stanmar Vloženo 31. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2019 A také mají dvojité vstřikování močoviny k tomu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petercheco Vloženo 1. leden 2020 Sdílet Vloženo 1. leden 2020 (editace) Ja Vám nevím pánové... Ceník Škodovky mě poslední dobou v rozhodování dost stresuje a nabídka prodejce po slevách také... Čekáme přírůstek do rodiny a tak zvažuji přechod z Rapida Spaceback právě do Octavie combi... No prostě děs, páč mám lepší cenu na Golf Variant ve výbavě Maraton edition než na O3 combi Trumf + doplňky a O4 combi Ambition plus... A aby toho nebylo málo, dokonce připadá v úvahu i Passat variant. Cena Octavie přeci nemůže být vyšší než cena Golfu, který dokonce má lepší výbavu... Kde to jsme? Editováno: 1. leden 2020, autor: petercheco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 1. leden 2020 Sdílet Vloženo 1. leden 2020 @headerTDI myslím, že o tom by se dalo diskutovat donekonečna. Jsem zvyklý už ze zdravotních důvodů, nebo dle oblečení, teplotu upravovat, a aspoň ta podle mě má být snadno ovladatelná. Snad se shodneme aspoň na tom, že manuální klima v dotykovém displeji je úlet. @petercheco to je dlouhodobý stav, že se dá Golf v Maratonu pořídit výhodněji, ne? Navíc vedle OIV je to už výběhovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 @Twisted Nastavení teploty je přístupné "hned" i u OIV. Manuální klimatizace je opravdu úlet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 před 10 hodinami, petercheco napsal: Cena Octavie přeci nemůže být vyšší než cena Golfu, který dokonce má lepší výbavu... Kde to jsme? Může, zvlášť na domácím trhu. Navíc je o něco větší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 (editace) V Praze k vidění Style TDI DSG na 17” ?? + porovnání předků s O3 a jsou vidět i ty otřesná kola na Kamiqu ? Minimálně 818900,- to je .... Editováno: 2. leden 2020, autor: Jan R. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 2. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2020 Z těchto úhlů zvláštní, na některých fotkách vypadá předek jako vysavač.. Jsem zvědav na osobní zkušenost [emoji4] 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 Já si nemůžu pomoct, ale díky těm fotkám si říkám, že vypadá podobně jako ostatní novinky ŠA, hlavně Scala. A prvotní nadšení z pěkného auta vyprchává. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PcGamer Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 ja uz tam teda octavku vubec nevidim :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 (editace) Na fotkách mně přijde moc agresivní maska. Srovnání je pro OIII dost tristní, byť je to v jiné barvě a má o palec menší disky. Pořád se mně hodně líbí ta přetažená kapota do boků. A ostatně z boku i ta níž postavená maska, která je ale pak možná právě proto agresivní... Docela by mě zajímala podoba OIV v době, kdy Kabaň odcházel. Editováno: 2. leden 2020, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 Když Kabaň odešel tak již bylo více méně hotovo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 Ad ovládání ventilace/klimatizace... tak to jsem asi jeden z těch, co to moc nechápou...už jsem psal jinde, jakmile potřebuju rychle vytopit interiér, nezbude mi nic, než natočit HI a nastavit sklo+kabinu, posléze sklo+nohy. Automat a i ne-HI poloha mi byla schopná hnát sotva vlažný vzduch do ksichtu... asi to fakt neumím používat, ale při jízdě za ledovky nebo sněhu fakt potřebuju mít odmlžený všechny skla a mrznout taky nechci. Holt jsem na to zvyklý z mechanického topení, kdy jsem pouštěl větrák na II, pak pokroutil směrem a asi po 20km teplotou. Pak už automat má smysl, ale do tý doby manuál moc nenahradí. A ano, mám ohřev sedaček i čelního skla, ale to není všelék. A ne, vlasy si v tom nefénuju, je to fakt jen ochrana před prochladnutím. Už i u OIII je mnohé skryté v menu - profily klimatizace, AirCare,.. @xmen201 Fakt je to s 1,5 tak špatné? Já bych do litru určitě nešel, no dvoulitr, i ten slabší bude asi o dost lepší, leč poněkud dražší a žíznivější. Osobně jsem se v 1,5 neprojel, ale asi bych měl. V kombinaci s DSG musí to skákání být snad nejhorší, říká selský rozum... Pak jedině bazar a nějakou 1,4, jsou-li. Jel jsem v tom 5 minut a marné to nebylo. Bylo to prázdné, studené a po rovině, takže tak. Za mně TDI nikdy, krom stavu, kdy točíš 100+km denně, což je i míň, jak doporučený "rentabilní" nájezd u dieselu. Na věčně studené ježdění kolem komína ne, to je smrt. Pro děti, kočárky atd nevím, zda se nekouknout jinde po nějakém "autobusu". Nic než posuvné dveře bych pak až asi nechtěl :) Poněkud líp se to tam rovná, než na sedačky nad vozovkou. I škodovka dělá pár modelů, jinak Citroen, Ford,... Z tohohle pohledu je ta OIV taková žvýkačka a la Hjondé, zadek asi horší, ale předek jednoznačně lepší po zpraseném FL. Což jsem celkem tvrdil už od FII (ač názorově sám..) Uvidíme, jak ereso, motorem i designem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 Vidím to stejně jako ty @bouchy. Dát ventilátor na 2,3 a ofuk nohou a skla. Celý den stojí auto u sjezdovky a toto je léta nejrychlejší způsob. I když mám AutoAC, zapnu to při dlouhých cestách, po městě do 10km jízdy, ventilátor běží na plný ... a efekt nic. Nechal už bych téma klima, ale ovládání kolečky po staru bude stejně nejlepší. JJ, zepředu to může trochu připomínat nový Civic ( nízké, protažené a boule). Až to každý uvidí v reálu jako celek, Kabaně jen tak nikdo nenahradí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 Ad kuaté tvary - holt je asi taková doba či móda. Hranatý favorit, kulatá FI (ještě to bylo dáváno jako výhoda - "nemožnost" zlomení/vboření a sloupku do kabiny při nehodě), a hle - FII už měla úhel jak z příložníku. Zjevně někdo opět vymyslel, že oblouk bude lepší. Maska celově trochu velká a nízko.... https://images-cdn.9gag.com/photo/aPY3XvP_460s.jpg (nejhorší je, že model 2019 v reálu takle vypadá, měl jsem to od půlky lýtek až někam pod zadek...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vypravec Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 V 31. 12. 2019 na 13:05, LukasDun napsal: Myslím že toto je v pohodě. Odesláno z mého Pixel pomocí Tapatalk nemůžu si pomoct, ale než ten postavený tablet na palubní desce mi přijde elegantnější a praktičtější jeho integrace do středového panelu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 Jsem téhož názoru, že integrovaný displej infotainmentu v palubce je lepší než tablet. ŠA jde cestou, kterou už některé "průkopnické značky tabletů" opouští (Audi, MB). Ale co člověk to názor a každému se líbí něco jiného. Středové výdechy ventilace se mi zdají u OIV nízko, třeba v kodiagu si je nastavím v zimě přímo na ruku na volantu a v létě nasměruju studený vzduch z klimy nahoru na strop a ne přímo na sebe. Minimalistický volič automatu se mi líbí, hezčí než páka v kodiaqu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 Ano i pro mě je tablet ... Kdyby to aspoň bylo jako v MB A propojené s digi budíky, ale takhle jak pěst na oko. Karoq a Fabia to má nejlépe za mě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 2. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2020 Asi jsem divný, ale pořád nedám dopustit na řešení BMW u řady E9X s integrovaným displejem v samostatné kapličce v zorném poli vedle budíků, ačkoli už s tímto řešením přišli někdy před 15 lety, takže vývojově nejméně před 20.. Je to v zorném poli, slunce to oslní jen výjimečně, esteticky nic palubku neruší a funguje to.. Na středovém panelu je to moc nízko, tablet zase trčí jako penis.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 Na tej striebornej Octavii mam z predku dojem, ako keby tam boli centimetrove medzery kvoli tym ciernym linkam. No a dizajn tych 17" alu mi pride ako z toyoty prius alebo fordu sierra... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Kušnír Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 První trochu výraznější sleva: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJR7NX9LY006202 Poznámka Bonus obchodníka pro každého -89700,-Kč. S financováním od společnosti ŠkoFin akce "Bonus" - 25 000 Kč. Předváděcí vůz. Odběr možný 06/2020 . Více informací na www.autotrendliberec.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. leden 2020 Sdílet Vloženo 3. leden 2020 Je to horká novinka na trhu i tak až začnou jízdy si ji hned někdo rezervuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. leden 2020 Sdílet Vloženo 3. leden 2020 Výrobní lhůty v týdnech s restikcemi ( omezená dostupnost dílů) v týdnech. 11-13 týdnů - Ergonomická přední sedadla, Travel Assist, Paket špatné cesty, Sportovní podvozek 15-17 týdnů - Nezávislé topení Na novinku je to málo, když nabíhal S3 v 2015 to byl jiný masakr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 3. leden 2020 Sdílet Vloženo 3. leden 2020 Na nezávislé topení 15-17 týdnů, to bych tedy nečekal. Jinak jsem si všiml, že u 2.0TDI 85kW nelze v konfigurátoru zvolit DCC. Vůbec tam ta volba není. U 1.5TSI již to bez problému lze. Možná ale chyba na mé straně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmen201 Vloženo 3. leden 2020 Sdílet Vloženo 3. leden 2020 (editace) před 17 hodinami, bouchy napsal: Ad ovládání ventilace/klimatizace... tak to jsem asi jeden z těch, co to moc nechápou...už jsem psal jinde, jakmile potřebuju rychle vytopit interiér, nezbude mi nic, než natočit HI a nastavit sklo+kabinu, posléze sklo+nohy. Automat a i ne-HI poloha mi byla schopná hnát sotva vlažný vzduch do ksichtu... asi to fakt neumím používat, ale při jízdě za ledovky nebo sněhu fakt potřebuju mít odmlžený všechny skla a mrznout taky nechci. Holt jsem na to zvyklý z mechanického topení, kdy jsem pouštěl větrák na II, pak pokroutil směrem a asi po 20km teplotou. Pak už automat má smysl, ale do tý doby manuál moc nenahradí. A ano, mám ohřev sedaček i čelního skla, ale to není všelék. A ne, vlasy si v tom nefénuju, je to fakt jen ochrana před prochladnutím. Už i u OIII je mnohé skryté v menu - profily klimatizace, AirCare,.. @xmen201 Fakt je to s 1,5 tak špatné? Já bych do litru určitě nešel, no dvoulitr, i ten slabší bude asi o dost lepší, leč poněkud dražší a žíznivější. Osobně jsem se v 1,5 neprojel, ale asi bych měl. V kombinaci s DSG musí to skákání být snad nejhorší, říká selský rozum... Pak jedině bazar a nějakou 1,4, jsou-li. Jel jsem v tom 5 minut a marné to nebylo. Bylo to prázdné, studené a po rovině, takže tak. Za mně TDI nikdy, krom stavu, kdy točíš 100+km denně, což je i míň, jak doporučený "rentabilní" nájezd u dieselu. Na věčně studené ježdění kolem komína ne, to je smrt. Pro děti, kočárky atd nevím, zda se nekouknout jinde po nějakém "autobusu". Nic než posuvné dveře bych pak až asi nechtěl :) Poněkud líp se to tam rovná, než na sedačky nad vozovkou. I škodovka dělá pár modelů, jinak Citroen, Ford,... Z tohohle pohledu je ta OIV taková žvýkačka a la Hjondé, zadek asi horší, ale předek jednoznačně lepší po zpraseném FL. Což jsem celkem tvrdil už od FII (ač názorově sám..) Uvidíme, jak ereso, motorem i designem. Po přečtení všech příspěvků u Karoqa na cukání 1.5TSI musím říct, že je ten motor jedna velká loterie. Dost si slibuji od e-TEC 1.5 TSI novináři ho dost chválí a problém by byla jen karbonizace po čase. Trochu doufám že po tý svolávačce na 1.5TSI se to již nových motorů nebude týkat ale jako řešení pro mne vidím ten E-tec který to docela dost řeší - https://youtu.be/9_B0NzSWeJY?t=548 . Doufám že příplatek za tento mild - hybrid bude minimální jako u Hyundaie..Na druhou stranu začal se mi líbit i Kamiq:), ale tady zase narážím na cenovou politiku Škody auto kdy ho nový Xceed cenově zadupe do země:). Editováno: 3. leden 2020, autor: xmen201 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. leden 2020 Sdílet Vloženo 3. leden 2020 To by měla být celková předběžná doba výroby, ne délka zpoždění. Třeba to sem Jan R. hodí celé a budeme moudřejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.