Přejít na obsah

Snížení výkonu během jízdy


KoumiCZ

Doporučené příspěvky

Která? Problematice nerozumím. Ale motor byl rozpůlený kvůli výměně pístních kroužků. Každopádně předpokládám, že můj automechanik s cca 30 letou praxí ví co dělal.

EDIT: Předpokládám, že jde o toto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1122186&sid=bac06109ca0183a4b47a01fb33ec3d26

Editováno: , autor: KoumiCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne nedoporučuje, ale zakazuje. V DP se doslova píše, že při pouhém povolení šroubů se musí celý blok vyměnit. Co znám já mechaniky, tak se tomu právě většinou vyhýbají (písty se daj vyndat i bez půlení bloku a asi k němu kromě případné GO kliky není důvod), ale také pořádně nevědí proč. Znám snad jen jednoho, který to kvůli zjednodušení rozebírá, ale to je stará škola a o tomto opatření vůbec neví a když jsem mu to říkal, tak mi nevěřil :-) Ale očividně, to žádné bezprostřední komplikace nezpůsobuje.

 

Kdyby někdo věděl více, tak se podělte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...
V 18. 7. 2016 na 2:12, hubo44 napsal:

Videl som video jak sa doťahuje ta kluka čiže spodok vo fabrike. To robot strčil do bloku naraz všetky šroby a naraz dotiahol všetky čo doma nemaš šancu. Ten spodok je tak slaby že doťahovanim sa može deformovať.

Hubo44: ahoj prosimtě mám dotaz dostali se mi do ruky dva tyhle motory jeden s rozpůlenym blokem a druhý. Cela bouračka lehce o Kámen ve škarpě na motor poloosa ramena chladicovka a nárazník protože má originál nájezd a vedenou servisku 35tis najeto děda to půjčil vnukovi : na motoru nepoužitelný vana k.o bok rozvodů k.o. + dole na bloku  uražený roh - díra dovnitř není..  tak si to pan nechal udělat opravit  + sehnal další motor  dal ho k někomu  aby m udělal GO. ten ho rozpůlil a už to nedodělal rozpůlený mu ho vrátil v krabici s tím že měl  rozpadlý katalyzátor  nalitalo to do hlavy vydřelo jí to + a špatné kroužky takže  nechal udělat hlavu a nakoupil na to všechny věci faktura asi za 18 tis. A když to mechanik rozebral tak mu volal že to nedokáže dát dohromady.. Tak si to pan stáhnul k sobě a hledal někoho kdo mu to dá dohromady. Nakonec přes známého to skončilo u mě jestli bych se na to mohl podívat a zkusit to dát dohromady.. takže jsem okouknul motor změřil tlaky od rozvodů 1v-14.2 2v- 14 3v 14,1.což je myslím dobrý  takže bouráný motor ven rozdělání,sundání hlavy,zalití válců benzínem j(en pro můj dobrý pocit jistotu) přes noc drží tak jsem hledal co ještě bude potřeba... S tím že vezmu písty +kliku z toho bouraného dám nový kroužky a přendám to.. rozpůleny blok jsem vzal očistil, umyl, změřila se ovalitu válců výsledek 3 setiny což se dá. Při letmém pročtení fora (hledání utahovacího momentu na ojky a kliku ) které jsem stejně nenasel  jsem se dočetl že Se nedoporučuje ten blok rozebírat kvůli se kroucení  ..  A teď přichází moje otázka jak to tedy vůbec je? S tím rozebíráním Spodku motoru a momentem utažení ? Konzultoval jsem to se starším motorářem že to už slyšel ale nikdy mu to pod ruku nepřišlo.. po Pár telefonatech bylo řečeno ať blok usadime na frézku bez upnutí a hodinkami naměříme rovinu . Když tam Bude nějaká odchylka tak vzít blok vložit písty s kruhama dovnitř a na plochu kam se usazuje hlava vyrobit plotnu navrtat podle těsnění a utáhnout stejně jako když se utajuje hlava s novým těsněním pak teprve usadit kliku a dotáhnout jí..  Mohl by jsi prosimtě poradit na kolik se utahuje klika A spodek bloku? Mockrát děkuji za kladnou odpověď

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zdravím, jsem tu nový, ale věřte že jsem už hledal tady i jinde. 

Jde o věčné téma motor HTP. 

Mám 47kw typ AZQ. 

Začalo to chcipanim pri vyřazení rychlosti a teď to nedrží volnoběh vůbec. 

Klokotá to a nechce za plynem. Vag ukazuje, když se to ustáli, cca 750mbar (misto 270 až 550 dle příručky). 

Moduly, svíčky, hadice, maf (plus promereni kabelu od nej do jednotky), diagnostika x-krát napojena a nic.

Egr, separator oleje, podtlak na posilovač brzd odpojeno a zaslepeno v sani a na nic.  Tlaky na motoru jsou přes 14atm ale stejně jsem sundal hlavu a nic nenašel. Teď ji chci dát zpět, ale chci se zeptat jestli dáváte hlavu prebrousit (viděl jsem chlapa, který ji vezme jen 1000smirglem a vrátí zpět) a jakou výšku by hlava měla minimálně mít (od vika vaček). Nevím jestli už nebyla demontována. 

Dále jestli to nemůže dělat spodek motoru a pokud ano jak povolujete 3 válec, pokud nedělíte motor na klice?

Snad jsem popsal vše, když tak pošlu video, popřípadě doplním vše co jsem zkoušel. 

 

Díky za reakce.. 

 

 

Edit: vytvořil jsem kanál s videii, kde popisuji co to dělá a co zkouším:

https://youtube.com/channel/UCpro9bBFPIBGkhwm7aZXixA

 

Editováno: , autor: mitch17
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...