Přejít na obsah

Fabia III Facelift


Jan R.

Doporučené příspěvky

Ta zkratka bude jiná (GPF), ale vesměs ano, bude filtr pevných částic. Ale u benzínu by prý mělo být vypalování snažší a mělo by to být spolehlivější. Navíc filtr je údajně výrazně levnější než u TDI. Ale to vše ukáže až čas, jak to bude fungovat a kolik to bude vlastně stát... Ale tvé "přesedlání na Polo" asi nebude řešením protože filtr pevných částic se dostane postupně do všech jednotek (téměř) jakmile vstoupí v platnost nová EU směrnice ohledně emisí... Stejně tak 1.4 TSI skončí na nahradí ji 1.5 TSI právě s GPF. Jen u Fábie je to spojené s FL, jiné modely to prostě "jen" dostanou bez dalších změn. Mimochodem třeba takový Up! GTI (1.0 TSI 85kW) má filtr pevných částic již nyní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně, GPF přijde v souvislosti s novou normou a přímovstřikové motory se bez něj jen tak neobejdou. Však také vypouští mnohem více pevných částic než dnešní diesely. Ale benzín má vyšší teplotu výfukových splodin a tudíž nevyžaduje časté vypalování, ani by neměl filtr tolik zanášet. Takže bych z toho nedělal apokalypsu, jen holt jeho první uživatelé budou pokusnými králíky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem opravdu zvědavý, kdy tento fiktivní a ekoteroristický hon skončí.
Původní myšlenka EU se díky extrémním levičákům žene do záhuby.

Rasto Chvála sice při testu 1.0TSI tento motor vynesl do nebes, ne-li rovnou vesmíru, avšak to nemění nic na tom, že spolehlivost spolu s nájezdem bude diskutabilní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm renderům, protože se tím už nějaký ten rok zabývám..
Docela jsem se zasmál :D
Když nic, je to snížené, kola vytažená a podle mě i rozměr disků přestřelený, o celkové (ne)kvalitě výstupu radši ani nemluvit.
Jen pořád nerozumím tomu, proč nedělají takto atraktivní kombinaci i v reálu, když to pořád takto všude předvádějí..
Každé auto stojí jako koza a třeba takový Scout by mohl vyhrát Nobelovu cenu za nejvcuclejší kola..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Habi001> ano zvykneme. Však EU ví, co je pro občana nejlepší. Díky za tvůj rozbor národa českého. Vidíš snad někde, mimo Evropu, nesmyslný downsizing?
A nevím, jak moc si zvykli zákazníci prědchozí úspěšné řady TSI. Taky dle tebe v pořádku. Zaměstnanec Škoda Auto, chápu-li to správně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, Habi001 napsal:

Nadávali jste, když přišli 1.2TSI a nakonec se to uklidnilo a nikomu to moc nevadí.

Nadáváte teď na 1.0TSI + GPF, vždyť si zase zvyknete.

 

Český národ má vždycky potřebu nadávat na něco čemu moc nerozumí. <_<

Zase na druhou stranu mohli nechat nějaky 4-válec,když jsou na "výběr"pouze 3-válce tak vlastně žadna možnost volby není,leda odejit jinam.Mne nejvíc vadi ta nemožnost výběru.Vždyt to už je díky EU jak za komanču,pořád něco někomu vnucovat.A co se týče 1.0 TSi+GPF,tak to fakt nee.

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

f

Před hodinou, Habi001 napsal:

Nadávali jste, když přišli 1.2TSI a nakonec se to uklidnilo a nikomu to moc nevadí.

Nadáváte teď na 1.0TSI + GPF, vždyť si zase zvyknete.

 

Český národ má vždycky potřebu nadávat na něco čemu moc nerozumí. <_<

Když tomu tak hodně rozumíš mám takový nenápadný dotaz, :)  budou GPF od stejného výrobce jak u VW tak u Škody? Nebo to zase dopadne třeba jak Tsi EA111 a jejich legendary řetěz. :rolleyes:

 

Twisted: spolehlivost budoucích GPF asi necháme na zákaznících, nebudeme tu do předu uvádět že to bude spolehlivé. :)

Editováno: , autor: Pitrsman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně taky nejsem zastáncem tříválců, ale někomu se zavděčit je hrozně těžké. Když vyšla Fabia "R5" 1.4 TSI, to tady byli i komentáře že je to drahé... Ano, nabídka jsou jen 3válce, ale kdo má v této kategorii něco jiného a není to nějaká dýchavičnější atmosféra? Snad jen Mazda 2 (ale se silnější 1.5 je docela drahá, G115 od 478tis což je i na výbavu docela dost), možná Rio/i20 s 1.4, ale ta dynamikou 1.0 TSI 81kW konkurovat nemůže (taky u nich existuje alternativa v podobě litrového tříválce jako "vrcholu nabídky"). Polo s Ibizou pak nabízí 1.5 TSI, ale to už jsou trochu jiné ceny... Možná ještě Yaris 1.5, ale ten je o něco menší... A ještě pak Grande Punto, ale to už je docela "staré" auto a nenabízí některé moderní bezpečnostní prvky. Takže kdo chce, vybere si.

 

K GPF se vyjadřovat nebudu, tam to ukáže až čas a "první testři"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ohledne toho filtru co jsem cetl tak tam nebude problem s redenim oleje a vypalovanim obecne jako u nafty. Benzin ma vyssi teplotu spalin, takže se jen ochudi smes, aby se zvysila teplota spalin a filtr se vypali sam. Na druhou stranu s ochuzenim smesi spatne funguje tricestny katalyzator, takze tam chteji dat nějaký dalsi filtr, co bude zachytavat to co pujde z tricestnyho katalyzatoru pri vypalovani filtru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

34 minutes ago, Pitrsman said:

Když tomu tak hodně rozumíš mám takový nenápadný dotaz, :)  budou GPF od stejného výrobce jak u VW tak u Škody?

Tento nenapadny dotaz by mozno mal smerovat napriklad do Písku, ale pri tom aky tam maju bordel by som necakal ziadnu odpoved :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě je panika spojená s filtry pevných částic neopodstatněná. Nejsem zastánce podobných řešení, navíc při spalování benzinu vzniká pevných částic zanedbatelný množství. Na druhou stranu u moderních naftových motorů se DPF neprojevily jako poruchové a nevidím důvod, proč by to mělo u benzinu být jinak. Podobně lidi před lety brojili proti katům, pak proti EGRům atd. Je to prostě trend. Až budou reálné zkušenosti, potom přijde čas na recenze. Ne dřív.

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapci trosku menej jesitnosti a viac sebakontroly, lebo zachvilku to tu bude ako v diskusiach na auto.cz... [emoji6]

Bohužel už to tak nějak přišlo a proto mě tady nebaví přispívat tak jako dřív. Ještě i se starým nickem jsem tady od roku 2006, tedy už 12 let (to je hrozné..). Vždy jsem si na SH vážil perfektní party lidí, znali jsme se většinou osobně a diskuze byly příjemné, milé, sem tam jsme si rejpli, ale každý věděl kdo to jak myslí, protože tam bylo to jisté osobní pouto. Proto se mi třeba nelíbilo sousední OC fórum, které bylo od začátku plné pro mě konfliktních a takových jakoby namyšlených lidí.

Velmi mě mrzí, co se s tímto fórem děje v poslední době. Staří lidé kvůli tomu postupně odešli, většinou nově příchozí bez jakýchkoli historických vazeb začínají konflikty, v poslední době je to tady jen samá hádka a sračka, většina dotazů uživatelů už zůstává bez odpovědi, proč by si někdo dělal škodu.

Každý má právo na svůj názor, od toho je to diskuzní fórum. Za mě jsou mnohem horší ti, kteří ustavičně někoho napadají, než ti, kteří mají názor, který se mi třeba nelíbí. Já třeba z posledních Škodovek pláču, někdo jiný to zase kvituje. Diskutujme, ale nenapadejme se navzájem. Pak to trošku ztrácí smysl, problémů a hnusných lidí má každý z nás denně v práci dost a fórum by mělo být o přátelství, pomoci a diskuzi, ne o neustálých hádkách a urážkách...

Omlouvám se za OT.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Pitrsman napsal:

Twisted: spolehlivost budoucích GPF asi necháme na zákaznících, nebudeme tu do předu uvádět že to bude spolehlivé. :)

Neodvážil bych se tvrdit, že to bude spolehlivé. Ale stejně tak není důvod tvrdit opak jen na základě prvních zkušeností s DPF. Ukáže čas.

 

@bojler V Rapidu po vylepšení Swingu Bolero není.

Editováno: , autor: Twisted
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, ronskispeed napsal:

chlapci trosku menej jesitnosti a viac sebakontroly, lebo zachvilku to tu bude ako v diskusiach na auto.cz... ;)

V klidu, do auto.cz nebo Novinky máme ještě hodně daleko. ;)  Možná je má otázka trošku ostřejší ale nevypadá to tak jak se zdá, kdo mě zná ze srazů ví. :)  Já si jen pamatuji, že ty filtry se moc nehodily na pojíždění po městě, zřejmě to u benzínu bude trošku jinak a já bych si přál aby tomu bylo jinak, takže se necháme překvapit. :skoda:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Súhlasim s @Pitrsman. Chodím sem rád, lebo sú tu normálni ľudia a veľa ludí tu vie aj pomôcť a je ochotná. Narozdiel od VW clubu, kde sa chodia chvastať svojimi nabušenými golfami za 30 a viac tisíc eur a hatovať sa navzájom.

K téme: Myslím, že filtre pevných častíc v benzíne nebude taká katastrofa ako v Diesli. Lebo jednak majú u viac skúseností (z diesla) a ak sa nemýlim tak by mal byť benzínový motor čistejší, takže by sa ten filter nemal tak rýchlo zasierať. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som to nemyslel  na nikoho konkretne... ospravedlnovat sa nemusite,  len niekedy mam pocit fakt ako v krcme pri pive... Mozete si tu aj tak hovorit co chcete, filtre budu downzising nikto nezastavil a auta jazida... mam 3 valec a som spokojny... vyvoj ide do predu a tiez aj navrhy EU komisie... nic s tym nespravime... a raz skoncia zivotnost tie poctive 20 rocne motory so 4-6 valcami a minimalnym objemom 1,4 a aj tak si budete musiet kupit trojvalec 1 liter.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...