Publikováno Březen 8, 20178 r Vy co jste už vyzkoušeli, můžete popsat dojem z LED světel? Ideálně pokud máte porovnání s bixenony z jiného auta. Jo a umožňuje Kodiaq s LED světly stejnou funkci jako je Smart Light Assist u Superba, tzn. že jedete neustále se zapnutými dálkovými světly a neosňujete? Díky Upraveno Březen 8, 20178 r od Lukáš P.
Březen 8, 20178 r Jezdil jsem z bixenony a musím říct že to svítí dost dobře hlavně barva je bílá což u xenonu nebylo, světla nemají maskovací funkci pouze dalkova světla vypíná,ale nijak mi to nevadilo světla bylo dost... světla umí měnit tvar kužele podle toho jestli jedeš v obci,mimo obec ,dálnici a za deště plus natáčení..
Březen 9, 20178 r Jizda byla, sviti dobre. Ale nataceni? Mel jsem 2 auta ve vybave style a ani jedna svetla se nenatacela. U superbu 2 bylo krasne videt, jak se nataci svetla.
Březen 9, 20178 r Ve výpisu výbavy je uvedeno Led světla s natočenim do zatáčky....otazkou je v jakém jizdnim režimu se natáčeji anebo je to tím že do rychlosti 60km/h vytváří široky a krátký kužel a není to tak viditelné,taky jsem si toho všimnul...Mám ve Fabií natáčení a ty jdu teda jo zřetelně....
Březen 9, 20178 r U těhle světel je to řešeno úplně jinak. Nic se tam fyzicky nenatáčí. Je tam prostě další LEDka s malou parabolou na vnitřní straně toho světlometu (u OIII FL jasně viditelné, Kodiaq by měl používat stejnou technologii). V manuálu o tom mluví. Je to to "statické zatáčkové světlo".
Březen 9, 20178 r Je tam normální AFS ko to co tam uvádějí tím myslí normálni mlhovku.. tady je video s funkci:
Březen 9, 20178 r Ne nemyslí tím mlhovky. Rozsvěcení mlhovek říkají Corner funkce. Mlhovky a statická zatáčková světla jsou 2 různé věci a i manuál je zmiňuje jako 2 různé věci. AFS funkci ty světla mají. Nevím jestli tím Škodovka myslí jen změnu kuželu, nebo do toho počítá i přisvěcování do zatáčky. Každopádně tak žádný fyzický pohyb jako u Xenonů neprobýhá. Mrkni se sem a tady je detail světlometu z OIIIFL kde je vidět to statické zatáčkové světlo. Kodiaq bude používat stejnou technologii.
Březen 9, 20178 r Je tady pár lidí co by mohli mít přesné info, tak by se mohli k tomu vyjádřit... Celkem jsem si ty světla prohližel ale ničeho navic co by mě zaujalo jsem si nevšimnul...ono tomu návodu se kolikrát nedá věřit někdy tam jsou bláboly... Upraveno Březen 9, 20178 r od Kamca1
Březen 10, 20178 r Měl jsem možnost jet za tmy a moje srovnání je LED nad Xenony. Nejvíc zřetelné to bylo mimo obce na úzkých okreskách 3. třídy, světlo je opravdu bílé. Nevím co tomu budou říkat řidiči v protisměru. U dálkových světel jsem měl pocit, že svítí mnohem dál, a při přepnutí a potkávací nebyl takový skok jako u běžných lamp.
Květen 4, 20178 r Neviete mi niekto povedať, či je reálne vymeniť na existujúcom Kodiaq-u halogónové svetlá za LED? Ak áno, čo všetko treba vymeniť/urobiť? PS: Chápem, že najlepšie je na to myslieť už pri konfigurácii auta.
Listopad 10, 20177 r Musím říct že mě teda LED světla na Kodiaqu celkově hodně zklamala. Né že by málo svítila, ale jde spíš o to kam svítí. Byl jsem zvyklý na natáčecí bixenony v VW touranovi.(toho má teď žena, takže mám neustle srovnání). Největší rozdíl vidím v dálkových světlech. Zatímco LEDky pocitově svítí intenzívněji a dál, v zatáčkách je to bída. Jde o to že kužel LED světla svítí pouze rovně a tím jak je intenzívnější, všechno co není nasvícené je prostě úplně černé. BiXenony i při dálkových krásně nasvěcují zatáčky a člověk vidí kam jede. Další problém je při potkávacích světlech. LED mám nastavené hodně nízko a tím pádem vidím jen omezenou vzdálenost. Opět problém s velmi kontrastním přechodem kde tam kde není světelný kužel není naprosto nic vidět. Takže je to v noci trochu taková adrenalinová videohra... copak to na mě ze tmy vyskočí? Mám v plánu zajít do servisu si to nechat trochu zvednout ty potkávačky, otzka je kolik to dovolí. Určitě nechci oslňovat ostatní řidiče,a le příjde mi že ten kužel je opravdu strašně krátký.
Prosinec 17, 20177 r Chápu správně, že Kodiaq má statické LED a Touran Bixenony s natáčením? Pokud ano, tak nemůžeš srovnávat statické světla s natáčecími, tam je jasné, že bixenony s natáčením budou osvětlovat cestu lépe než statické LED.
Prosinec 17, 20177 r LED mají u Škodovky taky AFS. Jen to funguje jinak než u bixenonů, kde se skutečně světla natáčely. Tady se přisvěcují jednotlivý diody v modulech a tím navozují dojem natáčení. Třeba u KAROQa to (aspoň podle mě) funguje dobře.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.