Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Napíšu to sem, ať nezakládám nové téma. Nemáte někdo dílenskou příručku nebo tak něco k motoru 1.2TSI 81kw? Rád bych se o něm dozvěděl co nejvíce detailů, ale za boha to nemužu nikde najít.

Vloženo

Neexistuje ještě nějaké povídání? PDFka jsou plná obrázků, ale chybí mi k tomu vysvětlení. Třeba chladící okruhy, malý, velký, nízkoteplotní. Ale kdy je který aktivní, k čemu a jak slouží atp.. Našel jsem povídání jen k starším motorům, a často ještě ve více verzích  :kol-29:  Kdyby někdo měl oficiální k těm novým motorům, podělte se prosim, díky  :kol-47:

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahoj,

 

len tak otazocka, velmi rychlo som prebehol tie pdf.

v nemeckom sa pise len o motoroch 1,2 TSI 63kW,  je uz nieco na svete aj pre 66kW? kedze je tam ine chladenie turba a konstalacia vyfokoveho potrubia?

vdaka.

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ty konstrukční řady nelze rozdělovat jen podle výkonu, protože  EA211 1.2 TSI (například v OIII) měl také výkon 63 a 77 kW - tedy stejně, jako předchozí konstrukční řada EA111...

  • o 5 týdny později...
Vloženo

zarazilo mě tohle upozornění:


Pozor! Klikový hřídel nesmí být demontován z bloku motoru. Již povolení šroubů vík hlavních ložisek klikového hřídele vede k deformaci uložení ložisek v bloku motoru. Aktuální informace naleznete v servisní literatuře.

Vloženo (editace)

Zdravím chlapi. Chtěl jsem se zeptat jestli máte stejnou zkušenost. Při výběru služebního Rapidu jsem absolvoval zkušební jízdu s oběmi verzemi 1.2 TSI, tedy 66kw a 81kw. Nabyl jsem dojmu, že ta 81kw je znatelně tichší i při stejných otáčkách dokonce i na volnoběh. Měli jste také někdo takovou zkušenost?

 

Abych byl přesnější, ta 81kw byla tzv. Czech Edition nebo něco takového a ta 66kw klasický Fresh...

Editováno: , autor: bobanHTP
  • o 4 týdny později...
  • o 9 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

runner - prvý polrok v podstate žiadny pokles hladiny (možno jeden, dva milimetre), ale potom v priebehu cca 4 mesiacov klesla asi o 1/4 a potom bol zasa kľud. Za rok najazdené necelých 11.000 a potom som ho vymenil. Odvtedy plus cca 2500 a nič nekleslo. Nechápem to obdobie keď bol pokles, jazda sa nejako vážnejšie nemenila. 66kW verzia, skôr kľudná jazda, ale na ceste nezavadziam 80 tkou. Dlhodobá spotreba 5,6l/100 .

Vloženo (editace)

Já jsem teď u Leona 1,2 tsi 63 kw (řemen) dolil po 11 tisících km  cca 6,5 deci. Oficiální zdroje udávají ještě větší spotřebu, hlavně jak olej zestárne. Tak jsem chtěl vědět jak je to s těmi motory 66 a 81kw. To období s větší spotřebou co udáváš je asi dané tím už starým olejem z kterého jsou aditiva pryč a olej to pak zřejmě žere jak prokopnuté. v druhé půlce životnosti oleje se udává spotřeba u mého motoru kolem 1. litru na 7 tisíc km... což je vážně dost. Ale zdá se že je to obecný trend a daň za nižší emise a spotřebu (větší vůle = menší tření). Takže v Rapidu kdo máte ještě řetězovou 1,2ku jste na tom asi nejlíp - tam se mi za 4 roky hladina oleje nehla. Je to teď jak za dob Š120. Asi by se nemělo nic stát, protože varování se mi rozsvítilo a tak jsem dolil, ale je to další věc na kterou je třeba myslet a při dlouhých trasách sebou nejlíp vozit pixlu oleje.

Editováno: , autor: runner

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...