_Denis_ Vloženo 16. Červen 2019 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2019 ... 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 7. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2019 Pár reálných fotek (maskovaných): Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 15. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2019 Dost věrohodná představa http://www.dailymotors.cz/novinky/design-nove-skody-octavia-unikl-skrze-infotainment/ 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 (editace) https://www.novinky.cz/auto/510635-toto-je-nova-skoda-octavia-dostane-zcela-jiny-interier.html Editováno: 16. Červenec 2019, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 Interier zdá se prakticky kopie Scaly a vnějšek velmi podobný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 Mně to na tom infotainmentu příjde nějaké vysoké. Prosím, berte pouze jako postřeh. To, že na tom je prd vidět a že novináři mají zase senzaci, tak to raději nebudu rozvádět :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 Interiér by měl být povedený a dost věcí na který si občas někdo postěžoval se vyřešilo a upravilo. Exteriér bude mezi sup a scal což si myslím nikoho neurazí ale spíš potěší. Ps: nějaká babka u kafe vyprávěla 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 rada tlacitek pod displejem je jak kopie peugeotu 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pela Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 Jj, mne se jen nelíbí ty vydechy hodně nízko na přístrojovce. Ale věřím, ze nakonec to bude pěkné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 Zvenku to asi bude dobrý, i když LEDková vzpomínka na čtyřoko je docela zbytečná, ale kam se ztratil panel klimy? Ach jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 (editace) Klima bude asi jako u Scaly Style - směry, intenzita přes infotraiment [emoji3525] ASR jsem snad nevypl nikdy, 10 let, co to mám v autě i v Krbokoších se s tím dá jezdit. U té klimy když si auto půjčí třeba rodiče, prarodiče, sestra, složitě jim pak po telefonu vysvětlovat ... Když jsou ty pařáky, klidně to pustím na 18 a nasměruji na tělo, ale slabší jedinci jsou hned nemocný. I kdyby jen uzavřeli všechny 4 výdechy, vše jde jen přes čelní sklo s nepřijemně hlasitým svistem. Editováno: 18. Červenec 2019, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 Hlavně by měl být podvozek o proti současné Octavii povedený. ( v mnoha ohledech lepší) Což už ukázala i Scala, že když se chce tak to jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 před 9 hodinami, Joker 85 napsal: Interiér by měl být povedený a dost věcí na který si občas někdo postěžoval se vyřešilo a upravilo. Exteriér bude mezi sup a scal což si myslím nikoho neurazí ale spíš potěší. Ps: nějaká babka u kafe vyprávěla Co je povedeného na ovládání klimatizace přes display vůbec nic. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 Tak zrovna ty směry a rychlost větráku u auto AC až tak nevadí, u FIII ani nevím, kdy jsem to naposledy použil, spíš by tam mohlo být tlačítko na vypnutí AC [emoji53] 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriCZECH Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 Jakékoliv ovládání čehokoliv, co se ovládá častěji než jednou za půl roku, přes infotainment, je jen další snížení bezpečnosti vzhledem k nutnosti zaměřovat řidičovu pozornost na nějaký panel a klikání do něj. Nechápu, co je k tomu vede - snad jen ušetřit za tlačítka a design na úkor bezpečnosti. Průduchy tak nízko jsou na prd, budou jen vířit prach, ale budiž.... Ten volič rychlosti je opravdu a jistě (doufám) jen znakem "muly", protože takový hnus by snad do finálního auta nedali :-D 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 On by ten volič neprošel už kvůli bezpečnosti, head impact test by zabil i figurýnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 Přesně tak jak se zmínil : před 4 hodinami, Martab napsal: Tak zrovna ty směry a rychlost větráku u auto AC až tak nevadí, u FIII ani nevím, kdy jsem to naposledy použil, spíš by tam mohlo být tlačítko na vypnutí AC Souhlas. Taky nevím kdy jsem naposledy chtěl upravit klimatizaci kromě AC OFF/ON. Častěji jsem u OC3 potřeboval chybějící tlačítko ASR off. Všechno směřuje stejně jen k automatice, hlasovému ovládání a ovládání gesty. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 před 11 hodinami, Joker 85 napsal: Hlavně by měl být podvozek o proti současné Octavii povedený. ( v mnoha ohledech lepší) Což už ukázala i Scala, že když se chce tak to jde Aha, a co je na stávajícím podvozku (O3 FL) tak nepovedeného ? To je nějaká osobní zkušenost nebo odněkud opsané? Já tedy mám variantu multilink (s DCC), takže nemohu posoudit ta jednodušší provedení, ale nevím o žádných zásadních problémech... I když samozřejmě věřím, že nový podvozek bude určitě zase lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 před 5 hodinami, Martab napsal: Tak zrovna ty směry a rychlost větráku u auto AC až tak nevadí, u FIII ani nevím, kdy jsem to naposledy použil, spíš by tam mohlo být tlačítko na vypnutí AC V těch příšerných vedrech je dobré po nástupu pro rychlé vychlazení nastavit mj. větrák na maximum, to se hodí. Režimy AC u Climatronicu jsou využitelné ojediněle, a klidně mohou být schované někde v infotainmentu, jako nyní i další pokročilé funkce AC (ve spojení s Columbusem). Tlačítko pro VYP/ZAP AC nevidím až tak důležité (ojedinělé využití), ale bude asi lepší aby bylo hardwarové (kdyby infotainment nefungoval). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 @Jan R. Souhlas, až na ASR - osobně jsem musel několikrát vypnout. @omicron k nápravě a jejímu nastavení do 110kw se už raději nebudu vyjadřovat (osobní zkušenost) . Nejlepší podvozek teda jeho nastavení se povedlo u posledního benzínového RS ironií že je i o poznání lepší než má to stejné auto s ropou. (osobní zkušenost) Scala se už v rámci možností taky povedla odladit pěkně a ještě lepší bude u nové OC IV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 https://www.autobild.de/artikel/skoda-octavia-2019-erlkoenig-zeigt-innenraum-15210481.html V článku výše tvrdí,že volič bude stejný nebo podobný s Porsche 911: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 to co je toto za trend sak si nebudem mat kam ruku pokladat pocas jazdy tssss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 před 4 hodinami, omicron napsal: Aha, a co je na stávajícím podvozku (O3 FL) tak nepovedeného ? To je nějaká osobní zkušenost nebo odněkud opsané? Já tedy mám variantu multilink (s DCC), takže nemohu posoudit ta jednodušší provedení, ale nevím o žádných zásadních problémech... Oproti víceprvku je na rozbitých cestách a ve vysokých rychlostech poloviční. Vlastní zkušenost. Jsou lidé, kteří rozdíl nepoznají. A jsou lidé, kteří s jednoduchým podvozkem trpí. před 4 hodinami, omicron napsal: V těch příšerných vedrech je dobré po nástupu pro rychlé vychlazení nastavit mj. větrák na maximum, to se hodí. (...) Tlačítko pro VYP/ZAP AC nevidím až tak důležité (ojedinělé využití), ale bude asi lepší aby bylo hardwarové (kdyby infotainment nefungoval). Schválně vyzkoušej, co se stane po nastartování v režimu AUTO a po přetočení kolečka na "max". Jaký ucítíš rozdíl :-) Tlačítko na vypínání AC je trestem pro všechny, kteří si myslí, že vypnutím něco ušetří. Utrácet jeho produkcí kvůli tomu, že by se mohl porouchat displej, to snad nemyslíš vážně. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 Že někdo do autoklimy nesmyslně šťourá, je druhá věc, ale minimálně teplota má být ovládaná hardwarově. V životě by mě nenapadlo, že koncern začne kopírovat to nejhorší z Pežotu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 Snad tady nebudeme řešit, kdo, kdy a jak má nastavenou klimatizaci, to sem opravdu nepatří... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.