Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Aspoň nějaká funkce adaptivního tempomatu a manuální převodovky

Záhy si všímám, že i s manuální převodovkou dokáže adaptivní tempomat úplně zastavit – stačí vyřadit rychlost. Stejně tak se zvládne sám rozjet poté, co zařadím jedničku a pomalu pustím spojku. U žádného jiného auta jsem takovéto chování neviděl, vždy je k tomu potřeba automatické řazení.

 

https://www.novinky.cz/auto/automoto-testy/clanek/prvni-jizda-se-skodou-octavia-rs-tsi-poteseni-z-poctive-techniky-40344037?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, zvazujem kupu Octa4 Combi s 1.5 TSI + DSG.

Pls, nevie niekto ci ta DSG je stale DQ200, 7 stupen so suchymi spojkami? Ak ano tak, nema za sebou s nastupom do Octy4 nejake modifikacie pre zvysenie spolahlivosti?

 

Nie je niekde na fore alebo inde nejake info co bude nove v MR2021, nove prvky vybavy etc?
 A najma, co mi nedokazal vysvetlit ani podpora Skoda, ani autorizovany predajca .. Pre 1.5 TSI + DSG nie je v konfiguratore Canton sound system.

Nevie niekto preco ten Canton pre mild-hybrid nejde objednat??

 

Vopred velka vdaka za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Luc napsal:

Zdravim, zvazujem kupu Octa4 Combi s 1.5 TSI + DSG.

Pls, nevie niekto ci ta DSG je stale DQ200, 7 stupen so suchymi spojkami? Ak ano tak, nema za sebou s nastupom do Octy4 nejake modifikacie pre zvysenie spolahlivosti?

 

Nie je niekde na fore alebo inde nejake info co bude nove v MR2021, nove prvky vybavy etc?
 A najma, co mi nedokazal vysvetlit ani podpora Skoda, ani autorizovany predajca .. Pre 1.5 TSI + DSG nie je v konfiguratore Canton sound system.

Nevie niekto preco ten Canton pre mild-hybrid nejde objednat??

 

Vopred velka vdaka za pomoc

Osobně si myslím, že tam budeš mít DSG s DQ200, která je stavěná pro točivý moment do 250Nm, no a právě ten přesně  má ten motor 1.5 Tsi. Jestli je nějak inovovaná, tak to nemám tušení, spíše ne.  Možná Ti tady poradí Martab, ten má  celkem dobrý  přehled, třeba si to přečte.

Ačkoliv jsem Škodovkář, tak po těch x,y, stránkách a problémech, co tady a i jinde čtu, ale i osobně slyším, bych do motoru 1.5 Tsi a ještě s DQ200 nešel, ale je to tvoje volba.  Třeba se zadaří.

PS. Mít tak finance na tu uvažovanou O4 kombi  s 1.5 Tsi a DSG (odhad tak 750.000,. Kč ne ?), tak bych raději bral ještě poslední novou skladovku O3 RS kombi s 2.0 Tsi a tím lepším DSG. Cena 820.000,- Kč  a dobrá výbava, motor i převodovka, Ale jestli preferuješ raději ty nové, ne zrovna fungující věci v O4 a pojízdný internet, tak to je jiná.

https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJU7NE0L0183331

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 12. 2020 na 21:17, Luc napsal:

Zdravim, zvazujem kupu Octa4 Combi s 1.5 TSI + DSG.

Pls, nevie niekto ci ta DSG je stale DQ200, 7 stupen so suchymi spojkami? Ak ano tak, nema za sebou s nastupom do Octy4 nejake modifikacie pre zvysenie spolahlivosti?

 

Nie je niekde na fore alebo inde nejake info co bude nove v MR2021, nove prvky vybavy etc?
 A najma, co mi nedokazal vysvetlit ani podpora Skoda, ani autorizovany predajca .. Pre 1.5 TSI + DSG nie je v konfiguratore Canton sound system.

Nevie niekto preco ten Canton pre mild-hybrid nejde objednat??

 

Vopred velka vdaka za pomoc

 

ahoj, já už přidám jen k tomu Cantonu, v předchozí OIII jsem ho měl a můžu říct, že standardní rádio v OIV hraje slušně. Když jsem porovnával klasickou OIII a tu moji s Cantonem, tak jsem rozdíl slyšel, když jsem pak zkoušel OIV tak jsem Canton zrušil jako vyhozený prachy....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte taky osekané služby infotainment online? Například nelze odeslat naplánovanou trasu... jde to i do fabie 3 roky staré ale tady prostě nic :( .

Nemluvím o dalších službách které jsou dostupné ve starším modelu.. od počasí až po novinky... 

Člověk by řekl že to bude top z tohoto pohledu... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odeslání naplánované trasy je podle informace na stránkách Škoda Connect dostupné pro Octavie vyrobené od 11/2020. https://availability.skoda-auto.com/260/cs-cz#/service/5

Pokud to nebude doplněno v nějaké nové verzi SW, tak máme asi smůlu:-) Octavia IV je na tom z pohledu „novinek“ v infotainmentu asi nejhůře a stále doufám, že auta vyrobená během 2020 nezůstanou „zmrazená“ ve stavu v jakém se nacházejí právě teď. Mám verzi SW 1664 a nemám ani hodiny zobrazené ve středu digitálního kokpitu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem, 

Mám teď 2016 RS 135 kw TDI a je to moje již 2 RS Octavia 3 generace co mám a vždy jsem ji měl se 135 KW :) 

 

Chci se zeptat, uvažuji o vRS 4 gen 180 KW v plné palbě - jediné čeho se bojím je:

 

a) bude to dávat 180 kw jen na přední náhon? nejezdím jak blázen, ale jsou situace kdy se rád projedu ..

b) jak je na tom spotřeba oleje? já na 135 kw dolévám na servisní interval cca 1L oleje i po 4 letech co ji mám a kolikrát když jsem byl v servisu a stěžoval jsem si, tak mě bylo řečeno, že je to zlaté, že benzíny berou 2-3l na 15 tisíc km..

 

Jinak cenově musím říct, že vRS vychází skoro už jako BMW 3 :) ..nicméně jezdím celý život ve škodovce a se slevou od prodejce mínus 21% dph se člověk dostane na pohodové peníze..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a) bude tam VAQ čili mechanický samosvor. To trochu jízdu zlepší. Už jsem lehce ztratil přehled a i iluze o tom, co v benzínové 2,0TSI bude za převodovky a pohony.

b) Na dolívání mám 5W30, ale zatím jsem tam kápnul po prodeji a pak po první výměně, abych byl na rysce. Od té doby dolívat netřeba. Ono je třeba hlídat hladinu oleje na rovině a se studeným motorem, což se v servisu nemá šanci stát. Tam většinou udělají testovací jízdu a do 5 min po návratu kontrolují rysku. Jednak má teplý olej jiné vlastnosti, druhak neměl možnost stéct. Proto se to pravidlo používá, protože různé motory mají různá zákoutí a plochy a i oleje mají různé vlastnosti. Proto za studena a na rovném. (Pomíjím problémek některých majitelů některých motorů, že olejoznak dělá při zastrkávání přetlak, tudíž je motor přelitý a není to indikováno - viz forum) .Takže po příjezdu ze servisu jsem rád, když je mezi ryskami. Jestli někdo tvrdil, že DLBA sežere 2-3 litry oleje/15tkm, tak je buď blázen, nebo majitel autu nakládal za studena. Tehdy byl olej ještě 5W30, běžně nahrazovaný za 0W30, dnes už 0W20. Pomíjím detaily a různé mezistupně - bez/s GPF atd., kvůli tomu se SAE i VW5xx měnilo. Velká kubatura = velké styčné plochy a honit turbodmychadlo od vyloženě "mrazových" teplot - ani se nedivím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...