Přejít na obsah

koroze


Poli007

Doporučené příspěvky

Ahoj, kluci nenapadá někoho z vás, jestli se jedná o korozi? 

IMG_20200423_152053.thumb.jpg.490c30a30424859dd5fe6ec40313b891.jpg

Jako vypadá to jako puchýř v laku, ale našel jsem rok staré foto tohoto místa a vůbec se to nezměnilo ani nezvětšilo, což bych právě očekával, že koroze by postupovala dál. Nemůže se jednat jen o zinkové vměstky z výroby? Jedná se o vnitřní pravý dolní roh 5 dveří. Díky moc všem za rady

Edit: Také jsem teď našel ještě toto na vnitřním lemu dveří spolujezdce, ale táta tvrdí, že si obou míst všiml už před půlrokem a vypadaly stejně (nebo nevidí v nich žádnou viditelnou změnu) 

IMG_20200423_173738.thumb.jpg.dce20a62437a8afb003b1bcedafb5e2d.jpg

Díky všem za rady, na korozi jsem docela citlivka a jsem z toho takový nesvůj, aby 5 let staré auto rezlo na takových nijak nenamáhaných místech a ještě z dutin.

 

Editováno: , autor: HlouchyJR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to počiatočná oxidácia zinku pod lakom a kataforéznou ochranou ak by si do toho šprtol bude pod tým biely prášok (oxid zinku),časom príde aj na hrdzu.Bohužiaľ koncer VW na to dosť trpí ale nikto sa neunúva to nejako poriešiť a bohužiaľ je tento neduh vidno už na mladých autách-2-3 rok.

Editováno: , autor: marian.marcin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@marian.marcin A když to nechám takhle jak to je, bude to časem reznout? Ve škodovce mi řekli, že je to vada laku, ale jakmile prý obrousí pozink, tak se zde 100% ukáže časem koroze a mám to prý radši nechat takhle, pokud mi to nevadí esteticky. Díky moc

PS: Vím, že je to věštění z křišťálové koule, ale jestli se z tohohle (u jiných aut) vždy časem vyklube rez, nebo to zůstane v tomto stavu

Editováno: , autor: HlouchyJR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco obdobného nás kdysik potkalo na Yetim. Bylo to uplně stejné a bylo to na všech dveřích, pak následovalo týden bez auta, odstrojení všech dveří, a nový lak. Jak to ošetřili přesně nevím ale pak byl klid. Tenkrát to byla špatná šarže barvy. Vše na záruku, nic jsme neplatili. Já bych to asi nyní neřešil, ale časem pokud se to objeví tak hup za prodejcem, máte 12let na prorezivění karoserie, na to by se to dalo uhrát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No servisní prohlídky jsou všechny, ale prý u auta chybí nějaká prohlídka proti korozi, takže i uznání reklamace je nejisté. A tohle mi teď poslal strejda, který má O3 Combi 2013 a po zimě našel na 5. dveřích toto. IMG_20200427_162626.thumb.jpg.1822ce558f14e227de647519d644b119.jpg

Přesně toho se bojím, aby to za 3 roky takhle nevypadalo taky. :-((

Jsem mluvil i s klempířem, který pro zdejší AS opravuje a říkal, že na O3 tohle vidí na 5. dveřích tak na 90% aut, akorát každá to má jinde, ale když se prý opravdu pořádně koukne, tak skoro každý něco najde. Tak teď kde je pravda... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já nechci moc strašit, ale přesně takový puchýř (to modré auto) se objevil před asi 5 lety (po zime) na mé minulé O2. Za asi rok (zase po zimě) pokročil do stádia jako na tom černém autě (střed kolem toho kruhu puchýřků se zvednul) a když to pak lakyra opravoval tak se už tam byla díra skrz. Prý všude kolem byl ten plech úplně zdraví, ale vyhnilo do plechu to kolečko (jak je vidět už na laku) a musel to nějak COčkem opravovat. Auto jsem rok potom prodal, takže nevím jak byla oprava trvalá. Takže tak :-(

Editováno: , autor: MáťaLohniský
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to přece jen nevydržel a zajel včera za lakyrou a ten kufr nechal opravit. Pod lakem se opravdu skrýval oxid zinku (bílý prášek), ale naštěstí plech byl ještě zdravý. Opravdu ale potvrdil, že to bylo za 5 minut 12, prý ještě půl roku a už by tam byla i rez. Takže místo obrousil, a znova nalakoval do rozstřiku. Jsem rád, že to zvládl bez sundání dveří, kvůli licovani atd. Dnes jsem si auto vyzvednul a nic nejde poznat :-))

Taky mi potvrdil slova karosáře, že nové škodovky, to mívají až na výjimky všechny (tak 8-9 z 10) a kdo se podívá pořádně, tak má velkou šanci, že to najde. Prý škodovka už nepoužívá tak kvalitní plechy a když je v plechu více síry, tak to se zinkem takhle zreaguje. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Dobrý večer. Mám podobný problém na mojej Octavke. Auto je staré 4 roky aj 3 mes. Dnes som na ňom našiel koróziu na viacerých miestach. Hlavne na zadnom blatníku ako vidno na fotke. Pridám viacero fotiek, kde sa vyskytuje korózia, ale podľa mňa na 4. ročnom aute je korózia dosť skoro. Chcem sa spýtať o radu, či je možnosť to dať reklamovať do ŠKODOVKY? Auto som kupoval ako nove, teda viem, že auto nebolo lakované. Servisované len v ŠKODA servise.

20200809_192231.jpg

20200809_192239.jpg

Editováno: , autor: radinno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je přesně to co mám já, podle mě je to nevyreklamovatelné, protože se jedná o mechanické poškození - uloupl se ti kousek barvy a pak se tam tvoří koroze no.. je to smutné, dej vědět jak si případně dopadl, taky bych to rád nějak řešil. Děkuju!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záruka na prorezivění karoserie 12 let, se nevztahuje na povrchovou rez, ale na stav, kdy bude v plechu díra.

A to za 12 len nebude na žádném dnešním autě, to by musela být opravdu nějaká vadná serie.

A zajisté 12 letá záruka je podmíněna servisním plánem.

Měl jsem OII a po 8 letech hnily lemy a s reklací jsme neuspěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TRIB1995 a kitrab bol som sa pýtať v ŠKODOVKE v servise kde som auto kupoval. Servisny technik mi vravel, že škodovka na octaviu 3, teraz dava zaruku 12 rokov na karoseriu na hrdzu. Pýtal som sa ho na hrdzu, alebo prehrdzavenie.. povedal, že na hrdzu. Ukazal som mu 3 miesta na aute, všetko na prahoch a povedal, že to ke od kamienkov čo aj bola pravda. Teda s tym som nepochodil. Toto pri blatniku som si všimol pred včerom. Ale to je asi najviac postihnute miesto pri blatniku. Neni tam ocividne z coho to ke sposobene. Moze to byť načate aj od plastoveho naraznika. Veď ten naraznik ma určitu vôľu, čo spôsoby popraskanie laku a naslednu oxidaciu a hrdzu. Na tomto fore sme zatial dvaja co to maju presne v tom istom mieste.. myslím, že takych aut čo to majú v tom mieste je určite viac. Videl som ešte jednu octavku čo to mala tiež presne v tomto mieste. To som si vravel, ešte dobre, že ja take nemam. A včera som zistil, že to mam tiež. Určite do budem riešiť cez zaruku. Mam od nich 2 nove auta. Uvidím ako k tomu budu pristupovať. Dam sem ešte pár foto iných miest kde mam začiatok korozie. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Medzi nárazníkom a karosériou dochadza k určitému pohybu a v tej tenkej medzere sa nazberá prach ktorý funguje ako brúsny papier a toto je výsledok .U ŠA by som bol neodbytný a trval na reklamačnej oprave je to ich problém  to netreba až tak šetriť na laku že si namerám na aute 89 micronov coš ani jedna desatina mm fujjjjjj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Patrik1971 zdravým na tej foto, ktorú som sem dal, ako zistíš či to je z vnutra smerom von. Jedine tak ze vezmem srubovak a ak urobim do toho plechu lahko dieru tak je to prehrdzavenie. Ale to by mal robit technik. Len či si majitel da narobit škrabance typu "pokus omyl" 

Viem co myslíš toto prehrdzavenie mali na dvojkovej octavke. Je to niečo nezmyselné z ich strany. Myslel som, že tu bude majiteľ, ktory riešil dany problem, či mu to uznali, alebo musel im písať ako blázon do ŠA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...