speKtis Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Napíšu to sem, ať nezakládám nové téma. Nemáte někdo dílenskou příručku nebo tak něco k motoru 1.2TSI 81kw? Rád bych se o něm dozvěděl co nejvíce detailů, ale za boha to nemužu nikde najít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Tady najdeš dílenskou příručku, kde je i tento motor. Motory EA211.pdf PS: A nové jsem založil a příspěvek přesunul. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speKtis Vloženo 23. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Neexistuje ještě nějaké povídání? PDFka jsou plná obrázků, ale chybí mi k tomu vysvětlení. Třeba chladící okruhy, malý, velký, nízkoteplotní. Ale kdy je který aktivní, k čemu a jak slouží atp.. Našel jsem povídání jen k starším motorům, a často ještě ve více verzích Kdyby někdo měl oficiální k těm novým motorům, podělte se prosim, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Mám jedině v němčině. Stejné škodovácké SSP 101 Zážehové motory řady EA211 je nedostupné. SSP 511 Die neue Ottomotoren-Baureihe EA211.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speKtis Vloženo 23. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2016 To je škoda hergot.. Být to v češtině nebo alespoň v angličtině tak by to byla fantazie... Německy neumim bohužel ani slovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 V erWinu není, jedině snad někdo ze škodovky by mohl mít přístup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hubert16 Vloženo 29. Březen 2016 Sdílet Vloženo 29. Březen 2016 Ahoj, len tak otazocka, velmi rychlo som prebehol tie pdf. v nemeckom sa pise len o motoroch 1,2 TSI 63kW, je uz nieco na svete aj pre 66kW? kedze je tam ine chladenie turba a konstalacia vyfokoveho potrubia? vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Březen 2016 Sdílet Vloženo 29. Březen 2016 Pokud vím, tak od škodovky není. Jestli VW vydalo nějaký inovovaný SSP nevím, ale dost pochybuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinhoSVK Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Ahojte prosím Vás má rapid 1.2 TSI 81 kw r.v 2015 EGR ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 23. Červen 2016 Sdílet Vloženo 23. Červen 2016 Mam ted nahradu 1.2 81kw Toledo 2016 a musim rict ze ten motor se dynamikou a lehkosti vytacet poved. Tichy, pruzny, rekl bych lepsi jak moje 1.4 90kw. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajky.kh Vloženo 12. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2016 Mám takový dotaz, možná to sem nepatří ale zkusím to. Mám v Rapidu 1,2 Tsi 66 kW a chtěl jsem se zeptat, jak jsou u tohohle motoru řešené rozvody? Řemen nebo řetěz ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
horky99 Vloženo 12. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2016 Řemen 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topaz81w Vloženo 11. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 EA211 je TSI novější 81kW, EA111 je starší 77kW EA211-dokumentace.pdf ZZ-EA111.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 Ty konstrukční řady nelze rozdělovat jen podle výkonu, protože EA211 1.2 TSI (například v OIII) měl také výkon 63 a 77 kW - tedy stejně, jako předchozí konstrukční řada EA111... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekFM Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 zarazilo mě tohle upozornění: Pozor! Klikový hřídel nesmí být demontován z bloku motoru. Již povolení šroubů vík hlavních ložisek klikového hřídele vede k deformaci uložení ložisek v bloku motoru. Aktuální informace naleznete v servisní literatuře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 To není nic nového - tento pokyn dávno platí, kromě 1.2 TSI EA111 a EA211, i pro všechny 1.2 HTP a motory 1.4 16V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 17. leden 2017 Sdílet Vloženo 17. leden 2017 (editace) Zdravím chlapi. Chtěl jsem se zeptat jestli máte stejnou zkušenost. Při výběru služebního Rapidu jsem absolvoval zkušební jízdu s oběmi verzemi 1.2 TSI, tedy 66kw a 81kw. Nabyl jsem dojmu, že ta 81kw je znatelně tichší i při stejných otáčkách dokonce i na volnoběh. Měli jste také někdo takovou zkušenost? Abych byl přesnější, ta 81kw byla tzv. Czech Edition nebo něco takového a ta 66kw klasický Fresh... Editováno: 17. leden 2017, autor: bobanHTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 17. leden 2017 Sdílet Vloženo 17. leden 2017 Tak treba mela jen na kapote zespodu odhlucneni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 Fresh má také dekl pod kapotou, ale ok, jen se ptám, pro zajímavost. Ono stačí jiný silentblok něknde a auto je jak vyměněné :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palmexman Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Mel jsem jak 81kW tak 66kw a rozdil nepozoruju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Motory 1.2 TSI EA211 ve vozech Škoda. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 Kdo máte... Jak je to u tohoto motoru se spotřebou oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TTRapid Vloženo 9. Únor 2018 Sdílet Vloženo 9. Únor 2018 runner - prvý polrok v podstate žiadny pokles hladiny (možno jeden, dva milimetre), ale potom v priebehu cca 4 mesiacov klesla asi o 1/4 a potom bol zasa kľud. Za rok najazdené necelých 11.000 a potom som ho vymenil. Odvtedy plus cca 2500 a nič nekleslo. Nechápem to obdobie keď bol pokles, jazda sa nejako vážnejšie nemenila. 66kW verzia, skôr kľudná jazda, ale na ceste nezavadziam 80 tkou. Dlhodobá spotreba 5,6l/100 . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 9. Únor 2018 Sdílet Vloženo 9. Únor 2018 (editace) Já jsem teď u Leona 1,2 tsi 63 kw (řemen) dolil po 11 tisících km cca 6,5 deci. Oficiální zdroje udávají ještě větší spotřebu, hlavně jak olej zestárne. Tak jsem chtěl vědět jak je to s těmi motory 66 a 81kw. To období s větší spotřebou co udáváš je asi dané tím už starým olejem z kterého jsou aditiva pryč a olej to pak zřejmě žere jak prokopnuté. v druhé půlce životnosti oleje se udává spotřeba u mého motoru kolem 1. litru na 7 tisíc km... což je vážně dost. Ale zdá se že je to obecný trend a daň za nižší emise a spotřebu (větší vůle = menší tření). Takže v Rapidu kdo máte ještě řetězovou 1,2ku jste na tom asi nejlíp - tam se mi za 4 roky hladina oleje nehla. Je to teď jak za dob Š120. Asi by se nemělo nic stát, protože varování se mi rozsvítilo a tak jsem dolil, ale je to další věc na kterou je třeba myslet a při dlouhých trasách sebou nejlíp vozit pixlu oleje. Editováno: 9. Únor 2018, autor: runner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 9. Únor 2018 Sdílet Vloženo 9. Únor 2018 (editace) ja mam 66kw a za 8 tisic si nevzal nic (max 1mm na rysce). najeto 45tis. olej shell 5w40 Editováno: 9. Únor 2018, autor: Bikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.