Mikkes Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Zdravím, Dneska jsem si všiml že mám motor poměrně dost od oleje, viz. foto. Nemáte někdo zkušenost nebo nápad odkud by to mohlo být? Díky Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas111 Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Možná z ventilového víkaOdesláno z mého ZP953 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikkes Vloženo 10. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Děkuji. Zkusím na to zítra pořádně mrknout. Nevíte jak je výměna toho těsnění náročná? Da se to zvladnout doma s běžným nářadím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 víko je v pohodě horší bude pokud to poteče na rámu vačky. Osobně bych to pozoroval a pokud z toho dole nekape olej, tak bych to neřešil. Přetěsňování motoru je běh na dlouhou trať. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Pokud máš nové těsnění (1x pod víko, 4 x pod sání, pokud ho nebudeš půlit, pod klapku) a nářadí - hlavně imbusy, dá se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikkes Vloženo 10. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Ono už mi to celkem žere olej spalováním. Asi 0,5 l na 1000.Ale celej motor přestěsňovat se mi nechtělo. Tohle už mi přijde dost zablitý. Navíc se to stalo za pár kilometrů, okolo 500 řekl bych. Takže se tomu budu muset věnovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Vyrobce udává myslím 1l na 1000km jako normal. Takže záleží na tobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikkes Vloženo 10. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Jo, udává poměrně dost. Přetěsňovat pořád nechci. Ale tenhle únik mimo motor bych rád vyřešil. No uvidím co zjistím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikkes Vloženo 11. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2017 Tak jsem zjistil kudy to bublá ven. Co to prosím je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 11. Únor 2017 Sdílet Vloženo 11. Únor 2017 To je zapalovací svíčka, ne? [emoji3] To znamená špatné těsnění pod víkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajerak Vloženo 11. Únor 2017 Sdílet Vloženo 11. Únor 2017 Já bych to v první řadě řešil tak : 1.zajel na myčku a pořádně umyl. 2.jak to bude čisté,tak pozoruj kde to uniká. Moje zkušenost je, že jsem se také domníval že únik je z vrchu (motoru) ale opak byl pravdou. Můj únik byl dole (na motoru) a při jízdě, proud vzduchu to hnal nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikkes Vloženo 16. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2017 Zdravím. Tak dneska jsem to dal do servisu, musel jsem jinam než obvykle. A při přebírání když jsem mu to ukazoval tak celkem suverénně začal, že je to těsnění pod hlavou a že bude muset dolu a že je možná taky prasklá atd... To se mi moc nezdá. Je vůbec možné aby se ke svíčce dostal olej přes těsnění hlavy? Žádné jiné příznaky jednoho nebo druheho nemám. Unik chladici kapaliny, unik oleje do vody a obráceně, přehřívání, hustej bílej dým nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 16. Únor 2017 Sdílet Vloženo 16. Únor 2017 Snad nebudou jen vyměňovat a prvně zjistí příčinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikkes Vloženo 16. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2017 To ano. Ale říkal že jestli to z toho teče olej, což je celkem dobře vidět okolo, tak sundani hlavy. No ještě jsem jim radši připomněl že až něco zjistí ať zavolají. Tak uvidíme no. Jen jsem chtěl dopředu vědět, jestli v ty hlavě může být takovýto problém vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 12. Březen 2017 Sdílet Vloženo 12. Březen 2017 Jak to dopadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikkes Vloženo 12. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 Zdravím, tak to nakonec dopadlo přetěsněním motoru. Moc jsem z toho radost neměl, ale změna oproti minule veliká. Najel jsem zatím 700km. Motor je klidnější, živější, daleko tišší. Jediným šrámem je, že lehce kape olej ven. Nejspíš je to těsněním u olejové vany, dneska jedu zpět tam kde mi to dělali a mrknem se na to. Nicméně toto těsnění podle faktury neměnili, což moc nechápu, ale nahrává to tomu, že by to šlo ven tudy. Tak snad ano, jinde to vypadá čistě. Jinak bych řekl, že to přestalo spalovat olej téměř úplně, ale nebudu zatím předbíhat. =) Uvidíme po pár tisících. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.