to byla záruční oprava. Pozitivní na tom bylo, že udělali tím pádem i geometrii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Duben 2016 Sdílet Vloženo 24. Duben 2016 tú geometriu urobiť museli,lebo inak by danému servisu importér nepreplatil náklady ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jasson Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 Ahoj, mám najeto 27000 a od rychlosti 90 Km/h. a otáčkách 1500 - 1750 pociťuji také podivné vibrace od motoru, nejvíce je to cítit při 6 rychl. st. Kola jsem vyvažoval už dvakrát a vše v pořádku. Dnes jsem vyzvedl vozidlo ze servisu a samozřejmě se závada neprojevila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neonik Vloženo 1. Duben 2017 Sdílet Vloženo 1. Duben 2017 (editace) Zdarec, mám stejnej problém. Jak jste to tedy vyřešili?? edit: tak PP lozisko v kole :-) Editováno: 7. Srpen 2017, autor: Neonik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p1992 Vloženo 3. Září 2020 Sdílet Vloženo 3. Září 2020 (editace) Zdravím, mám se svojí oktou 2 facelift 2.0 TDi 103kW podobný problém... ve 100-120km/h začne vibrovat volant a od předku se ozývá zvuk jako vyfouknuté gumy. Vyměněny kola i gumy a dělá to stejně - gumy nahuštěné na doporučený tlak, ložiska jsem vyloučil (měl jsem s nimi problem na předchozí oktávce, takže vím, jak to zní), žádná změna ani po geometrii a vyvážení kol i přehození předku a zadku. Pokud přidám nad 120 km/h, tak vibrace jsou menší, ale pořád tam jsou. Máte někdo tip, co by to mohlo být? Napadá mě jedině uvolněný kryt motoru, víc nic. Editováno: 3. Září 2020, autor: p1992 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.