Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ja Vám nevím pánové... Ceník Škodovky mě poslední dobou v rozhodování dost stresuje a nabídka prodejce po slevách také... Čekáme přírůstek do rodiny a tak zvažuji přechod z Rapida Spaceback právě do Octavie combi... No prostě děs, páč mám lepší cenu na Golf Variant ve výbavě Maraton edition než na O3 combi Trumf + doplňky a O4 combi Ambition plus... A aby toho nebylo málo, dokonce připadá v úvahu i Passat variant. Cena Octavie přeci nemůže být vyšší než cena Golfu, který dokonce má lepší výbavu... Kde to jsme?

Editováno: , autor: petercheco
Vloženo

@headerTDI myslím, že o tom by se dalo diskutovat donekonečna. Jsem zvyklý už ze zdravotních důvodů, nebo dle oblečení, teplotu upravovat, a aspoň ta podle mě má být snadno ovladatelná. Snad se shodneme aspoň na tom, že manuální klima v dotykovém displeji je úlet.

@petercheco to je dlouhodobý stav, že se dá Golf v Maratonu pořídit výhodněji, ne? Navíc vedle OIV je to už výběhovka.

Vloženo
před 10 hodinami, petercheco napsal:

Cena Octavie přeci nemůže být vyšší než cena Golfu, který dokonce má lepší výbavu... Kde to jsme?

 

Může, zvlášť na domácím trhu. Navíc je o něco větší.

Vloženo (editace)

V Praze k vidění Style TDI DSG na 17” ?? + porovnání předků s O3 a jsou vidět i ty otřesná kola na Kamiqu ?

Minimálně 818900,- to je ....

 

96C73192-B33E-407C-9543-E68DE6570B36.jpeg

E2BE3908-ED53-486A-AF23-8531841C381B.jpeg7CF429A1-9E2A-4472-B100-E9DA074B0133.jpeg8B6D7228-002D-43C4-8318-2E2672C56E7A.jpeg5D5D082D-0183-4B97-B5A5-253CFD624B16.jpeg

8B1F17BE-9F3B-49AC-8FF0-77EDA06E93C8.jpeg65F28ABF-C44E-465D-9FDD-A7A9A623B9A7.jpeg346C0340-64A0-4308-B31F-91229FCE9D77.jpegE68308F3-3FBA-4F0A-AC92-274B99AA03EE.jpeg

2EEB2BBF-1B78-44A1-BC76-E2B62C48B771.jpeg4C426A0B-DD01-46ED-8852-821F52ED3B74.jpeg

Editováno: , autor: Jan R.
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Vloženo

Já si nemůžu pomoct, ale díky těm fotkám si říkám, že vypadá podobně jako ostatní novinky ŠA, hlavně Scala. A prvotní nadšení z pěkného auta vyprchává. 

Vloženo (editace)

Na fotkách mně přijde moc agresivní maska. Srovnání je pro OIII dost tristní, byť je to v jiné barvě a má o palec menší disky. Pořád se mně hodně líbí ta přetažená kapota do boků. A ostatně z boku i ta níž postavená maska, která je ale pak možná právě proto agresivní...

 

Docela by mě zajímala podoba OIV v době, kdy Kabaň odcházel.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Ad ovládání ventilace/klimatizace... tak to jsem asi jeden z těch, co to moc nechápou...už jsem psal jinde, jakmile potřebuju rychle vytopit interiér, nezbude mi nic, než natočit HI a nastavit sklo+kabinu, posléze sklo+nohy. Automat a i ne-HI poloha mi byla schopná hnát sotva vlažný vzduch do ksichtu... asi to fakt neumím používat, ale při jízdě za ledovky nebo sněhu fakt potřebuju mít odmlžený všechny skla a mrznout taky nechci. Holt jsem na to zvyklý z mechanického topení, kdy jsem pouštěl větrák na II, pak pokroutil směrem a asi po 20km teplotou. Pak už automat má smysl, ale do tý doby manuál moc nenahradí. A ano, mám ohřev sedaček i čelního skla, ale to není všelék. A ne, vlasy si v tom nefénuju, je to fakt jen ochrana před prochladnutím. Už i u OIII je mnohé skryté v menu - profily klimatizace, AirCare,..

@xmen201 Fakt je to s 1,5 tak špatné? Já bych do litru určitě nešel, no dvoulitr, i ten slabší bude asi o dost lepší, leč poněkud dražší a žíznivější. Osobně jsem se v 1,5 neprojel, ale asi bych měl. V kombinaci s DSG musí to skákání být snad nejhorší, říká selský rozum... Pak jedině bazar a nějakou 1,4, jsou-li. Jel jsem v tom 5 minut a marné to nebylo. Bylo to prázdné, studené a po rovině, takže tak. Za mně TDI nikdy, krom stavu, kdy točíš 100+km denně, což je i míň, jak doporučený "rentabilní" nájezd u dieselu. Na věčně studené ježdění kolem komína ne, to je smrt. Pro děti, kočárky atd nevím, zda se nekouknout jinde po nějakém "autobusu". Nic než posuvné dveře bych pak až asi nechtěl :) Poněkud líp se to tam rovná, než na sedačky nad vozovkou. I škodovka dělá pár modelů, jinak Citroen, Ford,...

Z tohohle pohledu je ta OIV taková žvýkačka a la Hjondé, zadek asi horší, ale předek jednoznačně lepší po zpraseném FL. Což jsem celkem tvrdil už od FII (ač názorově sám..) Uvidíme, jak ereso, motorem i designem. 

Vloženo

Vidím to stejně jako ty @bouchy. Dát ventilátor na 2,3 a ofuk nohou a skla. Celý den stojí auto u sjezdovky a toto je léta nejrychlejší způsob. I když mám AutoAC, zapnu to při dlouhých cestách, po městě do 10km jízdy, ventilátor běží na plný ... a efekt nic.

Nechal už bych téma klima, ale ovládání kolečky po staru bude stejně nejlepší.

JJ, zepředu to může trochu připomínat nový Civic ( nízké, protažené a boule).

Až to každý uvidí v reálu jako celek, Kabaně jen tak nikdo nenahradí.

 

Vloženo

Ad kuaté tvary - holt je asi taková doba či móda. Hranatý favorit, kulatá FI (ještě to bylo dáváno jako výhoda - "nemožnost" zlomení/vboření a sloupku do kabiny při nehodě), a hle - FII už měla úhel jak z příložníku. Zjevně někdo opět vymyslel, že oblouk bude lepší. Maska celově trochu velká a nízko.... https://images-cdn.9gag.com/photo/aPY3XvP_460s.jpg (nejhorší je, že model 2019 v reálu takle vypadá, měl jsem to od půlky lýtek až někam pod zadek...)

Vloženo
V ‎31‎. ‎12‎. ‎2019 na 13:05, LukasDun napsal:

Myslím že toto je v pohodě. 11-octavia-touch-bar_denik-630.jpg

Odesláno z mého Pixel pomocí Tapatalk
 

nemůžu si pomoct, ale než ten postavený tablet na palubní desce mi přijde elegantnější a praktičtější jeho integrace do středového panelu....

Dvě mapy 20.2.0219 (1).jpg

Vloženo

Jsem téhož názoru, že integrovaný displej infotainmentu v palubce je lepší než tablet. ŠA jde cestou, kterou už některé "průkopnické značky tabletů" opouští (Audi, MB).

Ale co člověk to názor a každému se líbí něco jiného. Středové výdechy ventilace se mi zdají u OIV nízko, třeba v kodiagu si je nastavím v zimě přímo na ruku na volantu a v létě nasměruju studený vzduch z klimy nahoru na strop a ne přímo na sebe. Minimalistický volič automatu se mi líbí, hezčí než páka v kodiaqu.

Vloženo

Ano i pro mě je tablet ... Kdyby to aspoň bylo jako v MB A propojené s digi budíky, ale takhle jak pěst na oko. Karoq a Fabia to má nejlépe za mě.

Vloženo

Asi jsem divný, ale pořád nedám dopustit na řešení BMW u řady E9X s integrovaným displejem v samostatné kapličce v zorném poli vedle budíků, ačkoli už s tímto řešením přišli někdy před 15 lety, takže vývojově nejméně před 20.. Je to v zorném poli, slunce to oslní jen výjimečně, esteticky nic palubku neruší a funguje to.. Na středovém panelu je to moc nízko, tablet zase trčí jako penis..

 

Vloženo

Na tej striebornej Octavii mam z predku dojem, ako keby tam boli centimetrove medzery kvoli tym ciernym linkam. No a dizajn tych 17" alu mi pride ako z toyoty prius alebo fordu sierra...

 

Vloženo

Výrobní lhůty v týdnech s restikcemi ( omezená dostupnost dílů) v týdnech.

 

11-13 týdnů - Ergonomická přední sedadla, Travel Assist, Paket špatné cesty, Sportovní podvozek

15-17 týdnů - Nezávislé topení

 

Na novinku je to málo, když nabíhal S3 v 2015 to byl jiný masakr.

 

 

 

Vloženo

Na nezávislé topení 15-17 týdnů, to bych tedy nečekal.

Jinak jsem si všiml, že u 2.0TDI 85kW nelze v konfigurátoru zvolit DCC. Vůbec tam ta volba není. U 1.5TSI již to bez problému lze. Možná ale chyba na mé straně.

Vloženo (editace)
před 17 hodinami, bouchy napsal:

Ad ovládání ventilace/klimatizace... tak to jsem asi jeden z těch, co to moc nechápou...už jsem psal jinde, jakmile potřebuju rychle vytopit interiér, nezbude mi nic, než natočit HI a nastavit sklo+kabinu, posléze sklo+nohy. Automat a i ne-HI poloha mi byla schopná hnát sotva vlažný vzduch do ksichtu... asi to fakt neumím používat, ale při jízdě za ledovky nebo sněhu fakt potřebuju mít odmlžený všechny skla a mrznout taky nechci. Holt jsem na to zvyklý z mechanického topení, kdy jsem pouštěl větrák na II, pak pokroutil směrem a asi po 20km teplotou. Pak už automat má smysl, ale do tý doby manuál moc nenahradí. A ano, mám ohřev sedaček i čelního skla, ale to není všelék. A ne, vlasy si v tom nefénuju, je to fakt jen ochrana před prochladnutím. Už i u OIII je mnohé skryté v menu - profily klimatizace, AirCare,..

@xmen201 Fakt je to s 1,5 tak špatné? Já bych do litru určitě nešel, no dvoulitr, i ten slabší bude asi o dost lepší, leč poněkud dražší a žíznivější. Osobně jsem se v 1,5 neprojel, ale asi bych měl. V kombinaci s DSG musí to skákání být snad nejhorší, říká selský rozum... Pak jedině bazar a nějakou 1,4, jsou-li. Jel jsem v tom 5 minut a marné to nebylo. Bylo to prázdné, studené a po rovině, takže tak. Za mně TDI nikdy, krom stavu, kdy točíš 100+km denně, což je i míň, jak doporučený "rentabilní" nájezd u dieselu. Na věčně studené ježdění kolem komína ne, to je smrt. Pro děti, kočárky atd nevím, zda se nekouknout jinde po nějakém "autobusu". Nic než posuvné dveře bych pak až asi nechtěl :) Poněkud líp se to tam rovná, než na sedačky nad vozovkou. I škodovka dělá pár modelů, jinak Citroen, Ford,...

Z tohohle pohledu je ta OIV taková žvýkačka a la Hjondé, zadek asi horší, ale předek jednoznačně lepší po zpraseném FL. Což jsem celkem tvrdil už od FII (ač názorově sám..) Uvidíme, jak ereso, motorem i designem. 

Po přečtení všech příspěvků u Karoqa na cukání 1.5TSI musím říct, že je ten motor jedna velká loterie. Dost si slibuji od e-TEC 1.5 TSI novináři ho dost chválí a problém by byla jen karbonizace po čase. Trochu doufám že po tý svolávačce na 1.5TSI se to již nových motorů nebude týkat ale jako řešení pro mne vidím ten E-tec který to docela dost řeší - https://youtu.be/9_B0NzSWeJY?t=548 . Doufám že příplatek za tento mild - hybrid bude minimální jako u Hyundaie..Na druhou stranu začal se mi líbit i Kamiq:), ale tady zase narážím na cenovou politiku Škody auto kdy ho nový Xceed cenově zadupe do země:).

Editováno: , autor: xmen201

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...