Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

...

6BB3B657-F37B-413F-ADFE-95F4B41CADAD.thumb.jpeg.b89ff9c566f2678301a6271d482ac475.jpeg988AB64F-2901-4094-80A0-9FD0A8DFC3ED.thumb.jpeg.2a8baca686386331f64f3a19a6112baf.jpeg

  • 3 týdny později...

Pár reálných fotek (maskovaných):

 

  • 2 týdny později...

Interier zdá se prakticky kopie Scaly a vnějšek velmi podobný.

Mně to na tom infotainmentu příjde nějaké vysoké. Prosím, berte pouze jako postřeh. To, že na tom je prd vidět a že novináři mají zase senzaci, tak to raději nebudu rozvádět :-).

Interiér by měl být povedený a dost věcí na který si občas někdo postěžoval se vyřešilo a upravilo. 

Exteriér bude mezi sup a scal což si myslím nikoho neurazí ale spíš potěší. 

Ps: nějaká babka u kafe vyprávěla :kol-83:

rada tlacitek pod displejem je jak kopie peugeotu

Jj, mne se jen nelíbí ty vydechy hodně nízko na přístrojovce. Ale věřím, ze nakonec to bude pěkné. 

Zvenku to asi bude dobrý, i když LEDková vzpomínka na čtyřoko je docela zbytečná, ale kam se ztratil panel klimy? Ach jo.

Klima bude asi jako u Scaly Style - směry, intenzita přes infotraiment [emoji3525]

 

ASR jsem snad nevypl nikdy, 10 let, co to mám v autě i v Krbokoších se s tím dá jezdit.

 

U té klimy když si auto půjčí třeba rodiče, prarodiče, sestra, složitě jim pak po telefonu vysvětlovat ... Když jsou ty pařáky, klidně to pustím na 18 a nasměruji na tělo, ale slabší jedinci jsou hned nemocný. I kdyby jen uzavřeli všechny 4 výdechy, vše jde jen přes čelní sklo s nepřijemně hlasitým svistem.

Upraveno od Jan R.

Hlavně by měl být podvozek o proti současné Octavii povedený. ( v mnoha ohledech lepší) 

Což už ukázala i Scala, že když se chce tak to jde :kol-52:

před 9 hodinami, Joker 85 napsal:

Interiér by měl být povedený a dost věcí na který si občas někdo postěžoval se vyřešilo a upravilo. 

Exteriér bude mezi sup a scal což si myslím nikoho neurazí ale spíš potěší. 

Ps: nějaká babka u kafe vyprávěla :kol-83:

 

Co je povedeného na ovládání klimatizace přes display vůbec nic.

Tak zrovna ty směry a rychlost větráku u auto AC až tak nevadí, u FIII ani nevím, kdy jsem to naposledy použil, spíš by tam mohlo být tlačítko na vypnutí AC [emoji53]

Jakékoliv ovládání čehokoliv, co se ovládá častěji než jednou za půl roku, přes infotainment, je jen další snížení bezpečnosti vzhledem k nutnosti zaměřovat řidičovu pozornost na nějaký panel a klikání do něj. Nechápu, co je k tomu vede - snad jen ušetřit za tlačítka a design na úkor bezpečnosti.

 

Průduchy tak nízko jsou na prd, budou jen vířit prach, ale budiž....

 

Ten volič rychlosti je opravdu a jistě (doufám) jen znakem "muly", protože takový hnus by snad do finálního auta nedali :-D

On by ten volič neprošel už kvůli bezpečnosti, head impact test by zabil i figurýnu.

Přesně tak jak se zmínil :

před 4 hodinami, Martab napsal:

Tak zrovna ty směry a rychlost větráku u auto AC až tak nevadí, u FIII ani nevím, kdy jsem to naposledy použil, spíš by tam mohlo být tlačítko na vypnutí AC emoji53.png

Souhlas. 

Taky nevím kdy jsem naposledy chtěl upravit klimatizaci kromě AC OFF/ON. 

 

Častěji jsem u OC3 potřeboval chybějící tlačítko ASR off. 

 

Všechno směřuje stejně jen k automatice, hlasovému ovládání a ovládání gesty. 

před 11 hodinami, Joker 85 napsal:

Hlavně by měl být podvozek o proti současné Octavii povedený. ( v mnoha ohledech lepší) 

Což už ukázala i Scala, že když se chce tak to jde :kol-52:

 

Aha, a co je na stávajícím podvozku (O3 FL) tak nepovedeného ? To je nějaká osobní zkušenost nebo odněkud opsané?
Já tedy mám variantu multilink (s DCC), takže nemohu posoudit ta jednodušší provedení, ale nevím o žádných zásadních problémech...

I když samozřejmě věřím, že nový podvozek bude určitě zase lepší.

před 5 hodinami, Martab napsal:

Tak zrovna ty směry a rychlost větráku u auto AC až tak nevadí, u FIII ani nevím, kdy jsem to naposledy použil, spíš by tam mohlo být tlačítko na vypnutí AC emoji53.png

V těch příšerných vedrech je dobré po nástupu pro rychlé vychlazení nastavit mj. větrák na maximum, to se hodí.

Režimy AC u Climatronicu jsou využitelné ojediněle, a klidně mohou být schované někde v infotainmentu, jako nyní i další pokročilé funkce AC (ve spojení s Columbusem). 

Tlačítko pro VYP/ZAP AC nevidím až tak důležité (ojedinělé využití), ale bude asi lepší aby bylo hardwarové (kdyby infotainment nefungoval).

@Jan R. Souhlas, až na ASR - osobně jsem musel několikrát vypnout.

@omicron k nápravě a jejímu nastavení do 110kw se už raději nebudu vyjadřovat (osobní zkušenost) . 

Nejlepší podvozek teda jeho nastavení se povedlo u posledního benzínového RS ironií že je i o poznání lepší než má to stejné auto s ropou. (osobní zkušenost) 

Scala se už v rámci možností taky povedla odladit pěkně a ještě lepší bude u nové OC IV. 

to co je toto za trend ;) sak si nebudem mat kam ruku pokladat pocas jazdy :) tssss

před 4 hodinami, omicron napsal:

Aha, a co je na stávajícím podvozku (O3 FL) tak nepovedeného ? To je nějaká osobní zkušenost nebo odněkud opsané?
Já tedy mám variantu multilink (s DCC), takže nemohu posoudit ta jednodušší provedení, ale nevím o žádných zásadních problémech...

 

Oproti víceprvku je na rozbitých cestách a ve vysokých rychlostech poloviční. Vlastní zkušenost. Jsou lidé, kteří rozdíl nepoznají. A jsou lidé, kteří s jednoduchým podvozkem trpí.

 

před 4 hodinami, omicron napsal:

V těch příšerných vedrech je dobré po nástupu pro rychlé vychlazení nastavit mj. větrák na maximum, to se hodí.

(...)

Tlačítko pro VYP/ZAP AC nevidím až tak důležité (ojedinělé využití), ale bude asi lepší aby bylo hardwarové (kdyby infotainment nefungoval).

 

Schválně vyzkoušej, co se stane po nastartování v režimu AUTO a po přetočení kolečka na "max". Jaký ucítíš rozdíl :-) Tlačítko na vypínání AC je trestem pro všechny, kteří si myslí, že vypnutím něco ušetří.

 

Utrácet jeho produkcí kvůli tomu, že by se mohl porouchat displej, to snad nemyslíš vážně.

Že někdo do autoklimy nesmyslně šťourá, je druhá věc, ale minimálně teplota má být ovládaná hardwarově. V životě by mě nenapadlo, že koncern začne kopírovat to nejhorší z Pežotu.

Snad tady nebudeme řešit, kdo, kdy a jak má nastavenou klimatizaci, to sem opravdu nepatří...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.