Září 29, 201410 r Ahoj ve spolek, BZG 51kw r.v.2008. Mam problem. Pokud mam dlouhou dobu zapnute zapalovani v poloze 1, napr. pri kontrole zarovek, nebo pri procitani palubniho pocitace, tak pote nelze nastartovat. Starter toci o 106, tale motor nechyta ani nahodou. Musim klicek dat do polohy 0, a pote motor normalne nastartuje. Ale pokud jen z polohy 1 dam polohu 2, tak toci, toci, toci, ale nenaskoci. Chova se to takto normalne? Zkousel jste to nekdo? Diky.
Říjen 3, 201410 r myslím, že ti nedrží tlak, že čerpadlo asi natlačí po otočení klíčku, ale pak tlak poklesne a pomůže "aktivace" čerpadla opětovným spuštěním z polohy 0. Nicméně normální to není, alespoň na roomovi BZG jsem to nikdy nepozoroval.
Říjen 3, 201410 r Odporucam opravit CO NEJDRIVE! , na O1 sa mi toto stávalo. A o cca 2 týždne odišlo komplet čerpadlo a.elektrika okolo ndho zoskratovala...ale povedzme si co na Octavii 1 ktora ma velmi "kvalitnu" elektro sustavu nezoskratuje
Leden 21, 20178 r Čaute lidi, 5 dní jezdím a šestý den nenastartuju. Všechny kontrolky se rozsvítí, postupně zhasnou a když otočím klíčkem, abych nastartoval, ozve se jen "cvak" a dál nic. Pomoc...
Leden 21, 20178 r A nemůže být startér kaput? Zkoušel jsem startovat přes startovací jednotku a to samý, nic, jen cvak.
Leden 21, 20178 r Změř napětí na baterce když startér udělá cvak, pokud napětí nepoklesne, tak to vypadá na startér, v tom případě ještě pro jistotu změř jestli přichází napětí na tenký drátek co jde do startéru.
Leden 24, 20178 r Tak v neděli přijel borec s diagnostikou, zapojil kabel, pustil noťas, otočil klíčkem a ...ono to nastartovalo. Prostě zákon schválnosti funguje. Vše prohlíd a žádný problém nenašel. Takže mi řekl, že to bude buď baterka, které se ztrácí proud, nebo startér dát nový, popřípadě repasovat. Ještě ten den jsem najezdil asi 100 km s několikerým startováním a žádný problém. Ale!!! Včera jsem přišel ve 13:00 k autu (po 19ti hodinách nečinosti) a zase to samý, jen cvak. Pobouchal jsem startér, jak mi bylo i porazeno a nic. Tak jsem došel pro startovací jednotku a nastartoval. Dnes jdu koupit novou baterii. Snad to bude tím.
Duben 5, 20178 r Zdravím, mám nasledovný problém. Jedného dňa som došiel ku autu a auto mi nechcelo naštartovať, štartér točil ale motor nie. Zistil som že bola odpálená cievka v štartéri. Kúpil som nový štartér, štartér točí vysunie pastorok ale motor sa stále nechytá, benzín to naťahuje. Skúšal som či nejsú skočené rozvody, klukovkou urobím iba pol otáčky. Bude to rozvodmi? Ďakujem
Duben 5, 20178 r A nebolo by jednoduchšie urobiť diagnostiku ako takto tapať. A čo znamena ,,klukovkou urobím iba pol otáčky,, a potom sa už neda dalej točiť? A že novym štarterom toči len nechyta. Treba to zrozumitelne popisať.
Červen 21, 20178 r Zdarec lidi, nevím jestli z vás někdo neřešil... Mě tež fabka 2008 špatně startuje.. nejdříve jsem řešil cívku u svíčky 3 válce, co mi vyhazovala diag.. závada se nachvilku schovala, ale asi po pul roce mi začala vyskakovat chyba teploty čidla motoru. tež jsem koupil nove čidlo a startovalo slušněji.ale ted asi zase po 4 měsících ta sáma závada-- čidlo teploty motoru.. Už nevím, dnes jsem čidlo odpojil a startoval s tím, že mi na palubovce vyskočí chyba a nic... konektor k čidlu jsem měl rozdělaný abych vyčistil piny konektoru, jestli nejsou náhodou zaoxidované a po připojení mi to napsalo sporadickou chybu.. teplota čidla motoru-signal příliš vysoký.. už nevím co to muže být, že mi motor naskoší až po druhém,či třetím otočení klíčku... motor jako by chytne, ale hned začne škytat a chcípne...
Červen 22, 20178 r tak pak jedině vyzkoušet před startem s napojeným VAGem a kontrolovat v bloku hodnot teplotu, jestli to nedává nějakou nesmyslnou hodnotu
Červenec 10, 20178 r je mi jasne, že to sem asi nepatří,ale už docela dlouho scháním diag. kabel, který by komunikoval s moji fabkou dvojkovou. měl jsem kabel kkl pro vag ale ten jsem nerozchodil na notasu-nevim proč- možná byl pro 32 bitovou verzi, ja používám win 10 64 bit.. pak mám kabel elm 327,ale ten zas nepracuje s vagem.. muže mi tady někdo dát prosimvas odkaz na kabel, který bude spolupracovat s fabií 2008 přes vag ? na netu , co jsem viděl v nabídkách kabely kkl , tak pracujou pry jen do roku 2004.
Březen 21, 20187 r Ahoj, máme doma Roomstera HTP kód motoru BZG a z ničeho nic nejde nastartovat. Jen točí a nic. Když otočím klíčkem vstřikování je slyšet. Co jsem koukal, proběhnu kabely od cívek, pojistky a dále? Mám obyčejný diagnostický BT modul, tak ještě zkusím to, jestli to nebude něco psát, ale zrovna když potřebujeme dvě auta:( Zkoušel jsem připojit přes Torque aplikaci a psalo to P0341 (poloha vačky). Auto je lehce nakloněné a ještě pípá olej, ale to bude asi lehkým náklonem. Tak prý při poslední jízdě auto dost pískalo, ale neví, zda to byly brzdy (jsou dost jeté, nové se mi válí v garáži). Tak mě napadá, když by skočily rozvody, půjde to nastartovat? Zkoušel jsem dát rychlost a lehce s tím cuknout motorem, ale nenaskočilo. Palivové čerpadlo jede, když otevřu dveře. Chtěl jsem mrknout ještě na relé, ale nenašel jsem je Zkoušel jsem ještě jiné diagnostiky a chyba už se neukázala. Takže zítra to vidím na servis:( Nevíte, kde jsou ta relé? Vůbec jsem je nenašel:( Upraveno Březen 21, 20187 r od Losky83
Červenec 22, 20187 r Tak auto nějakou dobu opraveno a furt to stojí za pytel, navíc průměrná spotřeba skoro 9L na trasách, kde s O3 1.4tsi jezdím za 6,5L. Fakt už nevím...
Červenec 22, 20187 r Nebyl bys jediný, komu se HTP po startu za tepla dusí. Ale v mém případě zatím nikdy nezdechlo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.