Publikováno Leden 23, 20169 r Napíšu to sem, ať nezakládám nové téma. Nemáte někdo dílenskou příručku nebo tak něco k motoru 1.2TSI 81kw? Rád bych se o něm dozvěděl co nejvíce detailů, ale za boha to nemužu nikde najít.
Leden 23, 20169 r Tady najdeš dílenskou příručku, kde je i tento motor. Motory EA211.pdf PS: A nové jsem založil a příspěvek přesunul.
Leden 23, 20169 r Autor Neexistuje ještě nějaké povídání? PDFka jsou plná obrázků, ale chybí mi k tomu vysvětlení. Třeba chladící okruhy, malý, velký, nízkoteplotní. Ale kdy je který aktivní, k čemu a jak slouží atp.. Našel jsem povídání jen k starším motorům, a často ještě ve více verzích Kdyby někdo měl oficiální k těm novým motorům, podělte se prosim, díky
Leden 23, 20169 r Mám jedině v němčině. Stejné škodovácké SSP 101 Zážehové motory řady EA211 je nedostupné. SSP 511 Die neue Ottomotoren-Baureihe EA211.pdf
Leden 23, 20169 r Autor To je škoda hergot.. Být to v češtině nebo alespoň v angličtině tak by to byla fantazie... Německy neumim bohužel ani slovo
Březen 29, 20169 r Ahoj, len tak otazocka, velmi rychlo som prebehol tie pdf. v nemeckom sa pise len o motoroch 1,2 TSI 63kW, je uz nieco na svete aj pre 66kW? kedze je tam ine chladenie turba a konstalacia vyfokoveho potrubia? vdaka.
Březen 29, 20169 r Pokud vím, tak od škodovky není. Jestli VW vydalo nějaký inovovaný SSP nevím, ale dost pochybuji.
Červen 23, 20169 r Mam ted nahradu 1.2 81kw Toledo 2016 a musim rict ze ten motor se dynamikou a lehkosti vytacet poved. Tichy, pruzny, rekl bych lepsi jak moje 1.4 90kw.
Listopad 12, 20168 r Mám takový dotaz, možná to sem nepatří ale zkusím to. Mám v Rapidu 1,2 Tsi 66 kW a chtěl jsem se zeptat, jak jsou u tohohle motoru řešené rozvody? Řemen nebo řetěz ?
Prosinec 11, 20168 r EA211 je TSI novější 81kW, EA111 je starší 77kW EA211-dokumentace.pdf ZZ-EA111.pdf
Prosinec 11, 20168 r Ty konstrukční řady nelze rozdělovat jen podle výkonu, protože EA211 1.2 TSI (například v OIII) měl také výkon 63 a 77 kW - tedy stejně, jako předchozí konstrukční řada EA111...
Leden 10, 20178 r zarazilo mě tohle upozornění: Pozor! Klikový hřídel nesmí být demontován z bloku motoru. Již povolení šroubů vík hlavních ložisek klikového hřídele vede k deformaci uložení ložisek v bloku motoru. Aktuální informace naleznete v servisní literatuře.
Leden 10, 20178 r To není nic nového - tento pokyn dávno platí, kromě 1.2 TSI EA111 a EA211, i pro všechny 1.2 HTP a motory 1.4 16V.
Leden 17, 20178 r Zdravím chlapi. Chtěl jsem se zeptat jestli máte stejnou zkušenost. Při výběru služebního Rapidu jsem absolvoval zkušební jízdu s oběmi verzemi 1.2 TSI, tedy 66kw a 81kw. Nabyl jsem dojmu, že ta 81kw je znatelně tichší i při stejných otáčkách dokonce i na volnoběh. Měli jste také někdo takovou zkušenost? Abych byl přesnější, ta 81kw byla tzv. Czech Edition nebo něco takového a ta 66kw klasický Fresh... Upraveno Leden 17, 20178 r od bobanHTP
Leden 18, 20178 r Fresh má také dekl pod kapotou, ale ok, jen se ptám, pro zajímavost. Ono stačí jiný silentblok něknde a auto je jak vyměněné :-)
Únor 9, 20187 r runner - prvý polrok v podstate žiadny pokles hladiny (možno jeden, dva milimetre), ale potom v priebehu cca 4 mesiacov klesla asi o 1/4 a potom bol zasa kľud. Za rok najazdené necelých 11.000 a potom som ho vymenil. Odvtedy plus cca 2500 a nič nekleslo. Nechápem to obdobie keď bol pokles, jazda sa nejako vážnejšie nemenila. 66kW verzia, skôr kľudná jazda, ale na ceste nezavadziam 80 tkou. Dlhodobá spotreba 5,6l/100 .
Únor 9, 20187 r Já jsem teď u Leona 1,2 tsi 63 kw (řemen) dolil po 11 tisících km cca 6,5 deci. Oficiální zdroje udávají ještě větší spotřebu, hlavně jak olej zestárne. Tak jsem chtěl vědět jak je to s těmi motory 66 a 81kw. To období s větší spotřebou co udáváš je asi dané tím už starým olejem z kterého jsou aditiva pryč a olej to pak zřejmě žere jak prokopnuté. v druhé půlce životnosti oleje se udává spotřeba u mého motoru kolem 1. litru na 7 tisíc km... což je vážně dost. Ale zdá se že je to obecný trend a daň za nižší emise a spotřebu (větší vůle = menší tření). Takže v Rapidu kdo máte ještě řetězovou 1,2ku jste na tom asi nejlíp - tam se mi za 4 roky hladina oleje nehla. Je to teď jak za dob Š120. Asi by se nemělo nic stát, protože varování se mi rozsvítilo a tak jsem dolil, ale je to další věc na kterou je třeba myslet a při dlouhých trasách sebou nejlíp vozit pixlu oleje. Upraveno Únor 9, 20187 r od runner
Únor 9, 20187 r ja mam 66kw a za 8 tisic si nevzal nic (max 1mm na rysce). najeto 45tis. olej shell 5w40 Upraveno Únor 9, 20187 r od Bikes
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.