vejbuch Vloženo 22. Březen 2017 Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 Zdravím, minulý týden když bylo 17°C tak jsem sedl do auta, klasicky nastartoval, ale otáčky skočili hned na 2tis. a spotřeba aktuální byla kolem 3 litrů. Motor šel pomalu s otáčkami dolu, ale s cukáním. Když jsem prošlápl plyn tak se motor cukal. Zkoušel jsem o víkendu nasimulovat stejnou situaci abych to nahrál, ale zatím bez výsledku. Stalo se to někomu? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogorum Vloženo 22. Březen 2017 Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 (editace) Řídící jednotka bohatší směsí ohřívá katalyzátor, asi po 45 sekundách se to srovná a jde to normálně. Euro 6. Editováno: 22. Březen 2017, autor: gogorum 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 22. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 Tak to je zajímavé, při mínus 10 to až tak drastické nebylo tam se to pohybovalo kolem 1500 otáčkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Březen 2017 Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 Ono je to jen v určitém rozsahu teploty motoru (respektive chladící kapaliny), ale 2000 ot. mně tedy přijde moc. I těch 1500. To jsem ještě u TSI motorů nikdy neviděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 22. Březen 2017 Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 Zvýšený volnoběh při ohřívání katalyzátoru je cca 1200 max 1300 otáček za minutu. 2000 je moc, to není ono a nepřijde mi to jako zdravý projem motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 22. Březen 2017 Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 (editace) Mě to pocukává při cca lehce nad 1000. Pak se motor zklidní a po pár km přede na mezi 600-700. Přes 2000 byla 120L s plným cucákem Editováno: 22. Březen 2017, autor: milanxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 22. Březen 2017 Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 Pocukává na volnoběh? To mě taky sere, připomíná mě to 1.6mpi ve feldě!!! Tam teda býval pokles třeba 100-200 otáček. Teď u tsi si ani nevšimnu na otáčkoměru žeby to nějak pokleslo na vteřinu ale cítím to do zadku jak motor cuká. Ale to co popisuje vejbuch to teda neznám naštěstí. No a studený nebo starty v 30 a výš stupních s 1.4i taky lahoda. Vlastně každej motor ve škodovce zatím s nějakýma takovýma neduhama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 22. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 No mě se to taky nezdá, jako nechápu to, ale počkám zda se to stane ještě jednou a jedu do servisu, nevím proč motor v 17 stupních vytáčí motor na 2k,ale musím si to natočit nebo tam budu jak je dobře známo za vola, že to nejde nasimulovat to jim to už omlátím o hlavu Snad to nedopadne jak se škrtící klapkou a zase mě to někde nenechá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 Tady to pocukavani je ten ohřev cat. A je to jeden z nesmyslu co chtěli v USA taky napadnout. Taky se to zapne při určité teplotě. A když je teplo tak se motor snadněji vytáčí výš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 (editace) Tie zvýšené otáčky, nemôže to spôsobovať zaseknutý plynový pedál, na to je aj TPI sú v ňom spomenuté aj tie zvýšené otáčky...... plynovypedal.pdf Editováno: 24. Březen 2017, autor: Eric_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.