Publikováno Únor 1, 201411 r Já ho mám v supu a už bych ho nechtěl. Nicméně ideální by bylo, kdyby bylo vše jako na výhřev, ale plácli tam obyč. sklo.
Únor 5, 201411 r Mám ho na RS pořád ho tam vidím drátěná mřížka nejhorší večer nebo v noci okolní auta vidíš hvězdičky od jejich světel.
Únor 6, 201411 r Stejná zkušenost u Focuse. Boční okna stejně škrábat musím, tak myslím, že daleko lepší, ale i dražší varianta je nezávislé topení.
Únor 6, 201411 r těsně před objednání jsem jel jako spoluzdec v VW Passat Alltrack v Anglii. Přes den ok, večer mi ale ty pozlátka a odlesky jak z DJ 80´ vadily, tak jsem od objednání ustoupil, ač mě to mrzelo, ale jak tady čtu, tak to byl dobrý nápad. OT - proč okta nemá vyhřívaný volant? Upraveno Únor 6, 201411 r od caditko
Únor 5, 20178 r Pokud clovek nema v aute nezavisle topeni, tak za mne je tohle nutnost. Nekomu vadi ze vidi ty "dratky" ve skle, ja si na to nejak zvykl a uz je nevnimam -> nevidim. Takze za mne urcite ANO. Pokud ale nekdo vaha zda vyhrev skla, nebo nezavisle topeni, tak urcite jit do nezavisleho topeni. To sam lituju ze jsem do konfigurace auta nedal.
Únor 5, 20178 r A bude tam ted při fl porad to vyhrivani dratkama? Nedaji tam jako u S3 tu pokovenou folii? Neni vubec videt.
Únor 8, 20178 r pán Vodič Bude hodně záležet, kde jezdíš, kde parkuješ... Já to v O3 mám. Osobní zkušenosti: - parkuji po garážích, takže to moc nevyužívám - až na výjimky - vadí mi ty drátky, ze začátku hodně, teď už jsem si trochu zvykl, ale stejně je to vidět, hlavně proti slunci + když se přední sklo mlží, používám raději výhřev, funguje dobře a rychle + když v zimě na dálnici lítají s.ačky a zamrzá to na skle, je dobré mít výhřev a nemuset neustále ostřikovat (myšleno v menším množství) + pokud už někdy stojím venku a sklo zamrzne, napadne sníh, celkem rychle a pohodlně (bez fyzického zásahu řidiče) je problém díky vyhřívání vyřešen No, plusů je nakonec víc :-), příplatek není až tak vysoký, nechť si každý promyslí, co je pro něj důležité. Osobně bych to znovu nechtěl a raději to vyměnil třeba za automatické přepínání dálkových světel, které je vlastně i levnější...
Únor 8, 20178 r Ja osobne hodnotim jen pozitivne, protoze taky parkuju venku a ted v zime je to k nezaplaceni. Na dratky jsem si uz zvyknul a skoro je ani nevnimam.
Květen 12, 20178 r V 7. 2. 2017 na 13:10, Martin Bednář napsal: Tak vyhřívání pořád drátama.... Dratama? Me tvrdil prodejce u Octavia FL, ze je uz folie ... tak kde je ted pravda? ...
Květen 12, 20178 r Před hodinou, Aleš_BX napsal: potvrzuji že u O III Fl jsou rovněž drátky Tak me prodejce voje.al co uuz noo, snad si na dratky zvyknu ...
Květen 12, 20178 r To, že se ti světla protijedoucích aut v noci po těch drátkách trochu rozlezou, na to si zvykneš. Ale na interferenci světla z nízko položeného slunce v protisměru v zimních měsících, na to jsem si za 3 roky nezvykl. To mi někdy přijde až nebezpečné.
Srpen 25, 20178 r Ahoj, Dnes mi měnili v autorizovaném servisu vyhřívané přední sklo a vsiml jsem si, že všechny drátky nemají mezi sebou stejné rozestupy. Je to normální? Díky.
Srpen 28, 20178 r zdravim, rekl bych , ze jo. Take jsem menil sklo a na puvodnim to bylo snad jeste horsi.
Listopad 11, 20177 r Nedávno jsem četl nějakou diskuzi na téma vyhřívané čelní sklo. Polovina diskutujících si to z praktického hlediska v zimně chválila, ta druhá nadávala na optické vlastnosti za tmy (dráty jsou vidět a způsobují rozptyl světla). Za 3 roky co s tím jezdím, jsem si toho nikdy nevšiml nebo spíše jsem sem to nevnímal. Jenže nyní musím uznat, že to fakt vidět je a je to trochu nepříjemné. Aktuálně tak přemýšlím, jestli to do dalšího auta vůbec objednat. Nový Golf už má vyhřívané čelní sklo bez drátů (průhledá kovová vrstva). Jak je to s Octávii po faceliftu, používají se stále dráty?
Listopad 11, 20177 r j57: Ano FL Octavie ma porad draty ... myslim, ze superb uz ma taky vyhrivanou folii ...
Listopad 11, 20177 r Já mám dráty a už jsem si zvykl. Přednosti převyšují nad negativy. Fólie bude super, ale i toto řešení je parádní a už ho chci mít v každém dalším autě.
Listopad 12, 20177 r Někteří nehápou že Škoda je v koncernovém řetězci níže než VW takže dostává povolení k některým zajímavějším technologiím opožděne. Ale pořád je na tom líp než Seat kterýho by se VW rád zbavil a podle toho to taky vypadá. V podstatě jsou to ošizené škodovky s jinou maskou (Ateca, Toledo, Mii)
Listopad 12, 20177 r Nevnímám tuto vlastnost a už vůbec ne, že by docházelo k rozptylu světla. Jezdím opravdu hodně za tmy a tohoto "jevu" jsem si vážně nevšiml. Drátky jsou viditelné pouze tehdy, když se na ně zaměřím. Navíc jak tu zaznělo, positiva převažují nad negativy.
Listopad 12, 20177 r V rodine mame auto, ktore ma viditelne vodice na skle, ale aj take, ktore ma foliu /passat b7/ a vobec tie droty nevnimam. Navyse, na passate teraz musim dat menit sklo a s foliou sa neda zohnat /iba v autorizovanom servise s peknou cenovou prirazkou/. Naozaj to ma viac pozitiv ako negativ a clovek si nato zvykne.
Listopad 13, 20177 r 21 hours ago, LukášCBR said: Nevnímám tuto vlastnost a už vůbec ne, že by docházelo k rozptylu světla. Jezdím opravdu hodně za tmy a tohoto "jevu" jsem si vážně nevšiml. Drátky jsou viditelné pouze tehdy, když se na ně zaměřím. Navíc jak tu zaznělo, positiva převažují nad negativy. Já si toho taky nevšímal, než jsem si pročetl diskuze. :-) Je pravda, že to není nijak hrozné (když jsem to ani neregistroval), ale vidět to skutečně je. Při pohledu na zdroj světla ve tmě jsou ty dráty vidět dobře, včetně ohybu světla na obě strany. Při jízdě ve dne to poznat není. Upraveno Listopad 13, 20177 r od j57
Listopad 13, 20177 r @Aleš_BX, mal som na inom aute neoriginalne sklo, tiez vyhrievane (Pilkington) a nebol problem. Je neoriginalne sklo a neoriginalne sklo...Clovek, ktory mi to meni, s tym robi uz pekne dlhu dobu a sam mi to povedal, ze mi odporuca len to alebo hento a nemam dovod mu nedoverovat, lebo mi vie odborne poradit a je to jeho zivobytie, takze zlu reklamu si ako samozivitel spravit nechce a nemoze si to ani dovolit. Ked som menil sklo s foliou, vyslovene mi povedal, ze to je len original, resp. vyraba ho len jeden vyrobca a rozdiel oproti sklu z autorizovaneho servisu je iba v tom, ze tam nie je logo vyrobcu automobilov, ale znacka vyrobcu skla. Na Slovensku je poistovna povinna preplacat sklo z PZP vinnika, pripoistenie uz nema tak velky vyznam (nie som si isty, ci tu mozem pridat link, ale ide o rozhodnutie Najvyssieho sudu SR), aj ked urcite si svoje uplatnenie najde v istych situaciach.
Listopad 14, 20177 r Ja zdielam informacie, ktore som dostal od (podla mojho osobneho nazoru) odbornika vo fachu, nic viac, nic menej. Ide prave o to, co si napisal...ja som poskodeny, ich poistnik mi sposobil skodu, ktoru odmietol nahlasit a sklo mi vymeni znamy, pretoze, ano, dam radsej zarobit jemu, ako autorizovanemu servisu, kde menia mozno par skiel rocne, zatial co on vymiena denne niekolko skiel a navyse sa poistovna z toho moze vykrucat. No ved uvidime, koniec koncov, ako to dopadne, ale mne v konecnom dosledku nezalezi, ci tam bude folia alebo drotiky, ale prasklina sa zvacsuje a ak si to vsimne nejaky snazivy policajt, moze mi zobrat TP, co by som bol nie velmi rad. Neviem ako je to s kalibraciou kamier, ja mam len dazdovy senzor so svetelnym senzorom na passate. Uz sme celkom OT navyse na Octavii vyhrievane sklo nemam, aj ked rozmyslam nad jeho dorobenim. Zatial mi bude musiet vystacit webasto.
Listopad 15, 20177 r Pokial viem, na dazdovy senzor je opravna sada alebo ako sa to vola, kde je ten gel a vzdy som ho aj mal vymeneny.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.