stanmar Vloženo 31. Prosinec 2019 Vloženo 31. Prosinec 2019 A také mají dvojité vstřikování močoviny k tomu. Citovat
petercheco Vloženo 1. leden 2020 Vloženo 1. leden 2020 (editace) Ja Vám nevím pánové... Ceník Škodovky mě poslední dobou v rozhodování dost stresuje a nabídka prodejce po slevách také... Čekáme přírůstek do rodiny a tak zvažuji přechod z Rapida Spaceback právě do Octavie combi... No prostě děs, páč mám lepší cenu na Golf Variant ve výbavě Maraton edition než na O3 combi Trumf + doplňky a O4 combi Ambition plus... A aby toho nebylo málo, dokonce připadá v úvahu i Passat variant. Cena Octavie přeci nemůže být vyšší než cena Golfu, který dokonce má lepší výbavu... Kde to jsme? Editováno: 1. leden 2020, autor: petercheco Citovat
Twisted Vloženo 1. leden 2020 Vloženo 1. leden 2020 @headerTDI myslím, že o tom by se dalo diskutovat donekonečna. Jsem zvyklý už ze zdravotních důvodů, nebo dle oblečení, teplotu upravovat, a aspoň ta podle mě má být snadno ovladatelná. Snad se shodneme aspoň na tom, že manuální klima v dotykovém displeji je úlet. @petercheco to je dlouhodobý stav, že se dá Golf v Maratonu pořídit výhodněji, ne? Navíc vedle OIV je to už výběhovka. Citovat
Martab Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 @Twisted Nastavení teploty je přístupné "hned" i u OIV. Manuální klimatizace je opravdu úlet... Citovat
bojler Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 před 10 hodinami, petercheco napsal: Cena Octavie přeci nemůže být vyšší než cena Golfu, který dokonce má lepší výbavu... Kde to jsme? Může, zvlášť na domácím trhu. Navíc je o něco větší. Citovat
Jan R. Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 (editace) V Praze k vidění Style TDI DSG na 17” ?? + porovnání předků s O3 a jsou vidět i ty otřesná kola na Kamiqu ? Minimálně 818900,- to je .... Editováno: 2. leden 2020, autor: Jan R. 1 2 Citovat
_Denis_ Vloženo 2. leden 2020 Autor Vloženo 2. leden 2020 Z těchto úhlů zvláštní, na některých fotkách vypadá předek jako vysavač.. Jsem zvědav na osobní zkušenost [emoji4] 4 Citovat
Sabiza Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 Já si nemůžu pomoct, ale díky těm fotkám si říkám, že vypadá podobně jako ostatní novinky ŠA, hlavně Scala. A prvotní nadšení z pěkného auta vyprchává. 1 Citovat
bojler Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 (editace) Na fotkách mně přijde moc agresivní maska. Srovnání je pro OIII dost tristní, byť je to v jiné barvě a má o palec menší disky. Pořád se mně hodně líbí ta přetažená kapota do boků. A ostatně z boku i ta níž postavená maska, která je ale pak možná právě proto agresivní... Docela by mě zajímala podoba OIV v době, kdy Kabaň odcházel. Editováno: 2. leden 2020, autor: bojler Citovat
Boleslavák Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 Když Kabaň odešel tak již bylo více méně hotovo. 1 Citovat
bouchy Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 Ad ovládání ventilace/klimatizace... tak to jsem asi jeden z těch, co to moc nechápou...už jsem psal jinde, jakmile potřebuju rychle vytopit interiér, nezbude mi nic, než natočit HI a nastavit sklo+kabinu, posléze sklo+nohy. Automat a i ne-HI poloha mi byla schopná hnát sotva vlažný vzduch do ksichtu... asi to fakt neumím používat, ale při jízdě za ledovky nebo sněhu fakt potřebuju mít odmlžený všechny skla a mrznout taky nechci. Holt jsem na to zvyklý z mechanického topení, kdy jsem pouštěl větrák na II, pak pokroutil směrem a asi po 20km teplotou. Pak už automat má smysl, ale do tý doby manuál moc nenahradí. A ano, mám ohřev sedaček i čelního skla, ale to není všelék. A ne, vlasy si v tom nefénuju, je to fakt jen ochrana před prochladnutím. Už i u OIII je mnohé skryté v menu - profily klimatizace, AirCare,.. @xmen201 Fakt je to s 1,5 tak špatné? Já bych do litru určitě nešel, no dvoulitr, i ten slabší bude asi o dost lepší, leč poněkud dražší a žíznivější. Osobně jsem se v 1,5 neprojel, ale asi bych měl. V kombinaci s DSG musí to skákání být snad nejhorší, říká selský rozum... Pak jedině bazar a nějakou 1,4, jsou-li. Jel jsem v tom 5 minut a marné to nebylo. Bylo to prázdné, studené a po rovině, takže tak. Za mně TDI nikdy, krom stavu, kdy točíš 100+km denně, což je i míň, jak doporučený "rentabilní" nájezd u dieselu. Na věčně studené ježdění kolem komína ne, to je smrt. Pro děti, kočárky atd nevím, zda se nekouknout jinde po nějakém "autobusu". Nic než posuvné dveře bych pak až asi nechtěl :) Poněkud líp se to tam rovná, než na sedačky nad vozovkou. I škodovka dělá pár modelů, jinak Citroen, Ford,... Z tohohle pohledu je ta OIV taková žvýkačka a la Hjondé, zadek asi horší, ale předek jednoznačně lepší po zpraseném FL. Což jsem celkem tvrdil už od FII (ač názorově sám..) Uvidíme, jak ereso, motorem i designem. 1 Citovat
Jan R. Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 Vidím to stejně jako ty @bouchy. Dát ventilátor na 2,3 a ofuk nohou a skla. Celý den stojí auto u sjezdovky a toto je léta nejrychlejší způsob. I když mám AutoAC, zapnu to při dlouhých cestách, po městě do 10km jízdy, ventilátor běží na plný ... a efekt nic. Nechal už bych téma klima, ale ovládání kolečky po staru bude stejně nejlepší. JJ, zepředu to může trochu připomínat nový Civic ( nízké, protažené a boule). Až to každý uvidí v reálu jako celek, Kabaně jen tak nikdo nenahradí. 1 Citovat
bouchy Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 Ad kuaté tvary - holt je asi taková doba či móda. Hranatý favorit, kulatá FI (ještě to bylo dáváno jako výhoda - "nemožnost" zlomení/vboření a sloupku do kabiny při nehodě), a hle - FII už měla úhel jak z příložníku. Zjevně někdo opět vymyslel, že oblouk bude lepší. Maska celově trochu velká a nízko.... https://images-cdn.9gag.com/photo/aPY3XvP_460s.jpg (nejhorší je, že model 2019 v reálu takle vypadá, měl jsem to od půlky lýtek až někam pod zadek...) Citovat
vypravec Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 V 31. 12. 2019 na 13:05, LukasDun napsal: Myslím že toto je v pohodě. Odesláno z mého Pixel pomocí Tapatalk nemůžu si pomoct, ale než ten postavený tablet na palubní desce mi přijde elegantnější a praktičtější jeho integrace do středového panelu.... Citovat
l79 Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 Jsem téhož názoru, že integrovaný displej infotainmentu v palubce je lepší než tablet. ŠA jde cestou, kterou už některé "průkopnické značky tabletů" opouští (Audi, MB). Ale co člověk to názor a každému se líbí něco jiného. Středové výdechy ventilace se mi zdají u OIV nízko, třeba v kodiagu si je nastavím v zimě přímo na ruku na volantu a v létě nasměruju studený vzduch z klimy nahoru na strop a ne přímo na sebe. Minimalistický volič automatu se mi líbí, hezčí než páka v kodiaqu. Citovat
Jan R. Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 Ano i pro mě je tablet ... Kdyby to aspoň bylo jako v MB A propojené s digi budíky, ale takhle jak pěst na oko. Karoq a Fabia to má nejlépe za mě. 1 Citovat
_Denis_ Vloženo 2. leden 2020 Autor Vloženo 2. leden 2020 Asi jsem divný, ale pořád nedám dopustit na řešení BMW u řady E9X s integrovaným displejem v samostatné kapličce v zorném poli vedle budíků, ačkoli už s tímto řešením přišli někdy před 15 lety, takže vývojově nejméně před 20.. Je to v zorném poli, slunce to oslní jen výjimečně, esteticky nic palubku neruší a funguje to.. Na středovém panelu je to moc nízko, tablet zase trčí jako penis.. Citovat
misor1994 Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 Na tej striebornej Octavii mam z predku dojem, ako keby tam boli centimetrove medzery kvoli tym ciernym linkam. No a dizajn tych 17" alu mi pride ako z toyoty prius alebo fordu sierra... Citovat
Roman Kušnír Vloženo 2. leden 2020 Vloženo 2. leden 2020 První trochu výraznější sleva: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJR7NX9LY006202 Poznámka Bonus obchodníka pro každého -89700,-Kč. S financováním od společnosti ŠkoFin akce "Bonus" - 25 000 Kč. Předváděcí vůz. Odběr možný 06/2020 . Více informací na www.autotrendliberec.cz Citovat
Jan R. Vloženo 3. leden 2020 Vloženo 3. leden 2020 Je to horká novinka na trhu i tak až začnou jízdy si ji hned někdo rezervuje. Citovat
Jan R. Vloženo 3. leden 2020 Vloženo 3. leden 2020 Výrobní lhůty v týdnech s restikcemi ( omezená dostupnost dílů) v týdnech. 11-13 týdnů - Ergonomická přední sedadla, Travel Assist, Paket špatné cesty, Sportovní podvozek 15-17 týdnů - Nezávislé topení Na novinku je to málo, když nabíhal S3 v 2015 to byl jiný masakr. Citovat
LukášCBR Vloženo 3. leden 2020 Vloženo 3. leden 2020 Na nezávislé topení 15-17 týdnů, to bych tedy nečekal. Jinak jsem si všiml, že u 2.0TDI 85kW nelze v konfigurátoru zvolit DCC. Vůbec tam ta volba není. U 1.5TSI již to bez problému lze. Možná ale chyba na mé straně. Citovat
xmen201 Vloženo 3. leden 2020 Vloženo 3. leden 2020 (editace) před 17 hodinami, bouchy napsal: Ad ovládání ventilace/klimatizace... tak to jsem asi jeden z těch, co to moc nechápou...už jsem psal jinde, jakmile potřebuju rychle vytopit interiér, nezbude mi nic, než natočit HI a nastavit sklo+kabinu, posléze sklo+nohy. Automat a i ne-HI poloha mi byla schopná hnát sotva vlažný vzduch do ksichtu... asi to fakt neumím používat, ale při jízdě za ledovky nebo sněhu fakt potřebuju mít odmlžený všechny skla a mrznout taky nechci. Holt jsem na to zvyklý z mechanického topení, kdy jsem pouštěl větrák na II, pak pokroutil směrem a asi po 20km teplotou. Pak už automat má smysl, ale do tý doby manuál moc nenahradí. A ano, mám ohřev sedaček i čelního skla, ale to není všelék. A ne, vlasy si v tom nefénuju, je to fakt jen ochrana před prochladnutím. Už i u OIII je mnohé skryté v menu - profily klimatizace, AirCare,.. @xmen201 Fakt je to s 1,5 tak špatné? Já bych do litru určitě nešel, no dvoulitr, i ten slabší bude asi o dost lepší, leč poněkud dražší a žíznivější. Osobně jsem se v 1,5 neprojel, ale asi bych měl. V kombinaci s DSG musí to skákání být snad nejhorší, říká selský rozum... Pak jedině bazar a nějakou 1,4, jsou-li. Jel jsem v tom 5 minut a marné to nebylo. Bylo to prázdné, studené a po rovině, takže tak. Za mně TDI nikdy, krom stavu, kdy točíš 100+km denně, což je i míň, jak doporučený "rentabilní" nájezd u dieselu. Na věčně studené ježdění kolem komína ne, to je smrt. Pro děti, kočárky atd nevím, zda se nekouknout jinde po nějakém "autobusu". Nic než posuvné dveře bych pak až asi nechtěl :) Poněkud líp se to tam rovná, než na sedačky nad vozovkou. I škodovka dělá pár modelů, jinak Citroen, Ford,... Z tohohle pohledu je ta OIV taková žvýkačka a la Hjondé, zadek asi horší, ale předek jednoznačně lepší po zpraseném FL. Což jsem celkem tvrdil už od FII (ač názorově sám..) Uvidíme, jak ereso, motorem i designem. Po přečtení všech příspěvků u Karoqa na cukání 1.5TSI musím říct, že je ten motor jedna velká loterie. Dost si slibuji od e-TEC 1.5 TSI novináři ho dost chválí a problém by byla jen karbonizace po čase. Trochu doufám že po tý svolávačce na 1.5TSI se to již nových motorů nebude týkat ale jako řešení pro mne vidím ten E-tec který to docela dost řeší - https://youtu.be/9_B0NzSWeJY?t=548 . Doufám že příplatek za tento mild - hybrid bude minimální jako u Hyundaie..Na druhou stranu začal se mi líbit i Kamiq:), ale tady zase narážím na cenovou politiku Škody auto kdy ho nový Xceed cenově zadupe do země:). Editováno: 3. leden 2020, autor: xmen201 Citovat
bojler Vloženo 3. leden 2020 Vloženo 3. leden 2020 To by měla být celková předběžná doba výroby, ne délka zpoždění. Třeba to sem Jan R. hodí celé a budeme moudřejší. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.