Přejít na obsah

Adaptivní podvozek DCC


juanv

Doporučené příspěvky



tak když si omicrone nejezdil u ostatních aut s DCC.
Tak třeba Golf GTI už měl vylazené DCC v roce 2014. 


Ale jdi ty brebto, já se tě na nic neptal...a ty máš DCC?

Když pominu to, že ti opravdu nerozumím (čeština používá pojem "vyladěné"), tak jsem uváděl informace I od uživatelů jiných aut, např. Ferdy, kterého jistě zpochybňovat nebudeš...

Nikde jsem také nepsal, že jsem "nejezdil u ostatních aut..", čemuž také nerozumím, asi by jsi měl zůstat poškole v českém jazyce...

Citaci uvádím kvůli původnímu příspěvku, který ten pisatel mezitím změnil a promazal.

A nezapomeň na minus ?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ber to tak.. že alespoň nějaká sranda tady je :D Kokta nikdy nezklame :D 

 

Škodovka bude vždycky ta špatná.. Seat je vždycky jinde! :D protože Seat vyvinul tolik skvělejch věcí! :D 

Editováno: , autor: Ulipek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Měl jsem možnost vyzkoušet 2 totožná auta 1,4 TSI L§K DSG jedno s DCC a druhé ez. Z vlastní zkušenosti mohu řící, že pro tento model na 18" se určitě investice do DCC vyplatí. Po Praze na kostkách a při přejezdech kolejí se auto s DCC chová výrazně klidněji v režimu comfort než kalsicky nastavená Octavia. Zatím mám najeto s DCC jen minimum km, ale po pár delších cestách dám další info.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Po 6000 km  mozem spokojne prehlasit, ze adaptivny podvozok sa naozaj oplati prikupit. Momentalne jazdim asi 80% v komforte, hlavne v meste a na rozbitejsich okreskach mam pocit, ze to v aute to najmenej rezonuje a cez vacsinu nerovnosti ladne preplava (ta plavnost mi prve jazdy vzdy vycarila usmev :))). Na dialnici v zavislosti od rychlosti ho uz ale prepinam do normal/sport, hlavne pri vyssej rychlosti a horsej vozovke mi ta plavnost zacina vadi a mam z toho pocit ze v pripade nudzovej situacie bude auto nestabilne. Hlavne na 180 stupnovych  vjazdoch / vyjazdoch, ktore pretina dilatacna kolajnica/spara si vie auto prave v komforte slusne zaplavat, zavlnit do boku.  Sport najviac pouzivam pri rychlejsiej jazde do a z kopca, auto prijemne stuhne, ale ako sa tu pisalo je stale dostatocne komfortne.  Povestne tvrde buchnutie zo zadnej napravy, o ktorom sa tolko pisalo som pocul za 6000km asi len 2-3x pri prejazde cez priecnu dilataciu, ktora skor pripominala retarder. Nedavno som na  rozbitejsich cestach, cez ktore sa bezne vozim prestriedal Kia Sportage, Passat B7  a musim povedat, ze Octavia mi prisla najkomfortnejsia. Za adaptivne tlmice by som si urcite priplatil aj do dalsieho auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přidám názor. Když jsem před 5 lety kupoval passata s DCC od kluka co šel do nové O3RS (tehdy ještě DCC nešlo přiobjednat, obě auta měla 18" kola a passat už 240tkm na hrbu), jasně říkal že po tom podvozku z passata se mu stýská, že v O3 je podvozek horší (tehdy jsem si říkal že je to absencí DCC). Teď jsem přešel z toho passata já na O3 s 18" a DCC tam mám a stejně se mi po Passatovi stýská - nevím jestli je to hmotností (200kg navíc je znát), ale prostě a jednoduše neskákal jak nadmutá koza. To O3 je teda uskákaná neskutečně. O nějaké plavnosti, ve srovnání těchle dvou aut, nemůže být vůbec řeč.

 

Je to jen můj názor, nerad bych tím otevíral diskuzi na srovnávání a už vůbec nějaké hádky. Já to tak vnímám, O3 je ale fungovka a může si to ještě "sednout".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na predvadzacke som jazdil liftback s 1.5 a 2.0 bez DCC.. bohuzial islo ale len o mesto a trochu z dialnice. Auto sa mi zdalo na nerovnostiach od zadnej napravy hlucnejsie a urcite nebolo tak plavne (comfort), mozno ani tak tuhe (sport). Podstata DCC v Octavii mi pride hlavne v tej plavnosti comfortu.. Mne to do mesta a na horsi asfalt vyhovuje.. po prepnuti do Sport/Normal, je z toho "standardna" Octavia.

Ak to porovnam s inymi autami z VAG.

Octavia 3FL 1.4 TSI , DCC, 225/45 R17  (6K najazdene)
Passat B7 2.0TDI, 235/ 45 R17 (60 K najazdene)
A4 B8 2.0TDI, DCC,  245/45 R17 (50K najazdene)

Pocitovo Sport v O3FL je nieco medzi Comfort/Normal v A4.  Passat bez DCC by som povedal, ze je este o chlp tuhsi ako O3 v sporte. A4 aj passat mi ale pridu celkovo ako tuhsie vozidla, ktore maju obe napravy zlozitejsie ako O3. Teda minimalne A4 urcite nema Mcpherson v predu, passat neviem. Co sa tyka drzania stopy tak tam je A4 ako priklincovane, to ale moze by taktiez sposobene pneumatikami 245.  S Passatom som mal moznost jazdit viac menej len mesto, ale po bratislavskych poplatanych cestach mi viac vyhovovalo pohupovaie Octavie. To odskakovanie aspon ja najviac citim v tiahlich zakrutach na priecnych nerovnostiach ked obidve kolesa prejdu cez dilatacne/odvodnovacie spary. Co sa tyka hluku od podvozka pride mi velmi podobny na vsetkych autach. Passat a A4 mi zneju trochu tlmenejsie, resp. ten zvuk ma iny ton ak to dava zmysel :).
 

Editováno: , autor: AjvenSG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde jsem tu již v minulosti psal, moje O3FL s DCC a viceprvkem (TSI) , ve srovnání s O3FL bez DCC a vlecenou nápravou (TDI) , je skutečně obrovský rozdíl. Obě auta zhruba stejně stará. Moje vlastní zkušenost.

Mimochodem nadšeně potvrdil i Ferda, když jsem u něj byl kódovat. Tvrdil, ze ani Sup to nemá tak dobře nastavené. Ale to už je přenesená zkušenost.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Hoj, omlouvám se, že tahám staré téma a možná hloupý dotaz. Nicméně pořizuju 2/2018 octu s DCC a columbusem, ale v nastavení pouze 4 režimy: eco, normal, sport, individual..teď ta skvělá otázka, kam se poděl hojně zmiňovaný comfort? :-D Je to o hlubším nastavení nebo se musí zaktualizovat?..

 

Díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V ‎4‎.‎6‎.‎2019 na 22:18, Jord napsal:

Hoj, omlouvám se, že tahám staré téma a možná hloupý dotaz. Nicméně pořizuju 2/2018 octu s DCC a columbusem, ale v nastavení pouze 4 režimy: eco, normal, sport, individual..teď ta skvělá otázka, kam se poděl hojně zmiňovaný comfort? :-D Je to o hlubším nastavení nebo se musí zaktualizovat?..

 

Díky za info


Mrkni do konfigurace režimu Individual, zda-li tam je možnost nastavení DCC. Jak píše výše @Aleš_BX, můžeš tam mít pouze přepínač jízdních režimů (nastavení tuhosti řízení, citlivosti plynu atd...), ale nemusíš mít i adaptivní regulaci podvozku DCC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 10 měsíců později...

Předem se omlouvám za offtopic (resp. jde o DCC, ale u jiného auta (Leon 5F)), ale potřebuji radu a pomoc.

 

Dnes, po 4 letech a 123 tisících km vyhodilo auto chybu "Závada: tlumení" a tlumiče jsou podle pocitu napevno v režimu tužším než byl Sport.

 

Věděl by někdo ze zkušených diagnostiků (třeba Ferda) takhle z patra poradit, kde může být problém? Našel jsem na internetu akorát nějaké doporučení pro Superb, že pokud to nezmizí po 5 nastartováních, tak je třeba vyměnit řídící jednotu DCC. Zítra to vezu do autorizáku na načtení diagnostiky, ale po pravdě se docela bojím toho, co mi řeknou, že to bude stát.

 

Našel jsem řídící jednotky za 12.6 nejlevnější, autorizák bude minimálně za 15+. :(

 

IMG_6023.JPG

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 10. 2018 na 8:28, 15degren napsal:

To má stejné podvozky jak ho může tedy superb deklasovat ?

Srandista.

Ma Superba tak napise, ze to je podvozok ako v S-Class.

A pritom je v tom hluk ako v Octavii.

Urcite by VW nedovolil, aby nejaka Skodovka bola lepsia... 

V Golfe je mensi hluk ako v Superbe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...