Listopad 11, 20213 r JJ, já ho měl za 18900, pak dali 20 a už 25 jako u S3. Hlavně i pakety Plus zdražili.
Listopad 11, 20213 r V květnu dělaná konfigurace za 958k je dnes za 999k..... to je mi nemilé, Emile....
Listopad 12, 20213 r Sportline verzia vypada myslim ozaj skvelo.... ..len ta cenovka bez par drobnych 40 000 eur je masaker... Upraveno Listopad 12, 20213 r od Patrik1971
Listopad 12, 20213 r Po dlouhé době test, jiný úhel pohledu ať to nechválím jen já. Tem podvozek i na menších kolech - taky to odskočí stačí dálniční nájezd, sjezd o 270st. v šedesáti a dilatační spára nebo hrbol a je cítit, jak to uhne. Ty převody sedí. Ke světlům to nemám srovnání třeba s G8, mě nevadí ani halogeny bez projektorů. Další srovnání pro odpůrce sekačkových motorů - za kolik jezdili testy s O2 1.6, O3 1.2 a tady i při testovacích zacházení jen přes 6l. 1.0 a iV Méně vybavené auto a auto až po strop, 2 roky na trhu a stále SW …
Listopad 12, 20213 r před 25 minutami, Jan R. napsal: … Další srovnání pro odpůrce sekačkových motorů - za kolik jezdili testy s O2 1.6, O3 1.2 a tady i při testovacích zacházení jen přes 6l. … 1.2 TSI 81kW v OIII combi za posledních 140tis km průměr zhruba 5,7 při převážně dálničním provozu (ale v rámci limitů). V testech taky jezdili do 6,5l/100 i se sourozenci docela s přehledem… https://www.auto.cz/skoda-octavia-1-2-tsi-cesky-passat-72966 https://autoroad.cz/testy-aut/38013-test-volkswagen-golf-sportsvan-1-2-tsi-vsestranny-a-pohodlny-novacek http://www.benzin.sk/index.php?selected_id=146&article_id=9249 Dlouhodobě se drží v průměru u 6l https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&constyear_e=2017&power_s=110&power_e=110&powerunit=2 OIV je zatím jen par kousků a jsou o nějaké 3dcl níž. Což mi nepřijde až tak super výsledek vzhledem k tomu, že tam je několik eTSI a o kolik má OIV lepší aerodynamiku… https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&constyear_e=2017&power_s=110&power_e=110&powerunit=2
Listopad 12, 20213 r Tady mají třeba O3 1.2 skoro stejnou spotřebu, jen novinka je těžší a filtr k tomu. https://www.auto.cz/skoda-octavia-1-2-tsi-cesky-passat-72966 1.6 je úplně zabitá https://www.auto.cz/skoda-octavia-tour-1-6-mpi-stary-znamy-53097 Chce to hodit předsudky stranou, co říkají v hospodě je špatné a řádně si to vyzkoušet sám. Pokud se dočká EURO 7 mohlo by to být zajímavé. Nesrovnávat to s F4, tam SW zkazili, jak zní z testů.
Listopad 12, 20213 r Jo, tak on 1.0 TSI je na dnešní dobu výborný motor, o tom žádná. Kór optikou základní motorizace (ještě před pár lety to byla 1.4 MPI 55kW...). Jen je třeba se na to dívat střízlivou optikou, motor je to dobrý, ale žádný zázrak se proti starším EA211 nekoná... Samozřejmě proti starším EA111 nebo 1.6 MPI tam je posun za poslední roky výrazný.
Listopad 12, 20213 r Už jsem to tu někde na fóru psal. Motory 1.0 TSI jsou všeobecně dost nedoceněné motory. Jednou na ně budeme ještě vzpomínat...
Listopad 12, 20213 r Moje prvé skúsenosti s jazdou dnes som si skúsil O4 - teda nie tú moju, pretože tá ma teraz termín dodávky 02-2022 takže to bude 10 mesiacov od objednávky. Auto bolo diesel 150k, 6M, style, matrix, infotainment najvyšší, paket style+ Pozitiva (keď porovnávam s OIII, SIII, Opel Insignia) - matrix svetlá. Je síce veľmi viditeľne poznať že segmentov je tam dosť menej než v iných autách ale intenzita svetla je výborná - podstatne lepšia než u Oplu. Má tiež širšie osvietenie krajníc ďaleko do polí, takže jeleňa uvidíte dostatočne skoro aby sa dalo zastaviť. Vrele odporúčam, kto nepriplatil neurobil dobre. S akýmikoľvek inými svetlometmi od škodovky ani nemá význam porovnávať (adaptívne bi-xenony s clonou a podobne). Problém je len ak protiidúce auto má slabšie svetlá, potom mu to O4 napáli diaľkovými aj 3x za sebou naplno. Keď oproti idúce auto blikne diaľkovými vystrihne ho vypnutím segmentu - pomerne široká čierna machuľa na ceste - ale potom mu to napáli znova. No. Tiež vysvietenie ľavej krajnice pri predbiehaní - výborný to vynález matrixov - som si u tejto O4 nevšimol. Ale predbiehal som len 2x tak asi chyba na mojej strane. V každom prípade najlepší moment O4. - tichý podvozok. hluk od kolies je dobre odhlučnený, ale jazdil som 205/55-R17. Uvidíme ako to bude na 18". - motor. Pri nízkych otáčkach to proste "nejede" ale stačí podradiť a od 1800 nahor je to totálne v pohode. Skutočne nemá chybu. Spotreba tam síce nebola nijako úžasná, auto malo 9800km, ale neviem ako s tým kto jazdil. - určite dostatok miesta vpredu - blbosti typu ambientné podsvietenie, rôzne farby, po otvorení dverí ambientné osvetlenie na dverách svieti vždy červene (bolo to v tme). Dobrá pomôcka. - nastaviteľná výška pásov - toto pomaly z niektorých iných áut mizne čo neurazilo - veľkosť a množstvo odkladacích priestorov ale pripomínajú trochu Opel - rozmery také že vždy 3-4mm chýbajú aby si tam človek odložil čo potrebuje - nastavenie elektrickej sedačky všetkými možnými smermi - výhľad - zvuk infotainmentu/rádia - síce bez subwooferu ale pri DAB úplne v pohode, výšky, basy OK. Nie je to koncertná sála ale na počúvanie Radiožurnálu plne stačí. čo sklamalo - brzdy - napriek tomu, že to je asi o pol tony ľahšie auto ako to moje súčasné pocit z brzdenia je - no tak nejako si spomínam na žigulíka bez posilňovača. Nepotešilo. - hluk od motora - podvozok odhlučnený, ale motor pri akcelerácii počuť neadekvátne a na rok 2021 celkom nepríjemne - podvozok - to je prosím hojdací koník alebo auto? Viem že je to vec zvyku, ale keď si človek sadne do "lepšieho" auta tak na svoje zvyklosti má pocit že lepšie auto je bezpečnejšie, zvyčajná rýchlosť je bez rizika a zákruty "lepšie" auto zvláda s rezervou. Človek má istotu od prvého momentu. U O4 mám úplne opačný pocit. Pohupovanie vo mne vyvoláva pocit slabého kontaktu s vozovkou a neistotu ako bude auto reagovať ak budem potrebovať pri pohupnutí uhnúť. Zadná náprava oproti viacprvkovej ktorú mám teraz je poznať nepríjemne na prvej nerovnosti v zákrute. - no sedačky - ale to som už vedel. Vyskúšal som všetky možné typy a je to rovnaké - slabá opora v zákrutách a krátke sedáky. Ale bedrová opierka nakoniec celkom OK a tiež konečne na rozdiel od SIII ktorý som mal minulý rok nešmýkavé poťahy :) - klima - napriek nastavenej teplote 23°C neustále chladný vzduch z výduchov, po ďalšom zvýšení z bočných výduchov teplejší, v strede chladný naďalej. "Inteligentnú klímu" som za krátky čas použitia nepochopil vôbec. Reakcie systému - ale to bolo aj u SIII - sú v porovnaní s inými autami veľmi pomalé - vyhrievanie sedačiek - pri zapnutí na stupeň 3 odpovedá stupňu 1 u iných áut. Nižšie stupne sú vlastne k ničomu. Naopak volant hreje ako blázon. - kde je Laura ??? no a čo je katastrofa tak samozrejme a bohužiaľ je to opäť infotainment. Napriek tomu, že to bolo auto 08-2021 a predpokladal by som, že je to už konečne odladené - navigácia načituje 5 minút a potom vyhlási že táto funkcia nie je momentálne dostupná - rádio za 15 minút počúvania zmenilo samo hlasitosť asi 10x, na displeji sa menilo zobrazenie rozhlasovej stanice všelikými čudnými spôsobmi - logo na celú obrazovku, potom čiastočne a neviem čo ešte... - telefonovanie cez AppleCar - 2x a 2x v polovici hovoru sa zvuk zmenil z infotainmentu do reproduktoru telefonu. Pripojenie bezdrôtové - zvuk senzorov vpredu a vzadu veľmi slabý - nastavenie bolo ca 50%, nastavili sme na 100% - zvuk pri nastavovaní zosílil a bol OK. Dali sme uložiť nastavenie ale zvuk pri cúvaní k prekážke zostal stlmený - asistent vycúvania nefunguje vôbec. Na maličkom obrázku auta snáď občas ukazuje nejaký červený fliačik že je aktívny senzor v zadnom nárazníku ale žiaden výstražný zvuk že sa blíži auto - kamera v tme absolútne nepoužiteľná, vidno tak pol metra za auto - počas jazdy sa objavujú v ľavej časti palubky TIPY NA JAZDU A OVLÁDANIE !!! No to si snáď programátori robia kozy. Iní výrobcovia zakazujú ovládať počas jazdy niektoré funkcie čo rozptyľujú a tu je text na 5 minút čítania a ešte takým malým písmom že je problém ho prečítať. Objaví sa na displeji - zrejme sa to dá vypnúť - a ty nevieš či je to nejaká výstraha takže človek začne čítať a nepozerá pred seba.
Listopad 12, 20213 r To hlučné TDi sedí, dával jsem i někam video. Ty EKO tipy se dají vypnout Couvací kamera je škoda připlácet díky jedné LEDce na couvání U Columbusu, co jsem měl půjčenou navigace neznala silnice třetí třídy, jel jsem v poli. To vyhřívání sedaček má každý jinak - řeší se na fórech někomu topí, někomu skoro ne Jinak dobré zhodnocení
Listopad 13, 20213 r no vo februári uvidím ako je s hlukom u 1.5TSI. Videl som tu niekde odhlučnenie kapoty tak možno sa tomu dá trocha pomôcť je mi jasné že EKO tipy asi niekde idú vypnúť, ale že to vôbec nejakého vola napadlo len svedčí o ďalších hlúpych nápadoch v oblasti bezpečnosti u Škody všeobecne - viď malé zadné svetlá, v minulosti denné svietenie v hmlovkách tesne nad vozovkou atď atĎ. Cúvaciu kameru používam niekoľko rokov a je to dobrý pomocník v meste a v stiesnených pomeroch podzemných garáží čo je v podstate každodenná skúsenosť, na súčasnom aute mám 360° v čase keď som objednával O4 ešte nebola v konfigurácii. je to škoda s malým š.
Listopad 13, 20213 r Zdá se mi to a nebo ta černá sportline nemá kolem oken černé lesklé rámečky, ale jen ošklivou základní černou gumu?
Listopad 13, 20213 r To je výbava sportline, kdy jsou všechny stříbrné rámečky, maska, atd. nahrazeny černým plastem.
Listopad 13, 20213 r před 11 minutami, LukeX napsal: Zdá se mi to a nebo ta černá sportline nemá kolem oken černé lesklé rámečky, ale jen ošklivou základní černou gumu? Jj obyč. guma z Activu, Ambitionu
Listopad 14, 20213 r Jak píše Honza, tak kolem oken je jen lacině vypadající guma a plast. Lze ty černý rámečky/lišty kolem oken dokoupit jako origo příslušenství? Superb ve sportline má černý lišty kolem oken a i ve spojení s černou metalizou to vypadá parádně.
Listopad 14, 20213 r U Octavie to dokoupit nejde ani jako ND. Jedině chromy a nechat polepit/přelakovat + nové gumy co to drží. Ekonomická sebevražda
Listopad 14, 20213 r Chrom moc nemusím a rámeček čelní masky plánuju polepit fólií. Černé lišty kolem oken by se mi líbily, ale kupovat chromové a ty pak polepovat, to asi radši nechám ten gumový základ. Je to takový detail, že si toho všimnu beztak jen já😁
Listopad 14, 20213 r Ahoj, mohl by mi někdo prosím poradit.. Objednal jsem Octavii Combi 2. listopadu ještě před posledním zdražením a úpravou ceníku. Objednal jsem Style Plus paket, který by měl obsahovat Parkovací kameru vzadu, nicméně jsem koukal na aktuální ceník (ceník 5.11) od a tam kameru vzadu odstranili. Jak to bude v mém případě? termín dodání mám až v r. 2022 a zajímalo by mě jestli tu kameru tam mít budu nebo ne. Děkuji za odpovědi.
Listopad 14, 20213 r Koukni se co máš v objednávce. Tam bys to měl mít rozepsané, případně tam budeš mít objednací kódy.
Listopad 14, 20213 r ano, prodejce se zeptám hned zítra. jen mě zajímalo jestli s tímto má někdo zkušenost. ve smlouvě je WCS - Style Plus položka.
Listopad 14, 20213 r Udělají to co většině viz. Rapid 1.0 Prodejce obešle zákazníky buď se doplňku vzdají nebo počkají déle.
Listopad 14, 20213 r před 1 hodinou, Andreas92 napsal: Ahoj, mohl by mi někdo prosím poradit.. Objednal jsem Octavii Combi 2. listopadu ještě před posledním zdražením a úpravou ceníku. Objednal jsem Style Plus paket, který by měl obsahovat Parkovací kameru vzadu, nicméně jsem koukal na aktuální ceník (ceník 5.11) od a tam kameru vzadu odstranili. Jak to bude v mém případě? termín dodání mám až v r. 2022 a zajímalo by mě jestli tu kameru tam mít budu nebo ne. Děkuji za odpovědi. Koukni do mého vlákna (odkaz v mem podpisu). Řešil jsem to minuly týden a prodejcem.
Listopad 14, 20213 r Rapid 1.0 - Děkuji moc za informaci - to je přesně to co jsem chtěl vědět. hlavně že základní model zdražili o 25 tis. Kč, přesunuli top zadní světla do výbavy Style, a z paketu Style Plus vyhodili zadní kameru a cenu nechali stejnou jako původně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.